XXL Nutrition

One Cycle Won't Hurt

  • Topic starter Vypaw
  • Startdatum
  • Reacties 6K
  • Weergaven 354K
  • Volgers 138

Bezoekers in dit topic

1656067227987.png

Ma stuurde deze foto van 6 jaar geleden door :roflol:
Genetic freak

Ik zweet me echt de tyfus tijdens het trainen
Vind het echt fucking nasty
Nooit eerder zo erg gehad, het ruikt ook echt heel sterk in mijn ogen
Morgen ff naar de kruidvat wat neutrale zooi halen om dit tegen te gaan want voelde me gewoon bezwaard om naast mensen te gaan staan

Voor de acne heb ik overigens Aklief creme, heel m'n lichaam brand maar dat is dus een bijwerking
Ben benieuwd of het iets uit gaat halen, de roa dus gestopt omdat ik anders dubbele uitdroging heb

Squat
1x7x140
1x4x140
M'n belt is te groot, dus moet hem weer verstellen
Vermoed dat m'n brace fucked up raakt hierdoor en het squatten ook kutter gaat
Had ook gewoon 130-135 moeten doen zoals ik vorige keer zei ipv 140 voor m'n ego, want het was allemaal net parralel

Benen ging gewoon lekker en ondanks dat ik door gewichtsverlies + cruise wat kracht ben afgenomen op alle spiergroepen vind ik het bij benen gewoon het mentaal meest lastig

Leg Ext
1x15x92
1x12x92

Uni LP 4 sec N
2x9x85

LLC 4 sec N
1x15x44
1x12x44

RDL
2x15x42

Adductor
1x12x65
1x7x65

Calf Raise TuT
3x15x35
 
Bekijk bijlage 560136
Ma stuurde deze foto van 6 jaar geleden door :roflol:
Genetic freak

Ik zweet me echt de tyfus tijdens het trainen
Vind het echt fucking nasty
Nooit eerder zo erg gehad, het ruikt ook echt heel sterk in mijn ogen
Morgen ff naar de kruidvat wat neutrale zooi halen om dit tegen te gaan want voelde me gewoon bezwaard om naast mensen te gaan staan

Voor de acne heb ik overigens Aklief creme, heel m'n lichaam brand maar dat is dus een bijwerking
Ben benieuwd of het iets uit gaat halen, de roa dus gestopt omdat ik anders dubbele uitdroging heb

Squat
1x7x140
1x4x140
M'n belt is te groot, dus moet hem weer verstellen
Vermoed dat m'n brace fucked up raakt hierdoor en het squatten ook kutter gaat
Had ook gewoon 130-135 moeten doen zoals ik vorige keer zei ipv 140 voor m'n ego, want het was allemaal net parralel

Benen ging gewoon lekker en ondanks dat ik door gewichtsverlies + cruise wat kracht ben afgenomen op alle spiergroepen vind ik het bij benen gewoon het mentaal meest lastig

Leg Ext
1x15x92
1x12x92

Uni LP 4 sec N
2x9x85

LLC 4 sec N
1x15x44
1x12x44

RDL
2x15x42

Adductor
1x12x65
1x7x65

Calf Raise TuT
3x15x35
gewoon curlen in het SQ rek, bij comentaar parkje doen, wedden dat ze weg blijven?
 
Bekijk bijlage 560136
Ma stuurde deze foto van 6 jaar geleden door :roflol:
Genetic freak

Ik zweet me echt de tyfus tijdens het trainen
Vind het echt fucking nasty
Nooit eerder zo erg gehad, het ruikt ook echt heel sterk in mijn ogen
Morgen ff naar de kruidvat wat neutrale zooi halen om dit tegen te gaan want voelde me gewoon bezwaard om naast mensen te gaan staan

Voor de acne heb ik overigens Aklief creme, heel m'n lichaam brand maar dat is dus een bijwerking
Ben benieuwd of het iets uit gaat halen, de roa dus gestopt omdat ik anders dubbele uitdroging heb

Squat
1x7x140
1x4x140
M'n belt is te groot, dus moet hem weer verstellen
Vermoed dat m'n brace fucked up raakt hierdoor en het squatten ook kutter gaat
Had ook gewoon 130-135 moeten doen zoals ik vorige keer zei ipv 140 voor m'n ego, want het was allemaal net parralel

Benen ging gewoon lekker en ondanks dat ik door gewichtsverlies + cruise wat kracht ben afgenomen op alle spiergroepen vind ik het bij benen gewoon het mentaal meest lastig

Leg Ext
1x15x92
1x12x92

Uni LP 4 sec N
2x9x85

LLC 4 sec N
1x15x44
1x12x44

RDL
2x15x42

Adductor
1x12x65
1x7x65

Calf Raise TuT
3x15x35
Haha stinkt jou zweet zo erg? Ik heb daar gelukkig geen last van, draag standaard wel deo.
 
Haha stinkt jou zweet zo erg? Ik heb daar gelukkig geen last van, draag standaard wel deo.
Heb er oprecht normaal nooooit last van
Maar het is nu een stuk meer penetranter dan normaal
Zullen al 5 miljoen chemicaliën in m'n lichaam wel zijn I guess
 
Heb er oprecht normaal nooooit last van
Maar het is nu een stuk meer penetranter dan normaal
Zullen al 5 miljoen chemicaliën in m'n lichaam wel zijn I guess
Zweet stinkt ook als je jou gym kleren niet goed wast. Keer een langer wasprogramma pakken dan de 15min snelle hap en uiteraard ook wasmiddel erbij doen.

Ken veel mensen die zijn gym kleren alleen laten “drogen” en gerust 2/3 sessies ermee doen, dan vraag je erom en gaat het echt stinken maar zelf ruik je dat vaak niet.
 
Als ik ergens een hekel aan heb zijn het stinkende mensen. En als ze dan ook nog een keer met hun lelijke bek blij gaan doen draai ik helemaal door.
 
Zweet stinkt ook als je jou gym kleren niet goed wast. Keer een langer wasprogramma pakken dan de 15min snelle hap en uiteraard ook wasmiddel erbij doen.

Ken veel mensen die zijn gym kleren alleen laten “drogen” en gerust 2/3 sessies ermee doen, dan vraag je erom en gaat het echt stinken maar zelf ruik je dat vaak niet.
Nee ik zweet oprecht nooit zo erg zoals de afgelopen 2 keer
Het is sowieso de tren ofzo iets want m'n haar was zelfs nat tijdens het trainen, heb ik nog nooit gehad
Ik wissel 3x per dag van kleding en douche ook 3x per dag
Ik draag nooit een t-shirt 2x want dat is gewoon vies

Als ik ergens een hekel aan heb zijn het stinkende mensen. En als ze dan ook nog een keer met hun lelijke bek blij gaan doen draai ik helemaal door.
Vooral als ze zo een heel aura om hun heen hebben hangen met die geur, tering smerig
Hoop altijd dat ze doodvallen maarja gebeurt niet
 
Somaliërs ruiken ook altijd 🤭
Ja ik vroeg me altijd af waarom mensen uit Afghanistan etc atlijd een sterke geur hadden
Toen ben ik een keer Afghaans gaan eten en de dag erna rook ik precies zo
Dat eten gaat gewoon in je poriën zitten ofzo, niet best
 
Tren laat je stinken naar een paardenstal.
 
Klopt en zijn ook altijd fucking lelijk. Alsof ze ergens tijdens de evolutie zijn blijven hangen. Ik haat die plantetende lama koppen. En daarna zijn Indiërs het ergst, maar die zie je niet zo vaak in de gym.
Eerst liep zo'n indiër in zijn hemd rond in de sportschool maar die gozer was helemaal behaard en zeik nat van het zweet voordat hij uberhaupt een gewicht aanraakte. Zo'n ranzig als je aan het benchen bent en hij langs loopt.
 
Klopt en zijn ook altijd fucking lelijk. Alsof ze ergens tijdens de evolutie zijn blijven hangen. Ik haat die plantetende lama koppen. En daarna zijn Indiërs het ergst, maar die zie je niet zo vaak in de gym.

Dat zijn ze ook, kijk maar naar het verloop van lichaams en gezichtsbouw, hoe verder naar het zuiden des te meer primitieve uiterlijke trekken je ziet. Maar dat mag je hedendaags niet meer zeggen of vinden
 
Eerst liep zo'n indiër in zijn hemd rond in de sportschool maar die gozer was helemaal behaard en zeik nat van het zweet voordat hij uberhaupt een gewicht aanraakte. Zo'n ranzig als je aan het benchen bent en hij langs loopt.
Bij ons lopen er 2 skinny fat gasten in tanktops met een haarlijn half op hun hoofd en van die gore zweetplekken
 
Dat zijn ze ook, kijk maar naar het verloop van lichaams en gezichtsbouw, hoe verder naar het zuiden des te meer primitieve uiterlijke trekken je ziet. Maar dat mag je hedendaags niet meer zeggen of vinden
Kan het meestal wel goed vinden met blacks(m.u.v. die smerige Somalische piraten). Ook mede door het feit omdat ze denk ik automatisch meer respect hebben voor mensen die wat muscles hebben. En tevens niet bang zijn om hier iets over te zeggen. Blanken zijn meestal pussies in dit opzicht. Tenzij ze niet nuchter zijn.

Bij ons lopen er 2 skinny fat gasten in tanktops
En ondertussen durven onzekere mietjes zoals wij niet eens naar buiten zonder een pomp. smh
 
Back
Naar boven