AndroidHealthClinic

Omerta - Massive Multiplayer Online Role Playing Game

kurgan zei:
lol ze worden afgemaakt :D

mn handen jeuken om eens iemand om te leggen, ik ga nu achter iemand aan die net begonnen is. een duitser (ra) ben m aan t zoeken en ik ga m proberen anoniem om te leggen.

ik heb 1%kill skill en 500 bullets. zou t lukken?
Ze worden op dit moment idd ff geowned. En is groot probleem voor Messina. Zo komen ze niet aan genoeg members en niet aan genoeg geld voor een familie.

En of die moord gaat lukken: Geen idee. Te zien wat hij heeft van rank, welke schietervaring, welke bescherming...

empty-suit. hijs gister begonnen geloof ik :D

Moet eerst 48 uur aangemeld zijn voor je em kan doden :)

Deze speler is pas een beginner. Je kunt spelers die minder dan 48 uur zijn geregistreerd niet omleggen!

lol nog ff w8en dan :)

Ik ben nou ook ene aan het zoeken om te killen. Was zo'n gast die me geen geld wilde geven en een grote bek had via PM ;) haha ben benieuwd of het lukt.

mn .nl booze page doet t niet meer :( heeft iemand anders een andere page?

jammer :(

daar krijgen we dus nooit meer t gokken van in handen. tenzij anderen ze uitmoorden natuurlijk maar die kans is nu alleen maar kleiner

Pff mja. Al 37 leden hebben ze... De rest zal wel volgen.

Laatste 10 doden
Naam: Sterfdatum: Rank:
Egidius 02-01-2005 12:52:14 Assassin

:bow: :hedbang: :banana:

Ik vermoed voor valsspelen. Op de engel in z'n profiel kan je niet klikken. Als iemand vermoord wordt kan dit wel :) :coolnana: :bow:

EQ die uitspraak moet weer aangepast worden: Imagine people without a social life, they're dead now :wave:

:D lol!!! :D

Al die uren spelen, allemaal voor NIKS...

ik ben nu ook begonnen met het spel, ben al 2x opgepakt :D

Ok! Wen er maar aan! :D

5 dollar verdient en 12x opgepakt :(

yep, in het begin gaat het erg langzaam, maar dat komt snel genoeg goed!

You failed but got away, 4x het gaat al beter :rolleyes:

Screems died from the wounds you have inflicted. He's swimming with the fishes now.
Your enemy did not try to strike back.

:evil:

Pascal zei:
Screems died from the wounds you have inflicted. He's swimming with the fishes now.
Your enemy did not try to strike back.

:evil:

Pascal...speel jij nog in de engelse versie dan?? En trouwens...iemand omgelegd? Nice! :cool:

Terug
Naar boven