AndroidHealthClinic

Omerta - Massive Multiplayer Online Role Playing Game

Ik wacht. Zet er dan mss bij of jullie ook de Engelse versie blijven spelen...

opzich een goed idee, we kunnen dan vrijwel direct over een grote groep beschikken. In de internationale versie maken we geen schijn van kans namelijk :(

kurgan zei:
de nederlands versie start om 3 uur vanmiddag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

je moet wel overnieuw beginnen maar dan maken we wel een goede kans een leuke familiy te kunnen oprichten!

reacties graag!

Heb me 3 dagen lang opgewerkt naar (bijna) pickpocket! :mad: Wil wel eens weten hoe de meeste er over denken! Opzich wel leuk...heeft ieder nog gelijke kansen!

Misschien even een poll opzetten??!!

Is die versie verder hetzelfde of zijn er nog nieuwe features?

AAARGHHH!! :mad: Sportschool al dicht!

Dan maar weer ff verder spelen :D

ja ik baal er ook van weer opnieuw te beginnen maar laten we eerlijk wezen de kans dat we nu een plekje kunnen bemachtigen is zeer klein!

en op de andere server is die kans erg groot, we hebben genoeg mensen om snel een bedrag bij elkaar te kunnen krijgen. zo ver is iedereen toch nog niet (en ik nog wel t verste)

en dan blijf ik niet de engelse spelen, kost teveel tijd

@qwet ja zet die poll maar ff op, met naamherkenning aan en er ff bij zetten dat niet-spelers niet mogen voten

Zelfde versie, enkel nederlandstalig. Is voor mensen die geen of weinig Engels begrijpen. Ik doe mss beide, twijfel nog :)

Ik blijf liever hier dan, tenzij iedereen opnieuw gaat beginnen...

Ik heb niet voor niets al die moeite gedaan tot 30% shoplifter....

Ik ga mee over naar de Nederlandse. We kunnen daar wél een degelijke friendslist maken :D En andere bedreigen is cool!

Een paar daagjes hardcore kluizenaren, en we zitten weer op niveau toch?

ja nu ben je mss wel goed bezig, maar kans dat je wat bereikt is klein. In de NL versie ben je er vanaf het begin bij en is die kans veel groter

Ik ben ook al bijna PickPocket, maar dat stelt nog NIKS voor! In de nederlandse versie zijn er nog geen thiefs en hoger, dus je kan ook nog niet vermoord worden!

Ik denk dat meer grote groepen "georganiseerd" gaan beginnen daaro. Maar iedereen heeft nog gelijke kansen...en dat is nu niet zo! Maar goed....stel we doen het...waar moeten we dan zijn?? (website?)

idd apenootje thats the spirit, vandaag ff regelmatig checken op die site en dan laat ik t jullie horen wanneer hij online is.

heeft qwert al die poll opgezet?

www.barafranca.nl

Ok ik doe ook zeker .nl Daar zullen veel minder users opzitten. Engelse doe ik ook verder.

Ik ga meedoen op de nl versie, was al op de engelse bezig om alles door te krijgen and now I'm ready to start :D

Terug
Naar boven