MuscleMeat

Omerta - Massive Multiplayer Online Role Playing Game

Ok...voordat we definitief weggaan hier op de huidige versie...moeten we iets leuks uitvreten als soort afscheid. Voorbeeld noemde ik al, namelijk aanslag plegen op de don van een familie. Legionellz heeft ze geld vergokt. Verzinnen jullie eens iets leuks!!! :p

Rob G zei:
Tja, ik wil wel de nederlandse gaan spelen. Maarja, ik denk van de andere kant dat het spel ook wel een beetje draaid op de vele aantal gebruikers. Het handelen enz. is gewoon nog nihil bij de nieuwe. Je maakt wel meer kans om een familie op te starten.

Ik denk dat er binnen een paar dagen heel veel users zijn hoor, op de engelse versie zitten ook voornamelijk Nederlanders, dus dit gaat al een lopend vuurtje.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.024
-Global- Voor alle nederlandse spelers, we hebben voor de .nl versie 3 nieuw channels. #omerta.nl, #orgcrime.nl #help.nl
[15:09] -Global- [.nl-news] Like always with the Omerta Crew we didn't catch the deadline of 3PM CEST, somehow our server seems to be having problems already, *uh-oh*. However: We will try to launch within the next 30 minutes...
[15:17] -Global- [.nl-news] We're waiting for an answer from our datacenter.. We'll keep you up to date, a launch within the next 30 minutes won't be very likely.. Today is likely though..

Rob G zei:
Tja, ik wil wel de nederlandse gaan spelen. Maarja, ik denk van de andere kant dat het spel ook wel een beetje draaid op de vele aantal gebruikers. Het handelen enz. is gewoon nog nihil bij de nieuwe. Je maakt wel meer kans om een familie op te starten.
Ik begin morgen pas met .nl
Wat ik met die engelse doe zie ik dan nog wel.

Zelda zei:
Ik denk dat er binnen een paar dagen heel veel users zijn hoor, op de engelse versie zitten ook voornamelijk Nederlanders, dus dit gaat al een lopend vuurtje.

Idd die families zullen wel op de nl gaan zitten ook

Total users: 110787 Zoveel zijn er op engelse versie. :)
Stel dat de helft hiervan nederlandstalig is, en dat van die nederlandstalige 2/3de overgaat (of gewoon ook .nl speelt)
Krijg je 36 à 37.000 spelers op .nl
Maar: barafranca werd in het begin vooral door nederlandstaligen gespeeld, die nu dus ook het verst zullen zitten. Dus mss stappen er ook minder over

Die gigantische families hebben er zoveel uren in gestoken om te bereiken waar ze nu zijn, die geven het echt niet zomaar op omdat er een nieuwe NL versie is.

Het grootste voordeel is nog:

We kunnen de FOK'ers gaan wacken :D

qwert55 zei:
Die gigantische families hebben er zoveel uren in gestoken om te bereiken waar ze nu zijn, die geven het echt niet zomaar op omdat er een nieuwe NL versie is.
Et voila. Good point. Die zijn al maanden bezig om zo ver te raken. En wij die ons op 1 versie concentreren, gaan vlugger vooruit dan zij die zich op 2 concentreren :)

Hoe dan ook, er worden genoeg mensen gewacked enzo, die dan kunnen overstappen, en dan zijn wij degenen met de voorsprong. :D

Misterrico has stolen $1,530 out of your pocket!
Claudiojr has stolen $2,866 out of your pocket!
Chino has stolen $2,850 out of your pocket!
Painmachine has stolen $230 out of your pocket!
Angeluss has stolen $3,068 out of your pocket!
Joennieboy has stolen $3,668 out of your pocket

Sender: Chino
Time: 24-12 @ 14:07:52
Subject: race

hey
wanna race?

Leuk die kruimeldiefjes. Komen allemaal op de blacklist. Maar die Chino eerst de ballen om me te bestelen en me dan uitdagen om te racen.

They don't know what their dealing with. I live for this shit!

User: Chino | Add to your friends list / /
Rank: Bruglione
Honour points: 178
Status Alive and online in the past 5 minutes
Family: Gotti
Wealth Rich

****ing Bruglione en dan van me pikken wat een dwaas.

Hoeveel heb je steeds op zak dan?

Bij mij is er nog niks gejat :)

Hahahaha...die chino

Ik ben trouwens net gepromoveerd tot pickpocket...maar ja...daar heb ik nu ook niets meer aan.

Juriaan zei:
User: Chino | Add to your friends list / /
Rank: Bruglione
Honour points: 178
Status Alive and online in the past 5 minutes
Family: Gotti
Wealth Rich

****ing Bruglione en dan van me pikken wat een dwaas.

jur ga je ook over naar nl versie?

(dan kan jij de bruglieno worden ;))

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.039
Wat tips die ik van een ervaren speler kreeg:

-De percentages voor crimes zijn niet te beïnvloeden doordat je wel/niet opgepakt wordt. Ze zijn puur afhankelijk van je rank.
-Als je iemand af maakt krijg je al het geld wat hij in zijn pocket heeft, dus geen geld van de bank/wapens/bescherming/enz.
-Als iemand afgemaakt wordt krijgt r ALTIJD 1 iemand in het spel een witness statement. Deze kan hij veilen, hij kan zelf contact met je opnemen of het negeren. Je kan ook op het RIP-forum een bericht plaatsen en geld uit lonen voor de witness statement zodat het aantrekkelijker wordt voor mensen die twijfelen hem te veilen.
-De prijs van kogels in de lokale kogelfabriek (local BF) veranderd ELKE 5 MINUTEN! De kogels zijn daar aanzienlijk goedkoper dan in de gewone fabriek. Een manier om snel geld te verdienen is om kogels te kopen in de local BF en te verkopen op OBAY. Je kan namelijk maar max 400 kogels per uur kopen in de kogelfabriek. Als bazen oorlog hebben, hebben ze minstens 300.000 kogels nodig! Dus als jij in de local BF elk uur 400 kogels koopt, kun je die voor minstens 400 x 1.500 = 600.000 verkopen. De bazen kopen toch wel want die hebben veel kogels nodig!
-Verkoop auto's die minder dan 10.000 waard zijn NIET! Deze kun je namelijk als je een familie hebt ruilen tegen kogels. De kans dat de politie je auto's pakt is nihil. Auto's duurder dan 10.000 kun je beter wel voor cash verkopen.
-Autoracen is een verspilling van tijd en geld en loont niet de moeite.
-Houdt je in het begin gewoon rustig. Doe crimes en jat auto's tot je Thief bent. Dan kun je OC's doen voor veel geld en eventueel bij familie aansluiten voor protectie. Zodra je redelijk wat cash hebt kun je dan kogels gaan dealen. Ondertussen blijf je wel gewoon wat kleine crimes doen en auto's jatten.
-Zorg dat je je killing skill trained vanaf het begin af aan!
-Als je iemand afmaakt stijgt je killing skill ook!
-Zorg ook dat je snel protectie hebt, dus het vest, de suit, enz. Alles om niet afgemaakt te worden!

Ok en meer kon ik niet vragen want toen moest die gast weg :)

Vet :)

Terug
Naar boven