MuscleMeat

Omerta - Massive Multiplayer Online Role Playing Game

Yep...

Hee gangsta's!!!

Me is a thief!! :cool:

Let's start the OC! :)

Aah, ik zie net, dat je als leider een huis moet hebben, om de spullen in op te slaan?
Moet je dan een huis van een miljoen hebben in elke stad?

Apenootje, kom es op msn, is makkelijker... :p

Hey boys, heb 10 kogels en 1 bodygaurd, wat zal ik voor mijn eerste 50000 doen? Nieuwe BB'er kopen of meer kogels om terug te schieten?

zie mijn vorige post voor wat ik verder heb

qwert55 zei:
He ik ook nog steeds. Heb een aantal dagen niet kunnen spelen en heb niet de motivatie kunnen vinden om weer helemaal opnieuw te starten in de NL versie. Zijn we zeker de enigste twee nog van hier?? Zo ja...dan zet ik je even in mijn testament. PM me dan even jouw nick! :cool:

Mijn nick is DonP. En jouwe zet ik je ook ff in mijn testament. Als ik dan gewacked word word jij rijk ;)

hoe komen jullie aan al dat geld???
toch niet dagen lang spelen he :p

Pascal zei:
Mijn nick is DonP. En jouwe zet ik je ook ff in mijn testament. Als ik dan gewacked word word jij rijk ;)

hahaha...
qwert55 denkt... hehe dat is handig, laat ik hem is ombrengen :rolleyes:

Probeer je nou het bierflesje te schieten zonder pistool, Probeer niet grappig te zijn. Ga naar de winkel en koop een pistool.

En men eerste auto gestolen, als deliveryboy :cool:

Extend zei:
Probeer je nou het bierflesje te schieten zonder pistool, Probeer niet grappig te zijn. Ga naar de winkel en koop een pistool.
Wou je soms schieten met je vinger? :cool:

@BBnoel. Jawel, dagenlang spelen. :D

Ik wou de kogels gewoon gooien...

de leeuw zei:
Hey boys, heb 10 kogels en 1 bodygaurd, wat zal ik voor mijn eerste 50000 doen? Nieuwe BB'er kopen of meer kogels om terug te schieten?

zie mijn vorige post voor wat ik verder heb

Doe maar nog een BG, of wat armor, als een hoge rang jou om wilt leggen, dan maken die kogels van jouw weinig indruk!

Hey, wat is de booze site van NL? Lijkt me wel handig als eens ga beginnen met handelen :)

En wat is de DBB family?
Kan iemand een invitation sturen?

Family is op komst. Duurt nog wel even. Kzal je ff de nicks pm-e van de leden.

Is goed :)

thnx alex! die zocht ik! karma hou je tegoed

Terug
Naar boven