XXL Nutrition

Onderrug

SysRq

Cool Novice
10 jaar lid
Waardering
1
Lengte
1m78
Hoi,

Nu ben ik gisteren thuis begonnen met trainen en heb overal wel lichte spierpijn maar ook in mn onderrug?
Is dit normaal of niet? (:

Ligt er aan wat je getraint hebt he...

ik weet niet of ik gelijk heb, maar ik zie pijn in m'n onderrug eigenlijk nooit als een goed teken. het soort spierpijn wat je bijvoorbeeld in je borst, benen of armen kunt hebben ken ik niet echt van m'n onderrug.

Heb je buikspieren getraind? Zoja, dat is de oorzaak

ik weet niet of ik gelijk heb, maar ik zie pijn in m'n onderrug eigenlijk nooit als een goed teken. het soort spierpijn wat je bijvoorbeeld in je borst, benen of armen kunt hebben ken ik niet echt van m'n onderrug.
Deadlift jij?
De eerste keer dat ik had gedeadlift en de keren daarna had ik spierpijn in m'n onderrug; het was geen slechte pijn, dat zeker niet. Maar iets zegt mij dat je niet hebt gedeadlift...

Nee, nu ga je dood.

Je rug zal waarschijnlijk geamputeerd moeten worden..

ga je wel eens bankdrukken na zwaar met veel volume deadliften? dan voel je je onderrug helemaal verkrampen als je gaat liggen :)

heb trouwens ook geen spierpijn, had dat alleen in het begin toen ik net trainde

Dus je hebt gedeadlift en je vraagt je nu af waarom je spierpijn in je onderrug hebt?

Not sure if serious..

Terug
Naar boven