Fitness Seller

One Cycle Won't Hurt

Ik weet niet precies wat de huidige stack is van vypaw maar volgens mij zet hij genoeg om niet bang te hoeven zijn voor massa verlies.
Denk ook dat dat met 50mg Winstrol + 40mcg Clen + 400mg masteron en dan nog Test + Tren (kreeg hoeveelheden zo snel niet gevonden) reuze mee zal vallen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.162
Maandag nieuwe afspraak met de dermatoloog en dan ga ik gewoon roa vragen

Ze wilde eerst die zalf proberen, nu 2 maanden gedaan maar acne is er nog steeds

Hoop dat ik nu de laatste 6 weken gewoon de acne kan nuken met hoge dosis roa gezien ze dan de roa af gaan stemmen op mijn lichaamsgewicht

Hoezo wordt Siem eigenlijk ook afgekeurd op jouw acne? Toen je die acne pakte zat je toch niet eens bij hem? En Siem is toch ook niet verantwoordelijk voor hoe lang jij die acne aan hebt gekeken en alles daar omheen?

Ik ken de BB wereld helemaal niet. Dus het kan iets stoms zijn wat ik nu zeg. Maar dat jij die acne zo lang hebt laten lopen voordat de roa ingezet werd is toch jouw probleem niet het zijne?

• #3.164
Hoezo wordt Siem eigenlijk ook afgekeurd op jouw acne? Toen je die acne pakte zat je toch niet eens bij hem? En Siem is toch ook niet verantwoordelijk voor hoe lang jij die acne aan hebt gekeken en alles daar omheen?

Ik ken de BB wereld helemaal niet. Dus het kan iets stoms zijn wat ik nu zeg. Maar dat jij die acne zo lang hebt laten lopen voordat de roa ingezet werd is toch jouw probleem niet het zijne?
Ik heb oprecht geen idee
Maar kan me wel voorstellen als jij als coach iemand op het podium zet die er niet uit ziet (gyno, acne of gewoon out of shape) dat je reputatie als coach niet ten goede doet

Vypaw is zgn zijn atleet.

@Vypaw Je zat toch al aan ROA, of was dat buiten de arts om ?

Omdat we de schijn hoog houden dat er niks gebruikt wordt door bodybuilders en gyno of acne toch wel een aardig teken is van aas gebruik.

Als jij als coach een atleet met acne of gyno op het podium zet komt automatisch de vraag 'hoeveel gear zou die hem voor schrijven' etc.

Omdat we de schijn hoog houden dat er niks gebruikt wordt door bodybuilders en gyno of acne toch wel een aardig teken is van aas gebruik.

Als jij als coach een atleet met acne of gyno op het podium zet komt automatisch de vraag 'hoeveel gear zou die hem voor schrijven' etc.
Aaah zo. Aparte branche :roflol: Bedankt voor je uitleg.
Probeerde het een beetje vanuit andere coaching types te bekijken, maar dat gaat hier dus niet op.

• #3.169

Probeerde het een beetje vanuit andere coaching types te bekijken, maar dat gaat hier dus niet op.
Forever fake natty

is toch normaal. Acne ziet er niet mooi dus natuurlijk wordt een coach daar op afgerekend. Hij is ook nog relatief jong dus gaan ze gelijk zeggen teveel te snel. Ondanks dat hij er al gevoelig voor was en vroeger ook had.

is toch normaal. Acne ziet er niet mooi dus natuurlijk wordt een coach daar op afgerekend. Hij is ook nog relatief jong dus gaan ze gelijk zeggen teveel te snel. Ondanks dat hij er al gevoelig voor was en vroeger ook had.
Ik snap dat vypaw er op afgekeurd kan worden en vind dat deel ook wel logisch.

Maar ik bekeek het vooral vanuit andere coaching dingen. Als een cliënt van m'n vriendin (psycholoog) iets lijps doet, is zij daar niet verantwoordelijk voor. Als Meeuw z'n cut verneukt vind ik daar wovano niet verantwoordelijk voor. Dus vind het apart dat in bodybuilding de coach wel deels verantwoordelijk wordt gehouden voor de keuzes van een cliënt. Aangezien de cliënt wel zelf beslist hoe ie z'n acne / gyno managed (of in het verleden gemanaged heeft) en aan welke wedstrijden ie mee wilt doen.

Het gaat er om dat Siem hem op het podium brengt, die is ook aanwezig denk ik.
Als een patiënt iets doet waar de Psycholoog bij aanwezig is, wordt die er zeker ook op aangesproken.

Ik snap dat vypaw er op afgekeurd kan worden en vind dat deel ook wel logisch.

Maar ik bekeek het vooral vanuit andere coaching dingen. Als een cliënt van m'n vriendin (psycholoog) iets lijps doet, is zij daar niet verantwoordelijk voor. Als Meeuw z'n cut verneukt vind ik daar wovano niet verantwoordelijk voor. Dus vind het apart dat in bodybuilding de coach wel deels verantwoordelijk wordt gehouden voor de keuzes van een cliënt. Aangezien de cliënt wel zelf beslist hoe ie z'n acne / gyno managed (of in het verleden gemanaged heeft) en aan welke wedstrijden ie mee wilt doen.
Bb gaat toch over mooi zijn. Als jij een modeshow maakt met mensen met een gezicht als ik dan zeggen ze ook die coach is blind lelijk gedoe

Een psychopaat doet rare dingen dat is in de lijn der verwachtingen

Idd, je wilt ook als agent dat je model goed uitkomt op fotoshoot, Catwalk.

Roa gaat jouw zoveel plezier brengen.
Gelijk goed doseren op 60 a 80 mg.
Dit lijkt anders niet over te gaan.

• #3.179
Wat een gedoe zeg, jezus. Je hebt al een halfjaar last van hardnekkige acne, hebt meermaals doktoren / dermatologen bezocht en je hebt alsnog geen roa voorgeschreven gekregen. :hahaha: Is dit een grap?

Hoop niet dat het ook zo gaat in de zorg als je kanker hebt.

Maar ondertussen dok je wel elke maand die zorgpremie.

Terug
Naar boven