AndroidHealthClinic

Omerta - Massive Multiplayer Online Role Playing Game

kijk das gewoon echt niet leuk, hoe moet je nu ooit iets opbouwen zonder bij een familie te zitten? zo weet je toch al van tevoren dat je er vroeg of laat aan gaat?

Rob G zei:
De Don van een familie kan precies zien wie, met welke rank, zich in zijn stad bevind. Ik zit hier in de familie chat en gasten vragen gewoon aan de don: ik zoek een thief in baltimore. De don geeft een naam door en 2 minuten later is hij dood. Degene die hem afmaakt krijgt 0,5 killing skill er bij...

Je moet dus echt proberen zo snel mogelijk een familie te vinden anders ben je gewoon de pineut...

Dus ook van andere familie's/gasten zonder familie?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.203
Neej geen gasten van andere familie's. Gewoon gasten zonder familie of vriendjes in een familie. Maarja, er zitten altijd gasten bij die daar schijt aan hebben. Ook gasten die mensen in de eigen familie bestelen en zo.

Zal wel een Capo di tuti capi's (ofzo) zijn zeker Rob G? Denk niet dat elke gewone Don dit kan. :) Deze Capo is gewoon Don van de gehele stad

Hmm ... krijg niet echt reactie wie zelda gesloopt heeft :mad:

• #2.207
SR1985 zei:
Zal wel een Capo di tuti capi's (ofzo) zijn zeker Rob G? Denk niet dat elke gewone Don dit kan. :) Deze Capo is gewoon Don van de gehele stad

Jah idd, dat bedoel ik :)

Zow, nog paar procentjes en ik ben al weer assassin :D

• #2.208
Je bent gepromoveerd naar Assassin. Van je familie krijg je $906,474

:D:D:D

Nog 50% en je kan je eigen fam beginnen Rob ;)

• #2.211
Whehe, yeah buddy! :D

@Absolutely: je moet een vliegtuig kopen en dan drank handelen van baltimore naar chicago. Dan rank je echt stukken sneller!!!

Rob G zei:
Whehe, yeah buddy! :D

@Absolutely: je moet een vliegtuig kopen en dan drank handelen van baltimore naar chicago. Dan rank je echt stukken sneller!!!

Vliegtuig ?? Die heb ik .. ben maar naar de andere kant gevlogen een paar keer... Kost wel 9000 ofzo

En de drank .. paar keer gedaan al .. Zal er lekker mee doorgaan dan. jammer dat ik maar 15 flessen kan hebben :(

• #2.213
Niet vliegen naar een ander continent, maar gewoon tussen baltimore en chicago. Je koopt wiskey in baltimore en vliegt naar chicago. Daar verkoop je het en koop je weer amaretto in. Dan vlieg je weer terug naar baltimore en verkoop je de amarette en koop je weer wiskey in, etc. etc. Dan kun je nog coke kopen voor minder dan 17k en voor meer verkopen. Zo stijgt je rank snel!

Rob G wat is de beste bescherming tegen wacken, hoeveel lijfwachten heb je enz. enz.

wanneer kan ik nou auto's jatten???
want bijna elke x als ik het probeer wordt ik gepakt, en ik heb nooit meer dan 30%
en zo schiet m'n ranking niet echt op volgens mij...

iemand?

Mark NL zei:
wanneer kan ik nou auto's jatten???
want bijna elke x als ik het probeer wordt ik gepakt, en ik heb nooit meer dan 30%
en zo schiet m'n ranking niet echt op volgens mij...

iemand?

Gewoon blijven proberen ... Je zal nog wel 100032361236 x in de bajes komen :D

Uiteindelijk zal je mega klapper maken ..

ok... i'll keep trying :)

• #2.218
potverdomme ABSOLUTELY OOK AL AFGEMAAKT!!!

Stelletje kloothommels!!!

• #2.219
benny205 zei:
Rob G wat is de beste bescherming tegen wacken, hoeveel lijfwachten heb je enz. enz.

Ik heb alle bescherming die je maximaal kan hebben. Maarja, dat schiet nog niet op, als iemand je dood wil hebben lukt dat meestal toch wel.

Wel zwaar irritant dat gewoon iedereen afgemaakt wordt die een beetje hoog komt... :(

Terug
Naar boven