Fitness Seller

One Cycle Won't Hurt

Twijfel zelf om wel/niet AAS te gebruiken. Je kan enigszins een goed fysiek bouwen als natty, als je alles optimaal doet is dat zeker haalbaar. Anderzijds vind ik een look van een enhanced mooier.

Wegen de voordelen op tegen de nadelen is dan de vraag. Fysiek vs gezondheid, al hoewel je het enigszins gezond kan doen. Aan de andere kant ga ik nooit bij de top komen en dat hoeft ook niet. Heb ondertussen andere doelen, buiten BB om. Is het dan de moeite waard om AAS te gebruiken.

Cutten lukt mij. Bulken vind ik lastig. Wordt te snel vet -> kwestie van te veel eten -> komt door m'n mindset. Mag meer kcal dus eet ik meer kcal.

Wil in ieder geval deze bulk afronden en dan einde jaar cutten. Dan in mei fotoshoot ready zijn om mijn fysiek met de shoot van de contest prep te vergelijken. Als de HARNAS studie dan nog loopt en ik kan meedoen, ga ik zeker kuren. Anders weet ik het nog niet. Heb nog geen 5 jaar getraind en geen 'fundament'.

Wat zijn nog meer zaken om mee te nemen in de overweging?
Vergeet ook het mentale aspect niet. Door AAS worden meer mensen fucked up dan je denkt, zeker als je al niet heel stabiel van jezelf bent.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.144
Wat zijn nog meer zaken om mee te nemen in de overweging?
Ik ben van extreem extrovert naar kluizenaar gegaan door roids
Met elke kuur nam het steeds meer toe
Heb er wel vrede mee, vind het juist wel chill

M'n persoonlijkheid is nog wel extrovert, maar ik onderneem gewoon amper iets nog met andere mensen omdat ik er gewoon geen zin in heb

Dat maakt mij niet zoveel uit. Wil eerst m'n doelen nastreven en daarna pas aan kinderen beginnen, als ik dat überhaupt ooit wil. En met kuren kan je ook kinderen krijgen. Hiervan zijn voorbeelden te vinden op het forum :p
Klopt zeker. Maar je hebt ook voorbeelden waarbij het minder geweldig gaat zoals @mucci
Dus zou het alsnog even goed meenemen in je overweging :)

Vergeet niet dat je dieet ook een extreem grote rol speelt in hoe je bent. Weken/maanden lang in een kcal tekort word je ook niet de beste van en heeft invloed op vrijwel alles in het dagelijks leven.

Veel (of bijna alle) sociale activiteiten draait om eten/drinken en dat is nou net iets wat moeilijk ligt bij een fanatieke sporter laat staan als je in een prep zit. Indien je straks een blast bulk gaat doen is dat kluizenaar gevoel snel weg en vreet je jezelf weer helemaal ziek in een ayce restaurant.

Ps; neem wel een extra chocolade muffin voor je mee backstage @ krachtigfit cup 🤝

Vergeet ook het mentale aspect niet. Door AAS worden meer mensen fucked up dan je denkt, zeker als je al niet heel stabiel van jezelf bent.
Wat bedoel je met stabiel?

Kwam dat door de kuur of door de cut?

Ben van mijzelf wel introvert en rustig. Lichte vorm van ADD. Sinds ik sport en alles bijhoudt heb ik het idee minder energie te hebben, wat meer vlak qua emoties etc. Libido ook laag als ik het vergelijk met daarvoor. Kan komen door de de eerste cut, toen die coach mij te diep liet gaan voor het mooie (en te lang). Vervolgens ultiem lean bulken met amper gewichtstoename per week. Heeft mij geen goed gedaan.

Heb @PartyMarty hierover gesproken en hij ondervond juist voordelen bij het kuren.

Ben van mijzelf wel introvert en rustig. Lichte vorm van ADD. Sinds ik sport en alles bijhoudt heb ik het idee minder energie te hebben, wat meer vlak qua emoties etc. Libido ook laag als ik het vergelijk met daarvoor. Kan komen door de de eerste cut, toen die coach mij te diep liet gaan voor het mooie (en te lang). Vervolgens ultiem lean bulken met amper gewichtstoename per week. Heeft mij geen goed gedaan.

Heb @PartyMarty hierover gesproken en hij ondervond juist voordelen bij het kuren.

Stabiel als in aanleg voor depressief worden of juist agressief. Door dingen als bold/tren kan bijvoorbeeld je anxienty flink toenemen. Ken ook genoeg mensen die paniekaanvallen kregen door roids doordat ze slecht reageerde op bepaalde compounds. Managen van oestrogeen etc. is ook van groot belang. Daarnaast zal het ook nooit meer genoeg zijn als je gaat kuren, zou het zelf niet doen als je geen wedstrijdambities hebt.

TRT en kuren is niet echt goed met elkaar te vergelijken :) Mijn mentale situatie werd een stuk stabieler toen ik van 6-7nmol/l naar 28nmol/l ging. Maarja, dan ga je dus van veel te weinig naar een tikkie bovengemiddeld. Ik heb geen uitspraken gedaan over hoe het me zou beïnvloeden als die 135mg test er bijvoorbeeld 600 zouden zijn.

• Like
Waarderingen: Onit
  • #3.153

Door de kuur want ik had het m'n eerste 2 bulk kuren in toenemende hoeveelheid
Cutten maakt mij alleen chagrijnig maar word er geen autist van zoals AAS dat doet
Ik heb ook ADD overigens

Vergeet niet dat je dieet ook een extreem grote rol speelt in hoe je bent. Weken/maanden lang in een kcal tekort word je ook niet de beste van en heeft invloed op vrijwel alles in het dagelijks leven.

Veel (of bijna alle) sociale activiteiten draait om eten/drinken en dat is nou net iets wat moeilijk ligt bij een fanatieke sporter laat staan als je in een prep zit. Indien je straks een blast bulk gaat doen is dat kluizenaar gevoel snel weg en vreet je jezelf weer helemaal ziek in een ayce restaurant.

Ps; neem wel een extra chocolade muffin voor je mee backstage @ krachtigfit cup 🤝
Maar dit is ook wel een ding
Vooral naar een show toe werkend moet je gewoon dingen links laten liggen soms
Ik kan wel met vrienden uitgaan en niets drinken, maar dan heb ik het ten eerste niet naar m'n zin, ten tweede raakt m'n slaap fucked, ten derde is het gewoon zonde van m'n tijd
Probeer me nu ook gewoon alleen nog met mensen te omringen met een toekomstbeeld

Stabiel als in aanleg voor depressief worden of juist agressief. Door dingen als bold/tren kan bijvoorbeeld je anxienty flink toenemen. Ken ook genoeg mensen die paniekaanvallen kregen door roids doordat ze slecht reageerde op bepaalde compounds. Managen van oestrogeen etc. is ook van groot belang. Daarnaast zal het ook nooit meer genoeg zijn als je gaat kuren, zou het zelf niet doen als je geen wedstrijdambities hebt.
Leven lang klein zijn is ook niet alles hé!

Door de kuur want ik had het m'n eerste 2 bulk kuren in toenemende hoeveelheid
Cutten maakt mij alleen chagrijnig maar word er geen autist van zoals AAS dat doet
Ik heb ook ADD overigens

Maar dit is ook wel een ding
Vooral naar een show toe werkend moet je gewoon dingen links laten liggen soms
Ik kan wel met vrienden uitgaan en niets drinken, maar dan heb ik het ten eerste niet naar m'n zin, ten tweede raakt m'n slaap fucked, ten derde is het gewoon zonde van m'n tijd
Probeer me nu ook gewoon alleen nog met mensen te omringen met een toekomstbeeld

Altijd omringen met mensen met doelen en een toekomstbeeld. Anders blijf je hangen. Je moet je omringen met personen die elkaar naar een hoger niveau helpen. Idem dito als je een relatie aangaat. Niet verkeerd imo als je egoïstisch bent, doet wat je zegt en zegt wat je denkt. Geeft karakter aan iemand en je behaald je doelen. Gaat niemand anders voor je doen.

Voorheen dronk ik nooit. Laatste tijd weer gedaan om 'sociaal' te zijn maar heeft flink impact en vind het net niks. Beter wat G, maar dat is 'abnormaal'. Alcohol is wel 'normaal'. :emo:

• #3.156
Altijd omringen met mensen met doelen en een toekomstbeeld. Anders blijf je hangen.
Ja tijdens lockdown ben ik geforceerd geweest om met iemand samen te gymmen in een homegym waarvan zijn mindset echt 3000x zoveel beter was als die van mij en dat heeft mij echt heel erg positief beïnvloed toen ter tijd

Je moet je omringen met personen die elkaar naar een hoger niveau helpen. Voorheen dronk ik nooit. Laatste tijd weer gedaan om 'sociaal' te zijn maar heeft flink impact en vind het net niks. Beter wat G, maar dat is 'abnormaal'. Alcohol is wel 'normaal'. :emo:
Ik probeer nu gewoon mensen te vinden die ook langere termijn doelen hebben en niet voor die short-term gratification gaan om toe te leven naar het weekend en zichzelf te pleures in te drinken

Zoveel NPC's deze dagen

• Like
Waarderingen: Onit
Wat was jouw overweging dan om te gaan kuren, jij deed/doet toch ook geen wedstrijden?

Terug
Naar boven