Fitness Seller

One Cycle Won't Hurt

Bezoekers in dit topic

Ik zou het sws zonder ai proberen, ik had op test 525 npp 300 ook niks nodig en je runt er nog mast bij.
Ja dat sowieso, ik ga niet onnodig een AI nemen want dat brengt alleen maar meer ellende :p
 
Maat van me zij tegen me 'waarom zet je zoveel gear is toch nergens voor nodig' (1.5gr test)

Maat start zijn eigen kuur:
500mg test, 400mg deca, 400mg mast, 50mg dianabol ed :hamer:

Ik weet niet waarom ik dit typ maar het moraal is dat mensen naïef zijn.
En hij weegt 72kg :roflol:
 
Het ding is ook gewoon ik heb 2 gasten in mijn directe omgeving die gewoon zelfde moment zijn gaan starten met kuren als ik maar gewoon 2x zoveel blasten qua doseringen en hun groeien echt tering hard.
Terwijl we na genoeg dezelfde startpositie hadden, natuurlijk is iedereen z'n genetische respons anders maar je gaat mij niet vertellen dat precies die 2 man zo goed reageert op roids en de dosissen er niets mee te maken hebben

Maar goed zoals een wijs man ooit zei:

Jullie gaan zien :D
 
Het ding is ook gewoon ik heb 2 gasten in mijn directe omgeving die gewoon zelfde moment zijn gaan starten met kuren als ik maar gewoon 2x zoveel blasten qua doseringen en hun groeien echt tering hard.
Terwijl we na genoeg dezelfde startpositie hadden, natuurlijk is iedereen z'n genetische respons anders maar je gaat mij niet vertellen dat precies die 2 man zo goed reageert op roids en de dosissen er niets mee te maken hebben

Maar goed zoals een wijs man ooit zei:

Jullie gaan zien :D
Zo wijs is hij niet :D

Hebben hun ook last van zoveel acne ?
 
Het ding is ook gewoon ik heb 2 gasten in mijn directe omgeving die gewoon zelfde moment zijn gaan starten met kuren als ik maar gewoon 2x zoveel blasten qua doseringen en hun groeien echt tering hard.
Terwijl we na genoeg dezelfde startpositie hadden, natuurlijk is iedereen z'n genetische respons anders maar je gaat mij niet vertellen dat precies die 2 man zo goed reageert op roids en de dosissen er niets mee te maken hebben

Maar goed zoals een wijs man ooit zei:

Jullie gaan zien :D
't gaat pas echt hard als je 5+ iu HGH en een mooie dosis insuline erbij kunt zetten.. 😜

Ik sprak laatst 1 van de weinige gasten in de gym waar ik train die mij flink overklast. 1.85 ofzo, 135 kg en max 12%. Man zit op test, tren, bold en mast. Enige waar ie de dosering van noemde was de tren. 12 ml per week 😂
 
't gaat pas echt hard als je 5+ iu HGH en een mooie dosis insuline erbij kunt zetten.. 😜

Ik sprak laatst 1 van de weinige gasten in de gym waar ik train die mij flink overklast. 1.85 ofzo, 135 kg en max 12%. Man zit op test, tren, bold en mast. Enige waar ie de dosering van noemde was de tren. 12 ml per week 😂
Geen caber ?
 
Omdat de verhoogde prolactine naar mijn weten zorgde voor die hele mentale shitshow waarbij caber dus je prolactine in-check zou moeten houden
Had je ook daadwerkelijk verhoogd prl?
 
't gaat pas echt hard als je 5+ iu HGH en een mooie dosis insuline erbij kunt zetten.. 😜

Ik sprak laatst 1 van de weinige gasten in de gym waar ik train die mij flink overklast. 1.85 ofzo, 135 kg en max 12%. Man zit op test, tren, bold en mast. Enige waar ie de dosering van noemde was de tren. 12 ml per week 😂
nog eens 15kg te gaan dan lol :')
 
Het ding is ook gewoon ik heb 2 gasten in mijn directe omgeving die gewoon zelfde moment zijn gaan starten met kuren als ik maar gewoon 2x zoveel blasten qua doseringen en hun groeien echt tering hard.
Terwijl we na genoeg dezelfde startpositie hadden, natuurlijk is iedereen z'n genetische respons anders maar je gaat mij niet vertellen dat precies die 2 man zo goed reageert op roids en de dosissen er niets mee te maken hebben

Maar goed zoals een wijs man ooit zei:

Jullie gaan zien :D
Maar hoe lang houden zij het vol?
 
Hou de mast eruit man! ivm jou acne
mast is vragen om acne imo!
 
Moet zelf wel zeggen dat ik nu ik met een coach train en mijn training dus eigenlijk zo goed als geoptimaliseerd is, ik veel betere gains maak dan voorheen toen ik zelf maar wat deed, terwijl ik minder gear gebruik.

Ben benieuwd wat er zou gebeuren als ik op deze manier zou blijven doorgaan met trainen maar de doseringen verdubbelen, haha.

Maar ben een beetje pussy eerlijk gezegd om echt hard te gaan met die shit.
 
Zo wijs is hij niet :D

Hebben hun ook last van zoveel acne ?
Nee niet in mijn hoedanigheid, ik ben ook best benieuwd hoe erg de acne weer zal toenemen na de roa kuur
Had je ook daadwerkelijk verhoogd prl?
Weet ik niet 100% zeker, maar dat zou in mijn ogen de enige mogelijke/logische reden zijn
Maar hoe lang houden zij het vol?
Hoelang houd een Nick Walker het vol? Beetje rare vraag
Moet zelf wel zeggen dat ik nu ik met een coach train en mijn training dus eigenlijk zo goed als geoptimaliseerd is, ik veel betere gains maak dan voorheen toen ik zelf maar wat deed, terwijl ik minder gear gebruik.

Ben benieuwd wat er zou gebeuren als ik op deze manier zou blijven doorgaan met trainen maar de doseringen verdubbelen, haha.

Maar ben een beetje pussy eerlijk gezegd om echt hard te gaan met die shit.
Waar ben je dan te pussy voor? De sides of de gezondheidsrisico's?
Plus als je gewoon goed gained is het natuurlijk niet persé nodig
Maar ik wil gewoon even 1 goede bulk kuur doen, want de vorige bulk kuur vond ik niet echt succesvol
 
Weet ik niet 100% zeker, maar dat zou in mijn ogen de enige mogelijke/logische reden zijn
Verhoogde prolactine wordt doorgaans veroorzaakt door te hoge oestrogeen. Het is complete broscience dat je bij 19-nors caber oid nodig hebt omdat dit zogenaamd prl zou verhogen.
 
Totaal onlogisch om testosteron te verhogen ten opzichte van de vorige run als gyno al opspeelde. Ook nog npp ernaast wat ook aromatiseert. Ik durf een aantal voorspellingen te doen en ben benieuwd of ze uit komen.
 
Vypaw

De mensen hier bedoelen het goed en hebben het beste met je voor, ze gunnen je de gains ook.
 
Verhoogde prolactine wordt doorgaans veroorzaakt door te hoge oestrogeen. Het is complete broscience dat je bij 19-nors caber oid nodig hebt omdat dit zogenaamd prl zou verhogen.
Daar gaat m'n plan :')

Totaal onlogisch om testosteron te verhogen ten opzichte van de vorige run als gyno al opspeelde. Ook nog npp ernaast wat ook aromatiseert. Ik durf een aantal voorspellingen te doen en ben benieuwd of ze uit komen.
Nee want de gyno kwam niet door oestrogeen afaik
Ik heb namelijk hogere test (375) gerund icm tren (267) (en toen ook nog eens die 50mg anadrol) en toen kreeg ik geen gyno
Het was pas toen ik de cycle erna de 300mg tren aan tikte in mn prep cycle dat het begon te vormen en heel die kuur zat ik op 250 test
Zodra die ace eruit ging was er ook niets meer aan de hand
Daarbij toen ik die laatste kuur dus aromasin nam kreeg ik gelijk alle Low E2 klachten die ik ook had toen ik primo/test runde

Zou je niet beter gewoon een 'rustige' kuur kunnen doen eerst om te kijken hoe je daar op reageert qua acne?

Straks verneuk je je hele roa proces omdat je zo nodig gelijk wil pushen, zou zonde zijn.
Daar heb je wel een goed punt, ik heb ook geen idee hoe erg een nieuwe kuur het effect van roa ten niet zal doen
De ene zegt er nooit meer last van te hebben, de ander zegt elke blast dat hij alsnog low-dose roa moet toevoegen
Ik ga dat ook overleggen met m'n dermatoloog, ookal gaat die mij 100% aanraden geen kuur te doen, ben wel benieuwd hoe zij hier tegen over staat

Vypaw

De mensen hier bedoelen het goed en hebben het beste met je voor, ze gunnen je de gains ook.
Ja dat sowieso en ik waardeer de adviezen ook altijd oprecht, ookal komt dat soms niet zo over
Maar als ik eenmaal een plan heb dan wil ik hem ook altijd uitvoeren en ik ben dan ook heel erg eigenwijs om andermans adviezen op te volgen, dit is overigens een rode draad in heel mijn leven en niet alleen in kuren, but we working on it :')

Voor nu gaat het wel echt goed, ik ga over 2 weken naar de dermatoloog, want ik denk dat letterlijk 95% van de huidige acne gewoon litteken is en niet meer actieve shit.
Het ziet er alsnog niet fris uit, maar al wel een stuk beter en daarbij ben ik er zo aan gewend dat ik het eigenlijk niet eens meer echt zie
Als ik dan bij iemand anders acne zie denk ik dan hypocriet genoeg wel weer gadverdamme :roflol:

Ik ga ook ff weer bloed prikken komende maand, kijken hoe het er voor staat
 
Ik ga toch naar jullie luistereb en de kuur laag beginnen
Ik zat erover na te denken de NPP ook later toe te voegen zodat ik ook kan zien wat de sust/mast met de acne doet
 
Ik ga toch naar jullie luistereb en de kuur laag beginnen
Ik zat erover na te denken de NPP ook later toe te voegen zodat ik ook kan zien wat de sust/mast met de acne doet
Slimme keuze. Zit je op dit moment nogsteeds aan de roa?
 
Back
Naar boven