Fitness Seller

Omerta - Massive Multiplayer Online Role Playing Game

SR1985 zei:

Lijkt me duidelijk. Hmm hij heeft geen status ik kan 2 kogels kopen en hem anoniem proberen om te leggen

NEE ik speel op safe maar hij is de eerste die ik omleg. Zulke grappen mij 20 k bieden voor een honor point terwijl ie geen knaken heeft.

Valt me juist op: Binnekort lancering van barafranca.nl Volledig nederlandstalig, voor de rest net hetzelfde en iedereen begint van 0 :)

staat ergens een overzicht welke drank in welke stad hoveel kost? Volgens mij zijn die marges best klein.

Juriaan zei:
staat ergens een overzicht welke drank in welke stad hoveel kost? Volgens mij zijn die marges best klein.
Marges veranderen constant... Ik ben even naar Palermo gereist. 1ste 2 eenheden wijn voor 153 gekocht, nu 3 voor 195. Binnen een half uur kan ik terugreizen naar Corleone, daar stond de prijs op 695, hopelijk is deze nog gestegen. Ohja tickets kosten 60 enkel :) Dus hopelijk ook hier wat winst mee

Nee.. je moet naar die stad reizen om te zienw at het daar kost. De prijzen zijn ook nog es variabel. :)

RobG je staat in me testament ;)

Mmzz ja ga RobG ook in m'n testament zetten... voor de zekerheid :p
En voor degenen die al een Familia willen: Q: How much does a family cost?
A: The cost for a family depends on the amount of members you want for your family. The costs are: $25.000.000 for a HQ with 50 members, $50.000.000 for a HQ with 100 members, and $100.000.000 for a HQ with 200 members.
Sparen maar! :eek:

Don RobG je staat nu ook in mijn testament ;) :P

• Topic Starter Topic Starter
Wohooo, ik denk dat ik mijn tommygun eens uit ga proberen ;):p

De kogel kost je nog meer dan dat ik nu waard ben ;)

:eek: :eek: :eek: Hooooohohohohoooo Yesss!!!!!

Success: you stole a Lincoln with 10 percent damage

[$ 46,750] :D :D

Ok bro's, heb net ff met een meer ervaren maat van me zitten lullen.

Je moet nu dus ff niemand dissen! Anders lopen je het risico dat je afgemaakt wordt. Hij zei ook dat je moet zorgen dat je een grote crew hebt (die hebben we nu dus) zodat mensen je minder snel dissen. Dus ff geen grote mond nog jongens. We moeten eerst in de Organised Crime komen. Zodra je daar in zit kun je elkaar uitnodigen als je afgemaakt wordt en is het dus niet zo erg als je dood gaat (je hoeft iig niet helemaal over nieuw te beginnen).

Laatst bewerkt:
qwert55 zei:
:eek: :eek: :eek: Hooooohohohohoooo Yesss!!!!!

Success: you stole a Lincoln with 10 percent damage

[$ 46,750] :D :D
Damn, nice :| Da's bijna het totaal aantal geld dat ik verzameld heb vandaag :/ Owja wou juist auto stelen, m'n code BMW :rolleyes: :p

Wat zal ik met deze auto doen!!! Ik ben nog niet zo ervaren met het spel...dus geef eens raad...voordat iemand hem jat!!!

pfff je wordt wel ****ing gaar van dat spel zeg

qwert55 zei:
Wat zal ik met deze auto doen!!! Ik ben nog niet zo ervaren met het spel...dus geef eens raad...voordat iemand hem jat!!!

Ik zou hem verpatsen, van het geld eerst een gun en kogels kopen en een bodyguard of zo!

qwert55 zei:
Ik zou em zelf verkopen, als we een familia willen oprichten hebben we veel geld nodig. Of je koopt er een tommy gun + bodyguard mee, hou je er nog 750 van over

Shit...ik heb eerder al een transactie afgesloten met de bank. heb er toen 3000 op gezet. Kan nu niet nog meer bij. Moet ik doie 3000 er eerst afhalen en dan alles weer opnieuw overmaken???

Terug
Naar boven