- Waardering
- 15.917
Vergeet ook het mentale aspect niet. Door AAS worden meer mensen fucked up dan je denkt, zeker als je al niet heel stabiel van jezelf bent.Twijfel zelf om wel/niet AAS te gebruiken. Je kan enigszins een goed fysiek bouwen als natty, als je alles optimaal doet is dat zeker haalbaar. Anderzijds vind ik een look van een enhanced mooier.
Wegen de voordelen op tegen de nadelen is dan de vraag. Fysiek vs gezondheid, al hoewel je het enigszins gezond kan doen. Aan de andere kant ga ik nooit bij de top komen en dat hoeft ook niet. Heb ondertussen andere doelen, buiten BB om. Is het dan de moeite waard om AAS te gebruiken.
Cutten lukt mij. Bulken vind ik lastig. Wordt te snel vet -> kwestie van te veel eten -> komt door m'n mindset. Mag meer kcal dus eet ik meer kcal.
Wil in ieder geval deze bulk afronden en dan einde jaar cutten. Dan in mei fotoshoot ready zijn om mijn fysiek met de shoot van de contest prep te vergelijken. Als de HARNAS studie dan nog loopt en ik kan meedoen, ga ik zeker kuren. Anders weet ik het nog niet. Heb nog geen 5 jaar getraind en geen 'fundament'.
Wat zijn nog meer zaken om mee te nemen in de overweging?

met de huidige prijsstijgingen pfff, ik ga liever op vakantie