AndroidHealthClinic

onderste buikspieren

• Topic Starter Topic Starter
die 9% is ondertussen max 10, ik heb enkel een beetje vel vast dus :) daar ligt het niet aan, tja ik zal gewoon veel leg raises doen he, en dan hopen dat ze der ooit eens uitkomen zeker :D

&ik voel ze al wel wat zitten hoor, dus ik heb ze geloof ik wel, maar niet zo hard mss dat het daarmee te maken heeft ofzo, alvast bedankt voor alle tips!

die 9% is ondertussen max 10, ik heb enkel een beetje vel vast dus :) daar ligt het niet aan, tja ik zal gewoon veel leg raises doen he, en dan hopen dat ze der ooit eens uitkomen zeker :D

&ik voel ze al wel wat zitten hoor, dus ik heb ze geloof ik wel, maar niet zo hard mss dat het daarmee te maken heeft ofzo, alvast bedankt voor alle tips!

Leg raises trainen vooral de hip-flexor (heup buigers). Veelal slecht uitgevoert (slingeren) zodat er maar weinig effect van uit gaat voor je buikspieren. Dan kun je je net zo goed in je buik laten slaan (dan weet ik zeker dat je je buikspieren goed aanspant en het is meer lol voor je trainingspartner)

Ook heeft het overdreven trainen van je buikspieren om ze te late groeien niet vreselijk veel effect als je op een dieet bent. Je zou er tijdelijk wat zwelling van kunnen krijgen doordat je glycogeen opmaakt en met een refeed overcompenseert, maar het is maar een heel dun spiertje, dus het effect zal minimaal zijn.

Maar inderdaad, op 10% ga je ze waarschijnlijk nog niet zien omdat de separatie bij die laatste 2 ook veel minder is en dus moet je NOG lager zitten.

pic?

heb zelf de V behoorlijk en dit is hoe ik het doe haha : http://www.youtube.com/watch?v=pDTHSnoGoEc
En owja kracht circuits voor je buik. 1 of 2 km hardlopen en dan 40 situps, 30 burpees, 20 leg raises en 10 crunches en dan nog een keer hetzelfde; weer lopen en dan de oefeningen. Zorgt goed voor afterburn en het werkt heel goed voor mij. Hopelijk ook voor jou man ;d

Deadliften & Squaten, en wat ze hierboven ook al zeggen, misschien nog lager in je bf.

Goodluck :)

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
heb zelf de V behoorlijk en dit is hoe ik het doe haha : http://www.youtube.com/watch?v=pDTHSnoGoEc
En owja kracht circuits voor je buik. 1 of 2 km hardlopen en dan 40 situps, 30 burpees, 20 leg raises en 10 crunches en dan nog een keer hetzelfde; weer lopen en dan de oefeningen. Zorgt goed voor afterburn en het werkt heel goed voor mij. Hopelijk ook voor jou man ;d

doe al wel zoiets ongeveer hoor, maar dan zonder dat lopen, ik doe geen cardio...

zeker niet snellopen, hardlopen = hoge hartslag, hoge hartslag = snelle energie nodig

waar haal je die? -- spieren..

en ik heb toch zeer snel een hoge hartslag dus.. dan verbrand ik geen vet meer maar men spieren en dat zie ik toch niet zo graag gebeuren :)

---------- Post toegevoegd 24 May 2013 om 23:25 ----------

& men vetpercentage omlaag ga ik me atm niet mee bezig houden, dan maar niet voor mij hoor :)

ik geloof nog steeds niet dat het daar aan ligt, want m'n sixpack komt er echt gigantisch uit...

Afvallen.

Terug
Naar boven