AndroidHealthClinic

Onderzoekje studie - knackebrod

Peiling Peiling Eet je knackebrod en zo ja wanneer

• Nee

Stemmen: 51 60,0%
  • Ja, in plaats van brood bij ontbijt

Stemmen: 3 3,5%
  • Ja, naast brood bij ontbijt

Stemmen: 2 2,4%
  • Ja, ipv brood bij lunch

Stemmen: 2 2,4%
  • Ja, naast brood ipv lunch

Stemmen: 1 1,2%
  • Ja, bij het avondeten

Stemmen: 0 0,0%
  • Ja, als tussendoortje ipv ongezonde zooi

Stemmen: 26 30,6%

• Totaal stemmers
    85
Succes met je uiterst interessant onderzoek.

Mijn optie staat er niet bij, ik heb nu gestemd op 'Ja, naast brood bij ontbijt'

Het moet zijn, naast havermout bij het ontbijt. Ik eet het dagelijks bij het ontbijt. Waarom? Er zijn al zoveel tarwe-producten dus dan is knackebrod welkom voor de afwisseling. Wordt van rogge gemaakt.

Ik pak het op verschillende momenten wel eens.. maar het varieert in soorten... volkoren over het algemeen...
lekker dik beleg erop en even wegschuiven. Meer voor het moment geen trek hebben en wat moeten eten wat niet teveel vult. dan met veel beleg zit er iig nog wat aan kcal in.

• Topic Starter Topic Starter
Mijn optie staat er niet bij, ik heb nu gestemd op 'Ja, naast brood bij ontbijt'

Het moet zijn, naast havermout bij het ontbijt. Ik eet het dagelijks bij het ontbijt. Waarom? Er zijn al zoveel tarwe-producten dus dan is knackebrod welkom voor de afwisseling. Wordt van rogge gemaakt.

stem maar op ipv brood bij t ontbjt. Thanks voor je input!

De rest ook bedankt, gaat hard zo

Is there no one else?

Bedankt iedereen iig!

Bij mijn ontbijt(2 hele eieren en 5 ei-eiwitten). Ipv van brood, vooral omdat dit minder zwaar op m'n maag ligt. Natuurlijk wel de volkoren variant.

Eet het soms als tussendoor. 2 van die dingen met wat kipfilet en pindakaas ertussen. Maar niet als broodvervanger, vult voor geen meter.
dus als tussedoortje soms

Als er niks anders is...

Als tussendoortje. Wanneer het in huis is in ieder geval :D

Eet het bijna nooit. Maar als ik het eet is het met kaas of Fred&Ed, en smaakt heel goed :p Neem het niet voor mogelijke voordelen maar omdat het lekker is

Ja hoor! Die waldcorn variant met pitjes enzo, met kaas of iets erop savond, als snack. Zo´n 2x in de week maybe.

Ik eet ze bij meerdere opties:
's ochtends bij mijn ontbijt als extraatje omdat bijvoorbeeld extra kcal nodig heb voor zware dag.
Als tussendoortje met pindakaas, kip, kalkoen, ham.
Of bij de lunch ipv brood.

Thanks people! Heb al redelijk aantal antwoorden nu:)
teveel karma uitgedeeld in 24 u, ben bij molleninho gebleven

Ook nee ;)

Results zijn al aardig duidelijk :D

Als tussendoortje, zonder iets. Sommige mensen vinden dat droog, ik vind ze heerlijk.

Ik eet het ook bijna nooit dus heb nooit gestemd. ik vond het altijd wel heerlijk
met wat kaas erop maar heb kaas en melk totaal uit mijn dieet geschrapt (acne met
magere kwark en karnemelk heb ik amper last van acne).. dus om het met niks er op
te eten is voor mij hetzelfde als ik op een kartonnen doos loop te kauwen..

Patria%20Volkoren%20Voedingsbiskwie.jpg

deze daarentegen vind ik wel lekker maar zit beetje net iets meer suiker in hehe..

Soms als tussendoortje van zo'n volkoren knäckebröd in principe als vervanging van brood...

Terug
Naar boven