XXL Nutrition

One Cycle Won't Hurt

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.402
Ben vandaag gestart met cut
Afgelopen dagen eten was zo moeizaam

Nu @ 2000 kcal en heb zelfs moeite met dit te halen op het moment
Wil t ff 2 weken aanhouden en dan kijken of ik verder ga cutten

Misschien dat ik cut tot eind dit jaar en dan eind januari weer ga blasten als mn acne gefixt is maar dat is even aankijken

Als ik 80kg Ochtendgewicht hit ga ik cutten
Was al van te voren mn plan :p
Ben ook wel ff toe aan een kleine cut

Snap het wel man. Ik vind bulken ook geen pretje, dat fucking proppen dag in dag uit. Tuurlijk, er zijn er genoeg die een geweldige eetlust hebben, maar iedereen is anders. Ik had tijdens mijn laatste cut zelfs moeite met mijn kcals te halen, wat het cutten makkelijk maakt. Maar ik zou blijven bouwen bro, zomer laat nog wel ff op zich wachten. Beter nu een procentje meer dan later kilootje minder.

Ben vandaag gestart met cut
Afgelopen dagen eten was zo moeizaam

Nu @ 2000 kcal en heb zelfs moeite met dit te halen op het moment
Wil t ff 2 weken aanhouden en dan kijken of ik verder ga cutten

Misschien dat ik cut tot eind dit jaar en dan eind januari weer ga blasten als mn acne gefixt is maar dat is even aankijken
Heb net 10 pannenkoeken op :D
Ik zei tegen de kleinste; ik heb honger, kan wel tien pannenkoeken op...

Zoo wel flinke stap naar 2000kcal. Honger is vast binnen paar dagen terug, had ik laatste minicut ook. Van nieteens een maaltijd naar binnen kunnen krijgen naar kramperen van de honger in 1 week tijd haha

• #4.406
Snap het wel man. Ik vind bulken ook geen pretje, dat fucking proppen dag in dag uit. Tuurlijk, er zijn er genoeg die een geweldige eetlust hebben, maar iedereen is anders. Ik had tijdens mijn laatste cut zelfs moeite met mijn kcals te halen, wat het cutten makkelijk maakt. Maar ik zou blijven bouwen bro, zomer laat nog wel ff op zich wachten. Beter nu een procentje meer dan later kilootje minder.
Ik ga even 2 weken minicut doen, kijken wat dat brengt qua honger

Laatste heb je zeker gelijk in, wilde sowieso niet extreem cutten

Heb ook net iets teveel kcal gepakt want kwam halve kilo per week aan maar ik was te gretig voor weight gain

Maar stel mn acne gaat goed kan ik de cut doorzetten en daarna blasten want dat kriebelt nu gewoon heel erg :p

• #4.407
Zoo wel flinke stap naar 2000kcal. Honger is vast binnen paar dagen terug, had ik laatste minicut ook. Van nieteens een maaltijd naar binnen kunnen krijgen naar kramperen van de honger in 1 week tijd haha
Ja ik hoop hetzelfde effect te krijgen
Die honger die ik had na mn prep cut was ook echt belachelijk

8K kcal weggewerkt op 1 dag :roflol:

In mijn gym zijn er weer een aantal in prep.
Dan heb ik ook gelijk weer zin om te cutten.
Maar goed eerst nog even een maandje of drie bouwen😎

Lol welkom terug

• #4.410
Goed nieuws
Heb een go gekregen om af te studeren in mn eigen bedrijf :D
Moest een externe coach regelen, dat wordt dus de eigenaar van m'n gym
Merk dat ik door stage bijna geen energie meer heb om voor mezelf bezig te zijn en dat vind ik best zonde

Nu alleen nog vanmiddag tegen m'n stagebedrijf vertellen dat ik weg ga na januari, enige kutte is dat ik nu echt 50% verantwoordelijk ben voor heel m'n afdeling, dus ben benieuwd hoe ze dat gaan oplossen als ik straks wegval
Gezien zij er vanuit gingen dat ik een jaar daar bleef (heb dit nooit gezegd)
Ook kan ik het niet in real life vertellen omdat ze in het buitenland zijn dus het moet of via text/bellen wat ook helemaal kut is maar goed

Heb wel al wat mooie dingen gepland staan in Januari in ieder geval

Incline DB Row
2x15x28

Lat Pulldown
2x10x73

High Row
2x10x57

Machine Row
2x8x100

Incline Smith
1x8x90
1x6x90

Flat DB
2x8x38

Pec Deck
2x-x-

Lat Prayer

2x15x28

• #4.411
Je bent 50% verantwoordelijk voor een afdeling als stagiair?

• #4.413
Word je ook betaald naar die 50% verantwoordelijkheid?

Omdat je zoveel verantwoordelijkheid hebt zijn ze afhankelijk van jou (een stagiaire). Ik geloof dat je dan zeker wel wat van het bedrijf kan vragen. Extra ‘stagevergoeding’ of een bonus oid. Leren is leuk maar nog leuker is leren en verdienen

• #4.419
Word je ook betaald naar die 50% verantwoordelijkheid?
Zal het je nog sterker vertellen
Krijg €150,- stagevergoeding en m'n school kost €250 per maand
Betaal dus €100,- om 40 uur per week te werken :roflol:
f**k this wage slave life bruh

Zal het je nog sterker vertellen
Krijg €150,- stagevergoeding en m'n school kost €250 per maand
Betaal dus €100,- om 40 uur per week te werken :roflol:
f**k this wage slave life bruh
Stage is echt moderne slavernij. Niet om ‘stoer’ over te komen maar ik kreeg als 16 jarige stagiaire die een MBO opleiding deed 250 euro stagevergoeding. Je zou het besproken moeten hebben. Vooral als je identieke werkzaamheden voert als jouw stagebegeleider

Terug
Naar boven