Fitness Seller

One Day You may tattoo

Verschiet jij ervan dat je gebashed word hahaha

Nja, zo leuk is het niet om te zien dat er op je foto wordt gepoept :o en daarna dat er fake facebook profielen worden gemaakt waarin diegene mijn familie en vrienden ed uitnodigd om ze vervolgens kapot te schelden vanuit mijn naam.
Maargoed, het is verleden tijd, mensen zijn gestraft enzo :rolleyes:

Ik bash zelf nooit dus ja, beetje wel.

Als je pics post op fb is het toch niet mi
Schuld :p

Wat heeft dat er nu mee te maken? Stalker :p

---------- Toegevoegd om 17:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:39 ----------

Oh ja nja, ze hebben mij ook vaak gebashed, oa ook met foto's, mn naam etc. Zo zijn sommige op DBB namelijk ;)

(om die reden is mijn fb afgeschermd en zijn geen foto's meer te zien)

Mij interesseert het niet echt, boeieeeeee, als je niets beters te doen hebt dan bashen, das gewoon laag van niveau zijn, gewoon laten doen!

---------- Toegevoegd om 17:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:40 ----------

Nja, zo leuk is het niet om te zien dat er op je foto wordt gepoept :o en daarna dat er fake facebook profielen worden gemaakt waarin diegene mijn familie en vrienden ed uitnodigd om ze vervolgens kapot te schelden vanuit mijn naam.
Maargoed, het is verleden tijd, mensen zijn gestraft enzo :rolleyes:

Ik bash zelf nooit dus ja, beetje wel.

I know the feeling, heb hetzelfde meegemaakt, dan zijn er natuurlijke mensen die goedgelovig zijn en ja...probeer het dan maar eens op te lossen he die zooi! :/.

Wat heeft dat er nu mee te maken? Stalker :p

---------- Toegevoegd om 17:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:39 ----------

Mij interesseert het niet echt, boeieeeeee, als je niets beters te doen hebt dan bashen, das gewoon laag van niveau zijn, gewoon laten doen!

---------- Toegevoegd om 17:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:40 ----------

I know the feeling, heb hetzelfde meegemaakt, dan zijn er natuurlijke mensen die goedgelovig zijn en ja...probeer het dan maar eens op te lossen he die zooi! :/.

Serieus ja? Ja nja..was wel opgelost uiteindelijk mja..sommige mensen :rolleyes:

Maarehmm, dit topic kan wel dicht denk ik zo.
Hij heeft zijn meningen gehad en gaat toch de tattoo zetten.

Klaaaar

:slotje:

• Topic Starter Topic Starter
Wat heeft dat er nu mee te maken? Stalker :p ---------- Toegevoegd om 17:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:39 ---------- Mij interesseert het niet echt, boeieeeeee, als je niets beters te doen hebt dan bashen, das gewoon laag van niveau zijn, gewoon laten doen! ---------- Toegevoegd om 17:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:40 ---------- I know the feeling, heb hetzelfde meegemaakt, dan zijn er natuurlijke mensen die goedgelovig zijn en ja...probeer het dan maar eens op te lossen he die zooi! :/.
Zag t voorbij komen en paar minuten later zagk dezelfde pic in een post :p

---------- Toegevoegd om 18:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:00 ----------

Nja, zo leuk is het niet om te zien dat er op je foto wordt gepoept :o en daarna dat er fake facebook profielen worden gemaakt waarin diegene mijn familie en vrienden ed uitnodigd om ze vervolgens kapot te schelden vanuit mijn naam. Maargoed, het is verleden tijd, mensen zijn gestraft enzo :rolleyes: Ik bash zelf nooit dus ja, beetje wel.
Je snapt het niet he heb niks over zen foto gezegt gewoon hi Sydney in een topic hier

Zag t voorbij komen en paar minuten later zagk dezelfde pic in een post :p

---------- Toegevoegd om 18:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:00 ----------

Je snapt het niet he heb niks over zen foto gezegt gewoon hi Sydney in een topic hier

Ik gaf een reactie op jouw post naar mij.
Ik had het niet over hem :roflol:

Ja jij verdient het soms wel :P de shit die jij comment /post natuurlijk niet zo ver als fake profielen

iedereen heeft zijn/haar eigen visie op shit, als je nu eenmaal een vraag hebt en stelt en de ander dat een achterlijke vraag vind en die persoon ligt te bashen...nutteloos, maar er is een verschil tussen bashen of gewoon iemand wijzen op zijn/haar fouten, als die persoon dan ligt in de aanval te gaan jah...dan kan je een boel miserie verwachten.

Ik had dat in het begin ook, maar eenmaal je de mensen hier leert kennen begrijp je dat 1 ding toch aan de top blijft en dat is respect. Meerdere topics heb ik al een uitvaller gehad met een lid, zo een topic dat uiteindelijk een bashtopic word, maar als je jezelf volwassen gedraagt en respect toont aan de ander, indien je fouten toegeeft of gewoon relativeert dan krijg je respect terug.

ik zou het zeker doen man, ziet er wel echt alpha uit en vooral op je hand ook wel 10/10 plek

je hebt mijn blessing iig

Gewoon doen, spijt is voor later. Al is t geen slim idee zo jong

Ik zou eerst eens gaan kijken voor iets persoonlijks mijn mening..
Maar tis nogal bij veel mensen die de eerste gwn maar wat zetten na de tijd apijt van krijgen..
Ik heb er nu zelf 5 morgen komt nummer 6

Mijn eerste 3 tattoo waren ook peesoonlijk!

Ik zou eerst eens gaan kijken voor iets persoonlijks mijn mening..
Maar tis nogal bij veel mensen die de eerste gwn maar wat zetten na de tijd apijt van krijgen..
Ik heb er nu zelf 5 morgen komt nummer 6

Mijn eerste 3 tattoo waren ook peesoonlijk!

En de 3 erna waren gewoon willekeurige onzin dingen of wat? :')

Damn, je leert het echt nooit he haha.
Weer overal op ingaan.......

Zegt degene die per se moet reageren op een post van dagen terug..
Ik ga overal op in als het tegen mij is, klopt.
Jij gaat in op dingen die ik doe, die totaaaal niks met jou te maken hebben. Bemoeial much? :rolleyes:

Zegt degene die per se moet reageren op een post van dagen terug..
Ik ga overal op in als het tegen mij is, klopt.
Jij gaat in op dingen die ik doe, die totaaaal niks met jou te maken hebben. Bemoeial much? :rolleyes:

Ik vindt je gewoon erg amusant.Je meningen, principes en hoe je toch alles
weer weet om te draaien dat het in jou voordeel klpt, of gelijk hebt.
Kijk nu weer,, brede glimlach op me kop.

STATS ?????????????

Terug
Naar boven