AndroidHealthClinic

One Cycle Won't Hurt

  • Topic starter Vypaw
  • Startdatum
  • Reacties 6K
  • Weergaven 354K
  • Volgers 136

Bezoekers in dit topic

Wat heeft lsd dan voor meerwaarde bb related?
Ik draai er alleen maar van alsof je teveel alcohol ophebt en je je neer legt.
Truffels daarintegen niet maar zie niet in wat voor meerwaarde het heeft bb related.
 
Wat een kut idee ghb!
Jouw lelijke hoofd ook.

Heb in mijn omgeving aardig wat mensen vertyfd zien raken van G
Hetzelfde geldt voor alcohol. Ikzelf ben verslavingsgevoelig en kan het prima bij 1x g in de week houden. Geen kater en alles behalve katabolisch. Amfetamines zijn een ander verhaal. Die zijn gewoon veel te lekker om het sporadisch te gebruiken.
 
Wat heeft lsd dan voor meerwaarde bb related?
Ik draai er alleen maar van alsof je teveel alcohol ophebt en je je neer legt.
Truffels daarintegen niet maar zie niet in wat voor meerwaarde het heeft bb related.
Je moet niet alles in bb zien. Het verneukt je bb niet heeft geen invloed op je massa. Het klinkt heel zweverig maar door die visuals word je mind gereset. En je kan veel leren over je innerlijke zelf je kan er veel uithalen. Als jij er alleen draaierig van word neem je echt een low dose. Lsd is heel krachtig
 
Je moet niet alles in bb zien. Het verneukt je bb niet heeft geen invloed op je massa. Het klinkt heel zweverig maar door die visuals word je mind gereset. En je kan veel leren over je innerlijke zelf je kan er veel uithalen. Als jij er alleen draaierig van word neem je echt een low dose. Lsd is heel krachtig
Hmm ik word er alleen paranoide van, op truffels lig ik stil en wil ik niet meer bewegen en heb ik alleen maar negatieve gedachten echt een hel.
En low dose is het zeker niet laatste keer lsd 2 jaar terug heb ik er 2 geslikt ik dacht dat alles draaide omdat ik er juist teveel van geslikt heb. Daarna geen lsd meer voor mij. Truffels overigens ook niet meer voor mij.

Weet niet hoe het komt toen ik nog tiener was had ik wel leuke ervaringen op lsd en paddo’s. Weet niet waarom ik nu zoveel negatieve gedachten heb enige wat ik kan bedenken is dat ik als tiener met een groep gebruikte en de keren dat ik slecht ging was ik alleen aan het trippen. Zal daar wel aan liggen.
 
Hmm ik word er alleen paranoide van, op truffels lig ik stil en wil ik niet meer bewegen en heb ik alleen maar negatieve gedachten echt een hel.
En low dose is het zeker niet laatste keer lsd 2 jaar terug heb ik er 2 geslikt ik dacht dat alles draaide omdat ik er juist teveel van geslikt heb. Daarna geen lsd meer voor mij. Truffels overigens ook niet meer voor mij.

Weet niet hoe het komt toen ik nog tiener was had ik wel leuke ervaringen op lsd en paddo’s. Weet niet waarom ik nu zoveel negatieve gedachten heb enige wat ik kan bedenken is dat ik als tiener met een groep gebruikte en de keren dat ik slecht ging was ik alleen aan het trippen. Zal daar wel aan liggen.
Ik gebruik lsd in mijn eentje koptelefoon op en ogen dicht en dan laat ik mijn door de trip leiden. Heb je geen visuals daardoor verlies ik mijzelf volledig
 
Begin bericht aangepast, vanaf morgen heb ik m'n inbody scan en krijg dan wss ook m'n trainings en voedingsschema.
Kom net uit een aggresieve minicut dus ga nu even een weekje m'n onderhoudskcal uitvogelen en veel carbs eten.
 
InBody scan + benen foto erbij gezet.
Krijg m'n schema dus deze week, hij heeft het nogal druk
Weet niet of ik al m'n trainingen ga loggen hier, zou het wel willen maar weet niet of dat heel netjes is t.o.v de coach
Denk dat ik wekelijks hier gewoon een update ga geven met foto's & de veranderingen die ik merk
Maar ff aankijken wat ik ga doen
Vrijdag iig laatste keer drinken
 
InBody scan + benen foto erbij gezet.
Krijg m'n schema dus deze week, hij heeft het nogal druk
Weet niet of ik al m'n trainingen ga loggen hier, zou het wel willen maar weet niet of dat heel netjes is t.o.v de coach
Denk dat ik wekelijks hier gewoon een update ga geven met foto's & de veranderingen die ik merk
Maar ff aankijken wat ik ga doen
Vrijdag iig laatste keer drinken
coach maakt toch een schema wat gericht is op jouw ervaring met oefeningen etc en is daardoor toch persoonlijk lijkt me?
 
coach maakt toch een schema wat gericht is op jouw ervaring met oefeningen etc en is daardoor toch persoonlijk lijkt me?
Daar heb je wel een punt :p
 
Ik zou ook wel willen weten wat je pr’s zijn. Daarvoor hoef je niet alle oefeningen te showen miss de compounds?
 
Ik zou ook wel willen weten wat je pr’s zijn. Daarvoor hoef je niet alle oefeningen te showen miss de compounds?
Heb mn huidige 1rms in het begin erbij gezet maar vind 1rms testen beetje zonde van mn trainingen
Maar geen idee wat hij voor mij in petto heeft
 
Hoef je toch niet je 1 rm te tonen. Als je deze week 5x100kg duwt en de weken erna 5x102,5 bvb dat is een PR.
 
Hoef je toch niet je 1 rm te tonen. Als je deze week 5x100kg duwt en de weken erna 5x102,5 bvb dat is een PR.
Ah zo doende, ja dat komt wel goed
 
Ook stelt hij voor eerst een maandje alles af te wachten hoe ik reageer op het voeding en trainingsschema voor ik daadwerkelijk begin met de kuur, wat ik volledig snap, maar ik kijk er wel echt naar uit :o
 
Back
Naar boven