Drunkenmaster
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1.142
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Verschiet jij ervan dat je gebashed word hahaha
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Verschiet jij ervan dat je gebashed word hahaha
en daarna dat er fake facebook profielen worden gemaakt waarin diegene mijn familie en vrienden ed uitnodigd om ze vervolgens kapot te schelden vanuit mijn naam.

Oh ja nja, ze hebben mij ook vaak gebashed, oa ook met foto's, mn naam etc. Zo zijn sommige op DBB namelijk
(om die reden is mijn fb afgeschermd en zijn geen foto's meer te zien)
Nja, zo leuk is het niet om te zien dat er op je foto wordt gepoepten daarna dat er fake facebook profielen worden gemaakt waarin diegene mijn familie en vrienden ed uitnodigd om ze vervolgens kapot te schelden vanuit mijn naam.
Maargoed, het is verleden tijd, mensen zijn gestraft enzo
Ik bash zelf nooit dus ja, beetje wel.
Wat heeft dat er nu mee te maken? Stalker
---------- Toegevoegd om 17:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:39 ----------
Mij interesseert het niet echt, boeieeeeee, als je niets beters te doen hebt dan bashen, das gewoon laag van niveau zijn, gewoon laten doen!
---------- Toegevoegd om 17:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:40 ----------
I know the feeling, heb hetzelfde meegemaakt, dan zijn er natuurlijke mensen die goedgelovig zijn en ja...probeer het dan maar eens op te lossen he die zooi! :/.

Zag t voorbij komen en paar minuten later zagk dezelfde pic in een postWat heeft dat er nu mee te maken? Stalker---------- Toegevoegd om 17:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:39 ---------- Mij interesseert het niet echt, boeieeeeee, als je niets beters te doen hebt dan bashen, das gewoon laag van niveau zijn, gewoon laten doen! ---------- Toegevoegd om 17:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:40 ---------- I know the feeling, heb hetzelfde meegemaakt, dan zijn er natuurlijke mensen die goedgelovig zijn en ja...probeer het dan maar eens op te lossen he die zooi! :/.

Je snapt het niet he heb niks over zen foto gezegt gewoon hi Sydney in een topic hierNja, zo leuk is het niet om te zien dat er op je foto wordt gepoepten daarna dat er fake facebook profielen worden gemaakt waarin diegene mijn familie en vrienden ed uitnodigd om ze vervolgens kapot te schelden vanuit mijn naam. Maargoed, het is verleden tijd, mensen zijn gestraft enzo
Ik bash zelf nooit dus ja, beetje wel.
Zag t voorbij komen en paar minuten later zagk dezelfde pic in een post
---------- Toegevoegd om 18:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:00 ----------
Je snapt het niet he heb niks over zen foto gezegt gewoon hi Sydney in een topic hier

Ja jij verdient het soms welIk gaf een reactie op jouw post naar mij. Ik had het niet over hem![]()
de shit die jij comment /post natuurlijk niet zo ver als fake profielenJa jij verdient het soms welde shit die jij comment /post natuurlijk niet zo ver als fake profielen
Omdat ze het hier ook doen?Wrm zet je die tattoo niet in nl? Er zijn genoeg shops die je vanaf 16 willen tatoeëren.
Heb gezegt na de cut 6kg
Ja jij verdient het soms welde shit die jij comment /post natuurlijk niet zo ver als fake profielen
TrueMaar tis nogal bij veel mensen die de eerste gwn maar wat zetten na de tijd apijt van krijgen..

Ik zou eerst eens gaan kijken voor iets persoonlijks mijn mening..
Maar tis nogal bij veel mensen die de eerste gwn maar wat zetten na de tijd apijt van krijgen..
Ik heb er nu zelf 5 morgen komt nummer 6
Mijn eerste 3 tattoo waren ook peesoonlijk!
Ik gaf een reactie op jouw post naar mij.
Ik had het niet over hem![]()
Damn, je leert het echt nooit he haha.
Weer overal op ingaan.......

Zegt degene die per se moet reageren op een post van dagen terug..
Ik ga overal op in als het tegen mij is, klopt.
Jij gaat in op dingen die ik doe, die totaaaal niks met jou te maken hebben. Bemoeial much?![]()

?