AndroidHealthClinic

Omtrek ( Weight )

Turkb

Novice
Waardering
1
Lengte
1m86
Massa
62kg
L: 1,86m
G: 62kg

Hoe krijg ik dit dikker?
Je omtrek van je buik, waar je je broek precies mee vastmaakt. Ik draag nu qua breedde van 't broek maat 31. Ik vind dit gwn te dun. ik wil ongeveer een 32-33.

• Topic Starter Topic Starter
Meer eten dat begrijp ik ja, maar is er niet iets van dat ik ook kan trainen, wat is de juiste training voor dit?

1,86 bij 62 kilo kerel. Dat is echt veel te weinig.

Je kan gewoon goed eten, en je hele lichaam trainen. Dan komt het wel goed.

: d; heb maat 28 van broek en zit zelfs niet strak ofzo. 66Kg bij 1m79 hier.

De plaats waar je je broekriem vast maakt is bij de jeugd tegenwoordig ook niet meer te peilen, dat kan van je knieen tot je middel zijn.

Je moet gewoon meer gaan eten. Geen grotere porties persee, maar vooral meerdere keren per dag, minimaal 4, ik raad aan 6.

meer eten, stickies lezen, komt goed :)

Alsje gewoon bij wilt komen (vet) moetje per dag veel eten 3000kcal en niet bewegen dan kom je 100% bij ;) , maar wilje gezond bijkomen en breder worden, veel eten gezond (vlees,vis,kip,volkorenbrood,brinta) en nog sporten drbij krachttraining,conditie

31 breedte maat is echt niet zo klein.

ik zit met me 92cm taille aan 32 of 33 (zat voorheen aan 28 ofzo, dat was dun)
gewoon nasty bulken, en je taille groeit van zelf

---------- Toegevoegd om 19:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:06 ----------

Alsje gewoon bij wilt komen (vet) moetje per dag veel eten 3000kcal en niet bewegen dan kom je 100% bij ;) , maar wilje gezond bijkomen en breder worden, veel eten gezond (vlees,vis,kip,volkorenbrood,brinta) en nog sporten drbij krachttraining,conditie

maak daar maar 5000-6000 van om lekker te groeien

Regelmatig (goed voedsel uiteraard) eten, voldoende slapen en compound trainen. En het woord waar je naar op zoek bent is "waist".

Terug
Naar boven