MuscleMeat

One Cycle Won't Hurt

welcome to the darkside

the joker laugh GIF

I'm in :D

Sowieso in!:cool:

In!! Maat ben wel echt benieuwd hoe het eruit ziet als een natty switched

Inn

In

Sowieso in G. Volgende kuur willen we tren zien:p

Ik meende dat je dit samen met een coach ging doen toch? Wie was dat ook alweer?

Veel succes. Als je echt goed wil worden in bodybuilding zou ik dat drinken tijdens de weekenden wel afleren want die shit is echt catabolic as f**k. Als je per se iets moet gebruiken om loesoe te gaan zou ik me wat meer verdiepen in andere drugs.

Veel succes. Als je echt goed wil worden in bodybuilding zou ik dat drinken tijdens de weekenden wel afleren want die shit is echt catabolic as f**k. Als je per se iets moet gebruiken om loesoe te gaan zou ik me wat meer verdiepen in andere drugs.
Eens, ghb is wel een goede vervanger maarja zou daar wel mee oppassen en niet elk weekend gebruiken, want als je daar hooked aan bent ben je ook nog lang niet jarig..... volgens mij zijn psychedelica ook "spiervriendelijk" maarja daar moet je ook maar net van houden en is ook niet zonder risicos. Beste is natuurlijk niks gebruiken maarja is ook zo saai he:p

• Topic Starter Topic Starter
Sowieso in G. Volgende kuur willen we tren zien:p

Ik meende dat je dit samen met een coach ging doen toch? Wie was dat ook alweer?
Ja man, Jeffrey Suijkerbuik!

Klopt, alcohol is echt fucked up voor je gains
Heb lang onderzoek gedaan om niet ergens wat positieve dingen te kunnen vinden maar t is echt fucked up
Slaap, eetlust, herstel, 1 dag drinken en je hebt er 3 dagen last van
Ik heb wel wat ervaring met psychedische meuk maar vind dat wat minder leuk
G zie ik ook niet echt zitten
Ga gewoon geheel nuchter te blijven of alleen een assietje te roken als ik de behoefte heb om even te ontspannen

Ja man, Jeffrey Suijkerbuik!

Klopt, alcohol is echt fucked up voor je gains
Heb lang onderzoek gedaan om niet ergens wat positieve dingen te kunnen vinden maar t is echt fucked up
Slaap, eetlust, herstel, 1 dag drinken en je hebt er 3 dagen last van
Ik heb wel wat ervaring met psychedische meuk maar vind dat wat minder leuk
G zie ik ook niet echt zitten
Ga gewoon geheel nuchter te blijven of alleen een assietje te roken als ik de behoefte heb om even te ontspannen
Lekker man, aan suijkerbuik heb je wel een goeie

Ik ben ook een log begonnen vandaag, ben benieuwd hoeveel er komen kijken elke dag 😜

In!

Wat een kut idee ghb!

• Topic Starter Topic Starter
Why? Die shit is waarschijnlijk de meest bb vriendelijke drug die er is. Dat is ook de reden waarom ik meestal alleen die shit gebruik. En plus: https://academic.oup.com/jat/article/41/1/54/2333826

Enige nadeel is dat je klaar wakker bent als het uitwerkt. Maar goed, daar heb je ook weer pilletjes voor.
Heb in mijn omgeving aardig wat mensen vertyfd zien raken van G
En hoever ik al met alcohol ga lijkt mij G helemaal geen verstandig plan :o

Eens, ghb is wel een goede vervanger maarja zou daar wel mee oppassen en niet elk weekend gebruiken, want als je daar hooked aan bent ben je ook nog lang niet jarig..... volgens mij zijn psychedelica ook "spiervriendelijk" maarja daar moet je ook maar net van houden en is ook niet zonder risicos. Beste is natuurlijk niks gebruiken maarja is ook zo saai he:p
Yeah psychedelics mijn favoriete, heb in december weer een trip gepland niet voor iedereen weggelegd. Acid for the win 🏆.

Terug
Naar boven