Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Rob G zei:Tja, ik wil wel de nederlandse gaan spelen. Maarja, ik denk van de andere kant dat het spel ook wel een beetje draaid op de vele aantal gebruikers. Het handelen enz. is gewoon nog nihil bij de nieuwe. Je maakt wel meer kans om een familie op te starten.
Je kan gewoon in de jail van je stad kijken, wie d'r online is, en dan mol je zo'n pisnichtkurgan zei:ja ik ga zo iemand wacken.... maar eerst ff w8en tot die nl zeker online is![]()

Ik begin morgen pas met .nlRob G zei:Tja, ik wil wel de nederlandse gaan spelen. Maarja, ik denk van de andere kant dat het spel ook wel een beetje draaid op de vele aantal gebruikers. Het handelen enz. is gewoon nog nihil bij de nieuwe. Je maakt wel meer kans om een familie op te starten.
Zelda zei:Ik denk dat er binnen een paar dagen heel veel users zijn hoor, op de engelse versie zitten ook voornamelijk Nederlanders, dus dit gaat al een lopend vuurtje.

Et voila. Good point. Die zijn al maanden bezig om zo ver te raken. En wij die ons op 1 versie concentreren, gaan vlugger vooruit dan zij die zich op 2 concentrerenqwert55 zei:Die gigantische families hebben er zoveel uren in gestoken om te bereiken waar ze nu zijn, die geven het echt niet zomaar op omdat er een nieuwe NL versie is.

Juriaan zei:User: Chino | Add to your friends list / /
Rank: Bruglione
Honour points: 178
Status Alive and online in the past 5 minutes
Family: Gotti
Wealth Rich
****ing Bruglione en dan van me pikken wat een dwaas.
)