- Waardering
- 18.674
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Net poseerlessen gehad
Krijg vanavond de foto’s met uitleg van wat er beter kan
Vooral de lat spreads zijn helemaal kut
Wel heel leerzaam geweest, dus nu vooral veel oefenen
Voor nu:

No worries 😃Nette fyiek man serieus.
Excuus voor de opmerking eerder vandaag maar dit is echt niet slecht zeker je bovenlichaam niet.
Ben je nog wel bezig met die acne die is wel vrij heftig.
Ja kwam er achter dat die ook miste samen met cholesterol

Maak je je geen zorgen dat de combinatie van roa en ik dacht winnie aan het einde van je kuur deze waarde helemaal door het plafond doet knallen?
Ahh oké. Dacht dat ASAT beïnvloedt werd door krachtsport. ALAT niet.Zijn lever functioneert nu perfect. Dat ALAT als krachtsporter net boven ref. waarde is zegt geen f**k over je lever.

Hahaha grappig dat dat per huisarts zo verschillend is. Mijne geeft geen zak om verhoogt ASAT, zolang je ALAT maar goed isJe hebt ook nog gamma-GT welke een belangrijke indicatie is. Huisartsen hebben er vaak geen verstand van want mijn ASAT is standaard te hoog en mijn huisarts zegt altijd dat dat zorgwekkend is.Maar andere leverwaarden zijn altijd perfect dus dan is er gewoon niks aan de hand.
Yes klopt man ✌🏻

Ik heb vanmiddag om 3 uur afspraak, dus zal het resultaat van het gesprek wel delen danIk hoop dat die hyperpigmentatie uberhaupt nog helemaal wegtrekt.
Wat zegt de dermatoloog daarover?

Na deze blast ga ik sowieso even een tijdje normaal doen om m’n bloedwerk fatsoenlijk te krijgen gezien ik nu al 2 kuurtjes in korte tijd heb gedaan en er een derde komtMaak je je geen zorgen dat de combinatie van roa en ik dacht winnie aan het einde van je kuur deze waarde helemaal door het plafond doet knallen?
Aangezien hij nu al iets verhoogd was en dan komen er nog 2 lever stress middelen bij.
Ja ik ben ook zeer benieuwd hiernaar voor mezelf, vanwege je start met roa;Ik hoop dat die hyperpigmentatie uberhaupt nog helemaal wegtrekt.
Wat zegt de dermatoloog daarover?
"
Heel herkenbaar dit, ik heb ook maar opgegeven op ze na jaren proberen af te spreken wat heel moeizaam ging en onderling spreken ze wel steeds af...Ik heb een redelijk grote vriendengroep, en daarbuiten ook meerdere vriendengroepen
Maar merk dat ik met vooral m'n beste vrienden erg begin te botsen
Zij willen alleen maar zuipen, feesten en drugs gebruiken en ik zie daar echt de meerwaarde niet meer van in
Maar zij kunnen niet begrijpen dat ik sporten en langere termijn doelen boven hun verkies