Fitness Seller

One Arm Dumbbell Preacher Curl

gast 301121

Competitive Bodybuilder
Waardering
116
Lengte
1m83
Massa
80kg
Vetpercentage
12%
Wat zijn jullie ervaringen met deze oefening?

[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

Goede oefening, maar kijkend naar je foto, geen oefening waar jij veel aan zult hebben.

waarom niet als ik vragen mag? (p.s. ben natuurlijk al wel vooruit gegaan in de tussentijd ;))

Eerst krachtgains maken op de compoundmovements -> Zorgt voor genoeg overall massa als beginner.

Mits je in een sportschool traint met de benodigde spullen. (Ik zie dat je 14 jaar bent ;))

prettige oefening om de training mee af te sluiten :)
Daarvoor wel zware barbell/dumbbell/ez curls doen ;)

• Topic Starter Topic Starter
Eerst krachtgains maken op de compoundmovements -> Zorgt voor genoeg overall massa als beginner.

Mits je in een sportschool traint met de benodigde spullen. (Ik zie dat je 14 jaar bent ;))

Biceps loopt imo niet heel goed (vergeleken met andere spiergroepen), en daarom wil ik er ook wat meer massa op hebben.
In mijn sportschool is het mogelijk om deze oefening uit te voeren, dus dat is iniedergeval geen probleem :p

Biceps loopt imo niet heel goed (vergeleken met andere spiergroepen), en daarom wil ik er ook wat meer massa op hebben.
In mijn sportschool is het mogelijk om deze oefening uit te voeren, dus dat is iniedergeval geen probleem :p

Nou om direct antwoord te geven op je vraag.

Ja het is een goede oefening mits je hem correct uitvoert. Dus niet trekken met je schouders en/of onderarmen

Massa pak je niet met deze oefeningen.
Massa pak je met compounds :)

En als ik je foto zo bekijk is massa wat jij nodig hebt. Van achterliggende spiergroepen is nog niet echt sprake. Gewoon squats/deadlifts/rows enz enz. daarmee zullen je armen ook gewoon meegroeien.

Prima oefening. Zeker goed te gebruiken als je slechte biceps hebt in combinatie met sterke onderarmen en frontdelts. (Dit is niet mijn idee, maar die van Dorian Yates, die ook altijd zijn biceps isoleerde om vervolgens te knallen met wat cheat oefeningen)

Een leuke om negatieve herhalingen mee te doen.

Terug
Naar boven