AndroidHealthClinic

Omerta - Massive Multiplayer Online Role Playing Game

Sold a Cadillac with 70 percent damage for $ 500thnx rob

Rob G zei:
You were too slow, one of the families stole the car in front of your face

Wacht maar tot wij van DBB onze familie opgericht hebben! :D
And RobG for president! Eum Don :p
M'n kapitaal bedraagt op dit moment al zo'n $27.000, zo weinig :(

oke.. kep ze allemaal toegevoegd :)

Misdaad pogingen102Auto jat pogingen23

GeldOp zak$ 9,043

• Topic Starter Topic Starter
SR1985 zei:
And RobG for president! Eum Don :p
M'n kapitaal bedraagt op dit moment al zo'n $27.000, zo weinig :(
Don RobG, i like the sound of that :D

Maaruh, je moet gewoon ff geluk hebben met auto's jatten. Ik had net een wagen die ik voor 35.000 kon verkopen :D Dan schiet het wel op!

hehe jah... ik krijg nu ook steeds meer % met auto's en crimes... heb ong. 70% met juwelier overvallen :)

Het rare is dat die percentages soms zakken... Soms staat de 3de op maar 30% en de rest in de 70. Ook al gehad dat ze allemaal in de 90% stonden. Toch maar raar :rolleyes:

K*tzooi...gereedschap thuis laten liggen!!!

SR1985 zei:
Het rare is dat die percentages soms zakken... Soms staat de 3de op maar 30% en de rest in de 70. Ook al gehad dat ze allemaal in de 90% stonden. Toch maar raar :rolleyes:

Jah nadat je ongeveer 100 crimes hebt geprobeer zijn de percentages ook wel zo'n beetje stebiel. Ze wisselen wel erg, dan weer 30% dan 95%, maar het gemiddelde stijgt dan niet meer echt. Ik heb met auto's jatten nog geen percentage hoger dan 35% gehad.

Rob G zei:
Jah nadat je ongeveer 100 crimes hebt geprobeer zijn de percentages ook wel zo'n beetje stebiel. Ze wisselen wel erg, dan weer 30% dan 95%, maar het gemiddelde stijgt dan niet meer echt. Ik heb met auto's jatten nog geen percentage hoger dan 35% gehad.
Wat ik ook al een beetje gevonden heb: Als je een juwelier overvallen hebt, als Picciotto, krijg je per gelukte keer 0.22% bij in je Rank vordering :) (ja staat hier nu in het Nederlands)

When you got into the car, you realised that you're not capable of driving a car with a manual gear box.

SSSSHHHHHIT!!!!!!!!! :(

lol ik heb nu 99% kans bij: Koop de lokale politie om in naam van een drugs kartel

Wehehe nice Frenkpie.
Moet zelfs veranderen wat ik daarnet zei. Als zo'n crime je niet lukt, maar je ontsnapt wel krijg je ook die +0.22% :)

Doet de nederlandse uitvoering het goed bij jullie? Toen ik de taal veranderde gaf hij aan dat er bugs in konden zitten...?

Ja die waarschuwing kreeg ik ook Rob G. Nog geen problemen ondervonden, maar zit dan ook meestal bij Crimes, Nick a car en Status... Eigenlijk kan je gerust verderspelen in het Engels hoor. Zag nu toevallig bij Profile staan dat je daar je taal kon veranderen. Ga het terug in het Engels zetten denk ik, is meer Gangstah :D

idd. engels is iets leuker dan half nl half engels

gokken is wel kewl.. verlies veel maar de winst is hoger vaak :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Goodbye sweet Bentley :( 85% schade, kost beetje veel om te herstellen...

heb me alles vergokt :P )$3000,- maar

heb nogsteeds geen honour points

wow: :D Success you made $ 2 out of it

wie t kleine niet eert is t grote niet weerd :rolleyes:

Terug
Naar boven