Fitness Seller

omfg.....

Typerende aan dit feit is dat ik van mening ben dat bodybuilding geen sport is.

Al de props voor de atleten, de trainingen en het posen zal ongetwijfeld zwaar zijn. It's just no sport in my book.

En wat is het dan dat jij hier zoekt, knurft?

Al de props voor de atleten, de trainingen en het posen zal ongetwijfeld zwaar zijn. It's just no sport in my book.

:banme:

Typerende aan dit feit is........

Wat voor een zin is dit nu weer? Welk feit?

Als je de filosoof wilt gaan uithangen geef dan eens een goede reden waarom je dit vind. Aan welke criteria moet een activiteit voldoen om de titel sport te verdienen?

ga dan op een voetbal forum je inloggen man

haha die ontbreekt er een paar vanboven :)
wel respect voor hem,hij heeft lef en een eigen mening dat wel :p

of hij is gewoon gek dat kan ook

ik vind het eerlijk gezegd een beetje zielig voor hem. kijk hoe nerveus en onzeker hij op dat podium staat. terwijl hij achter de schermen er heilig van overtuigd is dat hij wel goed bezig is mbt voeding en training.
het enige wat hij nodig heeft is maatschappelijke ondersteuning.

aan de andere kant: exentriekelingen zoals steve, maakt de sport wel leuker:D

ik vind het eerlijk gezegd een beetje zielig voor hem. kijk hoe nerveus en onzeker hij op dat podium staat. terwijl hij achter de schermen er heilig van overtuigd is dat hij wel goed bezig is mbt voeding en training.
het enige wat hij nodig heeft is maatschappelijke ondersteuning.

aan de andere kant: exentriekelingen zoals steve, maakt de sport wel leuker:D

Clein... Geile gap!

En wat is het dan dat jij hier zoekt, knurft?

:banme:

Typerende aan dit feit is........

Wat voor een zin is dit nu weer? Welk feit?

Als je de filosoof wilt gaan uithangen geef dan eens een goede reden waarom je dit vind. Aan welke criteria moet een activiteit voldoen om de titel sport te verdienen?

ga dan op een voetbal forum je inloggen man

Goed bezig EmileV! :thumbs:

Ik vind het een beetje vreemd dit..

Sta je dan na lang dieten en trainen, doet moeite om net nog de laatste dag dat beetje vocht kwijt te raken, stap je op het podium en dan staat er één of andere domme malloot naast je die alle aandacht op eist.

Ik vind het een beetje vreemd dit..

Sta je dan na lang dieten en trainen, doet moeite om net nog de laatste dag dat beetje vocht kwijt te raken, stap je op het podium en dan staat er één of andere domme malloot naast je die alle aandacht op eist.

tsjah, maar of dat nou positieve aandacht is. kijk hoe onzeker die gast op het podium staat.

wie denk je dat er nou eerder voor lul staat?
van mij mag hij, het maakt het alleen maar extra komisch.:D

bodybuilding is toch ook geen sport,

maar een lifestyle :p

Wist niet dat trolling zó makkelijk was. Easy crowd.

Het is natuurlijk wel wrang dat elke persoon aan een wedstrijd mee mag doen. Daar sta je dan afgetraind naast een ongetrainde weirdo.

Terug
Naar boven