- Waardering
- 7.413
- Lengte
- Massa
- 69kg
- Vetpercentage
- 42%
Heet ook echt picca![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heet ook echt picca![]()

Zieke progressie bro!Statiefje is binnen @ak
Opzich prima ding, wel beetje gammel maar voor thuis perfect
Alleen het clipje waar je je telefoon in moet doen werkt op spanning zodat hij goed blijft zitten
Telefoon kan ook alleen liggend, want staand is hij te zwaar
Ga hem binnenkort eens naar de gym meenemen
Ik doe maar wat joh, was ff om t statief te testenDoe even niet zo spastisch met poseren bro. Soepele overgangen pls. Je hoeft de trein niet te halen

Thanks man!Zieke progressie bro!
Wat pak je tegen je acne? Ik heb alles geprobeerd wat er onder de zon is en ik heb het wel kunnen verminderen maar ik heb er nog niet echt grip op.
Eindelijk de keuze gemaakt om roa te gaan pakken en er voor 1x helemaal vanaf te zijn.(i hope)
Ik heb ook alles al geprobeerd denk ik van supplementen tot elke dag injecteren maar het blijft aanwezig, niet heel erg maar wel altijd daar. Daarom nu idd de keuze voor roa. Ik begin na mijn vakantie over 2 weken ik zal je wat op de hoogte houden.Ik doe maar wat joh, was ff om t statief te testen
Thanks man!
Ik neem omega-3, zinc en magnesium en doe af en toe zonnebanken
Maar m'n acne is wel redelijk aanwezig op m'n schouders
Ben vooral bang als ik straks ga cruisen dat het gaat exploderen
Ik heb doxycycline geprobeerd maar dat deed niets, dus ik wacht het nu nog even af gezien het me nog niet stoort
Maar hoor graag van je wat roa doet voor je, want daar zit ik nu ook naar te neigen
Ik heb meerdere keren langere tijd aan de roa gezeten, ik weet niet of je het krijgt via de huisarts of via de zwarte markt, maar ik wil je graag een paar tips/waarschuwingen geven:Ik heb ook alles al geprobeerd denk ik van supplementen tot elke dag injecteren maar het blijft aanwezig, niet heel erg maar wel altijd daar. Daarom nu idd de keuze voor roa. Ik begin na mijn vakantie over 2 weken ik zal je wat op de hoogte houden.

Sprak van de week nog iemand en die kreeg het zo van de huisarts zonder problemen :')Ik heb meerdere keren langere tijd aan de roa gezeten, ik weet niet of je het krijgt via de huisarts of via de zwarte markt, maar ik wil je graag een paar tips/waarschuwingen geven:
1- Geen bloed doneren met dat spul, gedoneerd bloed wordt veel gebruikt voor zwangere vrouwen en ROA is heel erg giftig voor baby's. (tot minimaal 2 maanden na het stoppen met de roa mag je geen bloed doneren).
2- Je timing is tamelijk beroerd. Dat spul maakt je huid een stuk dunner waardoor je echt heel erg snel verbrand. Beste start je roa dus in het najaar en stop je weer in het voorjaar. Pas dus een beetje (veel) op met de zon, vooral aangezien het komende week richting de 27 graden gaat, mocht dat over 2 weken nog zou zijn dan kan ik je echt aanraden om een flinke zonnebrand in huis te halen want je gaat levend verbranden op die troep als je langere tijd in de zon bent.
3- Droogt fors uit. Lippen, ogen, neus etc. wat kan helpen is op tijd beginnen met 's nachts flink vaseline o.i.d. op je lippen te smeren zodat ze niet uiteindelijk scheuren. Dat doet echt zeer, heelt heel erg langzaam en elke keer als je lacht of niest scheurt het weer. Mochten je ogen ook droog worden en je hebt lenzen dan heb je goede kunsttranen waarmee je je lenzen nog wel kunt dragen. Tegen de bloedneuzen heb ik nooit een andere oplossing gevonden dan de dosis verlagen. 10mg iedere dag tolereer ik prima, 20mg helemaal niet.
4- Pas op met Vitamine A supplementen er nog bovenop te pakken. Ofja, idealiter pak je geen extra vitamine A.
5- Het dosering advies zou ik met een korreltje zout nemen. Ze zeggen "de gebruikelijke startdosering = 0,5mg per kg". Waarom dat in die bijsluiter staat snap ik helemaal geen hol van. Aangezien de dermatoloog en de huisarts iedere keer starten met 10mg en vanaf daar óf niks doen óf in kleine stapjes verhogen totdat de bijwerkingen te erg worden. In jouw geval met je 136kg zou dat +-70mg per dag zijn. In al die tijd aan de roa heb ik de huisarts/dermatoloog nooit verder kunnen overtuigen dan 20mg per dag. Ik zou beginnen met 10mg per dag als ik jou was, maand ofzo doen, vallen de bijwerkingen mee, zou je naar 20mg kunnen gaan. 70mg per dag, kan natuurlijk zijn dat ik vrij gevoelig ben voor dat spul, lijkt mij echt onmogelijk om te tolereren.
Sowieso is het slim om even een bijsluiter van het spul te lezen aangezien er vrij veel van dat soort dingetjes aan verbonden zitten. Mag zo uit m'n hoofd ook geen tattoo laten zetten tot +-1 jaar na de roa, geen piercings en de zonnebank is natuurlijk echt een slecht idee. D'r is een reden dat huisartsen dat spul nagenoeg niet meer voorschrijven en de dermatoloog het laten regelen![]()
Die jongen is een speciaal geval 🙊Sprak van de week nog iemand en die kreeg het zo van de huisarts zonder problemen :')
Wel een aparteling ja vroeg me al af hoelang het zou duren voordat die dit las

Zal niet lang durenWel een aparteling ja vroeg me al af hoelang het zou duren voordat die dit las![]()
Die persoon zat niet toevallig al aan de roa, vertelde dat tegen zijn huisarts en z'n huisarts kwam hem tegemoet omdat het hun beide beter leek om het, als je dan toch aan de roa gaat, niet via de zwarte markt te verkrijgen?Sprak van de week nog iemand en die kreeg het zo van de huisarts zonder problemen :')
Deed mijn huisarts dit ook maar met testosteron :')Die persoon zat niet toevallig al aan de roa, vertelde dat tegen zijn huisarts en z'n huisarts kwam hem tegemoet omdat het hun beide beter leek om het, als je dan toch aan de roa gaat, niet via de zwarte markt te verkrijgen?
Liever vroeger met de speed. Pharma dex nomnomnomDeed mijn huisarts dit ook maar met testosteron :')
Ik heb een jaar lang alles geprobeerd om geen roa te hoeven gebruiken met niet het gewenste resultaat. Het enige dat hielp was het max dosen van vitamine b6 (10-20gram per dag). 40 pillen van 500mg. Dit was uiteraard niet vol te houden en na stoppen hiermee weer terug naar af. Ik heb idd gelezen dat roa beter niet in de zomer gebruikt kan worden maar ook hierop weer tegenstrijdige berichten gelezen, namelijk dat in de winter je huid veel droger is dan in de zomer en dus makkelijker scheurt etc. De enige reden dat ik roa nu zeker wil pakken is omdat na 3 maanden afzien je dan wss klaar bent voor altijd ipv het continu bestrijden van de acne.Ik heb meerdere keren langere tijd aan de roa gezeten, ik weet niet of je het krijgt via de huisarts of via de zwarte markt, maar ik wil je graag een paar tips/waarschuwingen geven:
1- Geen bloed doneren met dat spul, gedoneerd bloed wordt veel gebruikt voor zwangere vrouwen en ROA is heel erg giftig voor baby's. (tot minimaal 2 maanden na het stoppen met de roa mag je geen bloed doneren).
2- Je timing is tamelijk beroerd. Dat spul maakt je huid een stuk dunner waardoor je echt heel erg snel verbrand. Beste start je roa dus in het najaar en stop je weer in het voorjaar. Pas dus een beetje (veel) op met de zon, vooral aangezien het komende week richting de 27 graden gaat, mocht dat over 2 weken nog zou zijn dan kan ik je echt aanraden om een flinke zonnebrand in huis te halen want je gaat levend verbranden op die troep als je langere tijd in de zon bent.
3- Droogt fors uit. Lippen, ogen, neus etc. wat kan helpen is op tijd beginnen met 's nachts flink vaseline o.i.d. op je lippen te smeren zodat ze niet uiteindelijk scheuren. Dat doet echt zeer, heelt heel erg langzaam en elke keer als je lacht of niest scheurt het weer. Mochten je ogen ook droog worden en je hebt lenzen dan heb je goede kunsttranen waarmee je je lenzen nog wel kunt dragen. Tegen de bloedneuzen heb ik nooit een andere oplossing gevonden dan de dosis verlagen. 10mg iedere dag tolereer ik prima, 20mg helemaal niet.
4- Pas op met Vitamine A supplementen er nog bovenop te pakken. Ofja, idealiter pak je geen extra vitamine A.
5- Het dosering advies zou ik met een korreltje zout nemen. Ze zeggen "de gebruikelijke startdosering = 0,5mg per kg". Waarom dat in die bijsluiter staat snap ik helemaal geen hol van. Aangezien de dermatoloog en de huisarts iedere keer starten met 10mg en vanaf daar óf niks doen óf in kleine stapjes verhogen totdat de bijwerkingen te erg worden. In jouw geval met je 136kg zou dat +-70mg per dag zijn. In al die tijd aan de roa heb ik de huisarts/dermatoloog nooit verder kunnen overtuigen dan 20mg per dag. Ik zou beginnen met 10mg per dag als ik jou was, maand ofzo doen, vallen de bijwerkingen mee, zou je naar 20mg kunnen gaan. 70mg per dag, kan natuurlijk zijn dat ik vrij gevoelig ben voor dat spul, lijkt mij echt onmogelijk om te tolereren.
Sowieso is het slim om even een bijsluiter van het spul te lezen aangezien er vrij veel van dat soort dingetjes aan verbonden zitten. Mag zo uit m'n hoofd ook geen tattoo laten zetten tot +-1 jaar na de roa, geen piercings en de zonnebank is natuurlijk echt een slecht idee. D'r is een reden dat huisartsen dat spul nagenoeg niet meer voorschrijven en de dermatoloog het laten regelen![]()
Kijk ook uit met b6. Langdurig extreem gebruik >6 gr kan leiden tot zenuwschade en die gevolgen zijn blijvend helaas.Ik heb een jaar lang alles geprobeerd om geen roa te hoeven gebruiken met niet het gewenste resultaat. Het enige dat hielp was het max dosen van vitamine b6 (10-20gram per dag). 40 pillen van 500mg. Dit was uiteraard niet vol te houden en na stoppen hiermee weer terug naar af. Ik heb idd gelezen dat roa beter niet in de zomer gebruikt kan worden maar ook hierop weer tegenstrijdige berichten gelezen, namelijk dat in de winter je huid veel droger is dan in de zomer en dus makkelijker scheurt etc. De enige reden dat ik roa nu zeker wil pakken is omdat na 3 maanden afzien je dan wss klaar bent voor altijd ipv het continu bestrijden van de acne.
Slim dat je er goed over na hebt gedacht, ik wilde je vooral even het verhaaltje geven wat de arts/dermatoloog je over dat spul geeft zodat je er niet zonder enig idee in zou stappenIk heb een jaar lang alles geprobeerd om geen roa te hoeven gebruiken met niet het gewenste resultaat. Het enige dat hielp was het max dosen van vitamine b6 (10-20gram per dag). 40 pillen van 500mg. Dit was uiteraard niet vol te houden en na stoppen hiermee weer terug naar af. Ik heb idd gelezen dat roa beter niet in de zomer gebruikt kan worden maar ook hierop weer tegenstrijdige berichten gelezen, namelijk dat in de winter je huid veel droger is dan in de zomer en dus makkelijker scheurt etc. De enige reden dat ik roa nu zeker wil pakken is omdat na 3 maanden afzien je dan wss klaar bent voor altijd ipv het continu bestrijden van de acne.
Klopt dat je slijmvliezen het zwaar hebben in de winter maar ik vond dat zelf niet opwegen tegen het gruwelijk verbranden met factor 50 in 1 uur in de zon. Maar ook dat zal wel weer per persoon verschillend zijn. Ik zou mezelf ook niet al te hard vastpinnen op die 3 maanden, voor zover ik weet duurt het vaak toch wel wat langer dan dat, maar je punt van dat het dan blijvend weg gaat klopt wel. Bij mij komt het zo eens per zoveel jaar een beetje terug, pak ik 4-5 maanden 10mg per dag en dan blijft het weer jaren weg.
Hopelijk lost het je strijd met de acne permanent op.Roa is top spul. Had zelf hele heftige acne op mijn 17e. 6 maanden later... Alles weg.Ik heb meerdere keren langere tijd aan de roa gezeten, ik weet niet of je het krijgt via de huisarts of via de zwarte markt, maar ik wil je graag een paar tips/waarschuwingen geven:
Dat zal wel niet. 😑Deed mijn huisarts dit ook maar met testosteron :')
Yep. Heb het zelf 6 maanden gedaan en erna NOOIT meer ook maar IETS van anti acne spul hoeven kopen. Ervoor alles geprobeerd zo'n beetje wat er te krijgen viel. Achteraf gezien had ik er veel eerder mee moeten beginnen.Ik heb een jaar lang alles geprobeerd om geen roa te hoeven gebruiken met niet het gewenste resultaat. Het enige dat hielp was het max dosen van vitamine b6 (10-20gram per dag). 40 pillen van 500mg. Dit was uiteraard niet vol te houden en na stoppen hiermee weer terug naar af. Ik heb idd gelezen dat roa beter niet in de zomer gebruikt kan worden maar ook hierop weer tegenstrijdige berichten gelezen, namelijk dat in de winter je huid veel droger is dan in de zomer en dus makkelijker scheurt etc. De enige reden dat ik roa nu zeker wil pakken is omdat na 3 maanden afzien je dan wss klaar bent voor altijd ipv het continu bestrijden van de acne.