Juriaan
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tja ben vandaag alweer een 10-tal uurtjes bezig. Tis vakantie, zat sowieso veel op pc. Het is slecht weer buiten. Why not. Bij alles in het leven geldt: Goed begonnen is half gewonnenqwert55 zei:

me2Juriaan zei:

eq_909 zei:
Juriaan zei:

Zelda zei:hoe is het trouwens met jullie kill-skills? ik heb nu één keer het bierflesje greaakt, en heb nu 0,1%

qwert55 zei:En ja hoor! Een nieuwe shoplifter heeft zich aangediend!![]()
Yep, de prijsverschillen zijn groter... Mss moet je nog een tijd kleinere dingen aan- en verkopen, waardoor winst hetzelfde blijft als in Italië. Maar daarna kan je coke en dergelijke met veel meer winst verkopen. En je vliegtuig verkoop je direct, heb je wel 20.000 verlies maar dat win je later wel terug. Zet voor de veiligheid wel veel geld op de bank, tenzij je iets wilt kopenkurgan zei:@ sr1985
is t nog waard geweest naar de states te verkassen? heb t geld bijna bij elkaar namelijk

eq_909 zei:Ik ben wél goed in "Bust outs" heb er al 16 uit de bak gehaaldKilling skills zijn 0.2%
![]()