Fitness Seller

One Day You may tattoo

• Topic Starter Topic Starter
Als je echt deze wilt, zet hem dan op je borst ofzo. Of is de hand een speciale plek. Waarom vraag je hier een mening? Vinden je ouders het niet cool?
Vader betaald het :P
Ook op die plek is het altijd zichtbaar en neem je geen definitie weg van een spiergroep

Echt iets waar je spijt van gaat krijgen

Kan je volgende maand wel 18 zijn, maar dan ben je nog steeds gewoon een kind.

Op (te) opvallende plekken kan het behoorlijk je toekomst beinvloeden. Ik spreek uit ervaring.
Ik ben een voorstander van doen wat je zelf wilt, absoluut, maar jouw toekomst ligt enigszins in de handen van anderen. Denk aan sollicitatiegesprekken etcetera. Ik ben vast niet de enige die dit tegen je gezegd heeft ;-)

Je gaat het toch wel doen, hoe dan ook. Ook daarbij spreek ik uit ervaring.

Excuseer? Leeftijd is een getal jongeman, ik ken zat mensen die 30+ zijn en rondlopen als YOLO Swaggers met 0 levenservaring, marginaal als wat. Daarbij ken ik 16 jarigen die meer levenservaring hebben dan de doorsnee 30'er. Leeftijd heeft niet altijd iets te maken met die bepaalde persoon en zijn/haar beslissingen in het leven, mentaliteit daarentegen, das een heel ander verhaal.

Excuseer? Leeftijd is een getal jongeman, ik ken zat mensen die 30+ zijn en rondlopen als YOLO Swaggers met 0 levenservaring, marginaal als wat. Daarbij ken ik 16 jarigen die meer levenservaring hebben dan de doorsnee 30'er. Leeftijd heeft niet altijd iets te maken met die bepaalde persoon en zijn/haar beslissingen in het leven, mentaliteit daarentegen, das een heel ander verhaal.

Gezien het topic is dit een 18 jarige met een toekomstbeeld van een 12 jarige.

Als je goed de antwoorden leest van de TS dan begrijp je echt wel wat ik bedoel. TS is een kind, jongeman.

Ik heb zelf ook 2 tattoos. Vanaf mijn 16de wilde ik er al, maar ik heb bewust gewacht tot ik wat ouder was (24) om mijn eerste te laten zetten en heb er geen spijt van dat ik ze liet zetten en ben blij dat ik zo lang gewacht heb zodat ik een bewuste weloverwogen keuze heb kunnen maken.

Als je een tattoo wil dan doet het er bovendien niet toe of een ander die mooi vindt of niet. Je zet die tattoo voor jezelf. P

PERSOONLIJK vind ik wel dat je best geen tattoo zet op zichtbare delen (gezicht, handen, ...) en dat je best wacht tot je wat ouder bent zodat je wat meer 'verstand' hebt.

No offence: maar op 18 jaar is een mens nu eenmaal impulsiever dan op 25 :-)

Als je goed de antwoorden leest van de TS dan begrijp je echt wel wat ik bedoel. TS is een kind, jongeman.

Hangt er natuurlijk vanaf in welke context je het bekijkt, ik bekeek het eerder als een veralgemening, niet dat OP een kinderachtig karakter en dromerig toekomstbeeld bezit. Dan begrijp ik wel wat je bedoeld, maar globaal bekeken vind ik het een beetje verkeerd!

Maar dit bedoelde je ook niet, dus dat is mijn fout!

Terug
Naar boven