XXL Nutrition

Ondergewicht hoe of om aan tekomen ?

Ik wou even zeggen dat ik een kilo ben aangekomen het is nog niet veel maar ik was er zeker
blij mee mijn volgende post komt over een week kan niet wachten !
En ondertussen even uitrusten met de spierpijn die ik heb.

Hou ook voor ogen dat je dalijk niet 75 kilo weegt met een gigantische zwemband rond je buik.
2-3 kilo per maand erbij is een prima streven. Ik snap dat het je niet snel genoeg kan gaan, maar houd het grotere plaatje in gedachten.

als je niet aan je kcal kan komen, dan kan een weightgainer een uitkomst bieden. makkelijk weg te krijgen en vol calorieen.

Ik ben sochtends ook geen brood eter, maar een bord warme brinta gaat er met plezier in. misschien is dit een optie voor je?

weightgainers hebben mij idd ook wat kilo's laten aankomen! Mass perfection van B&F is een goede

• Topic Starter Topic Starter
Ik zal vanavond nog een keer op de weegschaal staan even kijken of ik idd wel wat ben aangekomen zitten nu een aantal dagen tussen en ik zal is naar die massperfection kijken thnx voor de tip

Ik ben een beetje laat maar ik geloofde het zelf ook niet maar ik ben 3 kilo aangekomen!!! kom net van de weegschaal af
kom net uit de sportschool vandaar.

je moet in de ochtend na het poepen, wegen. dat is je ideale gewicht.

ga zo door gozer

Inderdaad in de ochtend nuchter wegen! Dat is je echte gewicht. Je kan op een dag zo 2 kilo zwaarder zijn in de avond.
Dus beter in de ochtend wegen en doorgaan!

Ok ik weeg me morgen vroeg nog een keer en dan breng ik weer even een update ik ben benieuwd hopelijk blijft het zo was net blij haha

Hou ook voor ogen dat je dalijk niet 75 kilo weegt met een gigantische zwemband rond je buik.
2-3 kilo per maand erbij is een prima streven.
Ik snap dat het je niet snel genoeg kan gaan, maar houd het grotere plaatje in gedachten.

kijk ff in mijn log:roflol:

Ik vind 300-500gram per week er bij vaak wel mooi. Niet te snel en niet te langzaam. Let echter wel op dat je niet zomaar gaat stampen om aan te komen, maar wel rekening houdt met wat je binnen krijgt.

Hier zijn al enkele tips voorbij gekomen. In principe begin je met het analyseren van de huidige situatie door precies op te schrijven wat je binnen krijgt. Geloof dat je dat al gedaan hebt. Vervolgens bereken je je onderhoud en daar gooi je een kcal of 300-500 bovenop.

De volgende stap is het indeling van je kcal. Als richtlijn neem ik meestal 2g/kg lichaamsgewicht aan eiwit, 1g/kg vet lichaamsgewicht en de rest aanvullen met koolhydraten.

De tijdstippen waarop je eet is niet zo belangrijk, post workout daargelaten. Na je werk en trainen kan je altijd nog stampen met rijst, ei, kwark, noten, wat fruit, vis, kip of andere gezonde producten. Ik ben absoluut geen fan van aankomen met ongezond voedsel (a.k.a. dirty bulk), liever iets langzamer en gezond.

chicken is very effective when you want to grow big muscles fast.

celeb photo

Laatst bewerkt:
bestel die grote cheesy crust pizzas van bij de pizzahut, zal ook al voorbij de 3000 cal aantikken.

calorien tellen, concluderen dat je veel te weinig eet, meer eten.

Je wilt er alles aan doen, begin is met een stevig ontbijt.
Maak een degelijk voediingsschema, bereken je caloriebehoefte, ga daar +- 300 gram boven zitten.

Ik vind 300-500gram per week er bij vaak wel mooi. Niet te snel en niet te langzaam. Let echter wel op dat je niet zomaar gaat stampen om aan te komen, maar wel rekening houdt met wat je binnen krijgt.

300 gram van wat zou hij toe moeten voegen? Vet, Koolhydraten, pindakaas, kipfilet? Zie nu door de bomen het bos niet meer.

Terug
Naar boven