XXL Nutrition

Omerta - Massive Multiplayer Online Role Playing Game

Rob G zei:
We moeten een paar thiefs hebben. Die moeten cash maken en hopelijk gaat het dan allemaal in een stroomversnelling. Misschien moeten we dan wat cash door sluizen naar wat andere leden of zo om protectie te kopen, guns e.d. Maar ik weet nog niet wat de mogelijkheden zijn in de OC.
Ik denk dat ik zondag Thief ben :)

Ik zit nog zo'n 120% van thief af!! :cool:

K*t!!! Ik schiet mezelf nu wel heel vaak in mijn poot!!! Straks maar eens naar de bloedbank :( en dat kost klauwen vol geld!!!

ik ben elke keer te dronken!en ik drink niet eens !! :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
Je kan toch ook een halve dag wachten en vanzelf helen...? Dat zei iemand hier teminste.

Laatst bewerkt:
Success: you stole a Pierce-Arrow with 1 percent damage

[$ 5,910]

Toch leuk als je maar 17% kans hebt! ;)

ik zit nou op 90% van piccidinges :cool: Morgen verder :cool:

Ik heb gewoon nog NOOIT een jailbrake gedaan en ik heb dat echt al ongelofelijk vaak geprobeerd... :(

yeahh buddy :D dalijk trainen :D:D
ff weg uit de gangstah world :)

Success: you stole a Reo with 32 percent damage

[$ 31,200]

hehe wel cool spel, als iemand me financieel wil steunen of ff wat honour points wil geven, je weet me te vinden ;) (anders PM ;))

Wakaera zei:
hehe wel cool spel, als iemand me financieel wil steunen of ff wat honour points wil geven, je weet me te vinden ;) (anders PM ;))
Je droomt Dries...
*mot* wakker worden miet :D

Met sommige eigenaren van de roulette moet je niet kloten! Zo ondervond ook "DOFUD".

1 MORE MSG ABOUT THE MAXBET FROM THE ROULETTE AND I WILL KILL YOU!!

Sender: Dofud
Time:22-12 @ 22:04:18
Subjectnone)
WTF man! raise the ****ing maxbet! :@

Dofud 22-12-2004 23:29:17 You killed Dofud, he tried to hit back but did no damage

I HOPE THIS IS CLEAR ANOUGH??

whehehehe :D owned

:roflol:

Wat een tuig man!:D

Terug
Naar boven