MuscleMeat

Omerta - Massive Multiplayer Online Role Playing Game

Zelda zei:
Klik rechts op "Jail"
Dan vink je een naam aan en vervolgens klik op je op het knopje "Bust Out".

Geen idee wat je er aan hebt, maar het kost je toch niks (behalve wat jail time)

Zorg ook met die bust outs niet teveel dat je verkeerde vriendjes maakt! Als je ze helpt raken ze misschien in je geinterreseerd! En dat willen we natuurlijk niet hebben.

• Topic Starter Topic Starter
Sow he, d'r worden dikke wagens geript hier!!! Ik zal ook weer eens ff snel mijn rank op gaan waarderen :)

Mijn kill-skills is nu 0,1% :cool:

en gelijk daarna:

Sold a Nash with 53 percent damage for $ 4,920

Ik zit al op 0,3%, ik schiet alleen nog maar op het flesje als ik een crime kan doen, ik heb toch geld zat, en het lijkt me wel belangrijk om goed te kunnen schieten...

Zelda zei:
Ik zit al op 0,3%, ik schiet alleen nog maar op het flesje als ik een crime kan doen, ik heb toch geld zat, en het lijkt me wel belangrijk om goed te kunnen schieten...

Schiet nu ook voornamelijk op flesjes.

Pffff duurt toch lang nu om $13.000 te verdienen. :rolleyes:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

55000

jippie die gaat in the safehouse :)

Hoeveel % hebben jullie bij het schieten? Ik max 10%, maar het lukt 1 uit 50 ofzo...

Waar kan ik kogels kopen... wil mn Tommy gun ff testen :P

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

FireStarter zei:
Waar kan ik kogels kopen... wil mn Tommy gun ff testen :P

Kogels kopen bij de "Bulletfactory" of de "Local bulletfactory" Deze zitten alleen heel vaak zonder en als ze er al zijn, dan verschrikkelijk duur. Worden geloof ik na 90 minuten weer voorzien van een nieuwe voorraad.

Ziet er strak uit FredSKI!!! ;) knap gedaan ouwe!

Yaaaaay ik heb m'n Lincoln!!! :D :D :D :D :cool:

het letterype is wel mooi.. kleur ook wel.. mischien ietd donkerder..

maar die guns zijn niet zo super.. moet wat anders zijn.. andere creatie.. maar dit heb ik ff snel in 10min. gedaan..

er komen wel andere creaties

• Topic Starter Topic Starter
Vette shit FreDSKI!!! :thumbs:

Terug
Naar boven