XXL Nutrition

One Day You may tattoo

Hangt er natuurlijk vanaf in welke context je het bekijkt, ik bekeek het eerder als een veralgemening, niet dat OP een kinderachtig karakter en dromerig toekomstbeeld bezit. Dan begrijp ik wel wat je bedoeld, maar globaal bekeken vind ik het een beetje verkeerd! Maar dit bedoelde je ook niet, dus dat is mijn fout!

Dat is inderdaad wat ik bedoelde. Toch wel bizar dat zo'n iemand toch nog een topic van (bijna) 5 pagina's voor elkaar krijgt :p

Dat is inderdaad wat ik bedoelde. Toch wel bizar dat zo'n iemand toch nog een topic van (bijna) 5 pagina's voor elkaar krijgt :p

Mijn oprechte excuses daarvoor! Haha, ze worden beter en beter tegenwoordig, ze posten dan zo iets, maken ruzie met elk DBB lid om uiteindelijk toch niet te luisteren en een goedkope tattoo te laten zetten met onbenullige betekenis, dat hoogstwaarschijnlijk niet origineel is maar ze hem toch willen omdat hun favo BB'er die ook heeft staan :p.

Achja, impulsief gedrag is zelden goed...

Mijn oprechte excuses daarvoor! Haha, ze worden beter en beter tegenwoordig, ze posten dan zo iets, maken ruzie met elk DBB lid om uiteindelijk toch niet te luisteren en een goedkope tattoo te laten zetten met onbenullige betekenis, dat hoogstwaarschijnlijk niet origineel is maar ze hem toch willen omdat hun favo BB'er die ook heeft staan :p. Achja, impulsief gedrag is zelden goed...

Geen probleem man! :thumb:

Impulsief gedrag is zelden goed, alleen in dit geval ook moeilijk terug te draaien. Tenzij je het laat laseren, maar dat blijf je helaas ook altijd zien.

Mijn oprechte excuses daarvoor! Haha, ze worden beter en beter tegenwoordig, ze posten dan zo iets, maken ruzie met elk DBB lid om uiteindelijk toch niet te luisteren en een goedkope tattoo te laten zetten met onbenullige betekenis, dat hoogstwaarschijnlijk niet origineel is maar ze hem toch willen omdat hun favo BB'er die ook heeft staan :p.

Achja, impulsief gedrag is zelden goed...

Dat is het grappige van dit topic juist, hij post zijn idee voor meningen, maar hij geeft van tevoren al aan dat hij het wel laat zetten, wat we ook zeggen.
Met andere woorden, hij wilde ons gewoon laten weten hoe slecht hij nadenkt over zijn toekomst.
Aandacht trekken noemen we dat.

Ik vraag me dus nog af waarom hij dit topic is begonnen, als hij het toch gaat doen.

Dat is het grappige van dit topic juist, hij post zijn idee voor meningen, maar hij geeft van tevoren al aan dat hij het wel laat zetten, wat we ook zeggen.
Met andere woorden, hij wilde ons gewoon laten weten hoe slecht hij nadenkt over zijn toekomst.

Ik vraag me dus nog af waarom hij dit topic is begonnen, als hij het toch gaat doen.

2ewcvif.jpg

Sws zn volgende tattoo, die hello kitty op zn bakkus.

Je vraagt naar de mening van mensen maar gaat het toch wel doen? Waarom zou je de mening van anderen dan willen. Mensen geven jou hun mening hier en ook nog is goed advies want het is ook waar en jij hebt er maling aan. Dat moet je natuurlijk zelf weten, maar ze hebben wel gelijk. Een tattoo op zichtbare plekken zetten is zeker niet aan te raden.

Wie zegt dat jij altijd werk kan krijgen/houden in de fitness branche en misschien moet je ooit een carrière switch maken tijdelijk en krijg je geen werk door die zichtbare tattoo. Denk verder dan nu en de aankomende 5 jaar. ;)

Op je handen lijkt me niet slim maar een full sleeve dan? kun je nog bedekken.

Geen probleem man! :thumb:

Impulsief gedrag is zelden goed, alleen in dit geval ook moeilijk terug te draaien. Tenzij je het laat laseren, maar dat blijf je helaas ook altijd zien.

Das zeker waar! In dit geval al helemaal...
Ik wou eerst ook een tattoo laten zetten, een sleeve en een hele grote! Bedenkte men hele onderarm, bovenarm, schouder, borst en gedeeltelijk buik (net onder serratus anterior).

Uiteindelijk niet gedaan omdat het me niet meer zo lag, al wou ik die wel al 2.5 jaar! Dus tijd zegt niets, je kan altijd plots van mening veranderen.

Moest die tattoo iets symboliseren, iets dat vast staat in je leven OF een heel belangrijke (of trieste) gebeurtenis, dan is dat anders, maar eens je gewoon esthetisch begint...

---------- Toegevoegd om 16:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:47 ----------

Das waar, ik herinner me nog dat hij me in een topic aan het trollen was omdat hij men echte naam kende, volgens hem had hij me als vriend op facebook maar ik herken hem van nergens...

• Topic Starter Topic Starter
Das zeker waar! In dit geval al helemaal... Ik wou eerst ook een tattoo laten zetten, een sleeve en een hele grote! Bedenkte men hele onderarm, bovenarm, schouder, borst en gedeeltelijk buik (net onder serratus anterior). Uiteindelijk niet gedaan omdat het me niet meer zo lag, al wou ik die wel al 2.5 jaar! Dus tijd zegt niets, je kan altijd plots van mening veranderen. Moest die tattoo iets symboliseren, iets dat vast staat in je leven OF een heel belangrijke (of trieste) gebeurtenis, dan is dat anders, maar eens je gewoon esthetisch begint... ---------- Toegevoegd om 16:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:47 ---------- Das waar, ik herinner me nog dat hij me in een topic aan het trollen was omdat hij men echte naam kende, volgens hem had hij me als vriend op facebook maar ik herken hem van nergens...
Kende je via een vriend zei ik ,alsof elke tattoo een betekenis moet hebben vind ik ook zever kies je zelf voor heeft elke piercing een betekenis dan?

Eyy zieke tatt man gewoon lekker zetten joh ! Vind hem echt bruut, en werk vind je altijd wel..

Kende je via een vriend zei ik ,alsof elke tattoo een betekenis moet hebben vind ik ook zever kies je zelf voor heeft elke piercing een betekenis dan?

Maar toch, weird.
Een piercing kan je uitdoen, veel geluk met je tattoo er even af te trekken he!

---------- Toegevoegd om 17:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:13 ----------

Tenzij je liegt in je biografie, weet iedereen jouw naam toch? :o

Dat hij men naam weet boeit me niet, daarom staat die ook in men biografie, maar zitten trollen met hey Sydney in een topic enzo...

Tging me eerder om het kennen op facebook dan men naam

---------- Toegevoegd om 17:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:17 ----------

Ik zie niet in waar ik "gelolled" ben als ik het niet daarover had?

Maar toch, weird. Een piercing kan je uitdoen, veel geluk met je tattoo er even af te trekken he! ---------- Toegevoegd om 17:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:13 ---------- Dat hij men naam weet boeit me niet, daarom staat die ook in men biografie, maar zitten trollen met hey Sydney in een topic enzo... Tging me eerder om het kennen op facebook dan men naam ---------- Toegevoegd om 17:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:17 ---------- Ik zie niet in waar ik "gelolled" ben als ik het niet daarover had?
Als je pics post op fb is het toch niet mi
Schuld :p

Oh ja nja, ze hebben mij ook vaak gebashed, oa ook met foto's, mn naam etc. Zo zijn sommige op DBB namelijk ;)

(om die reden is mijn fb afgeschermd en zijn geen foto's meer te zien)

Oh ja nja, ze hebben mij ook vaak gebashed, oa ook met foto's, mn naam etc. Zo zijn sommige op DBB namelijk ;) (om die reden is mijn fb afgeschermd en zijn geen foto's meer te zien)
Heb hem niet gebashed ik zei gewoon hi Sydney

Ga jij nou maar je fugly tattoo zetten op je hand :o

Terug
Naar boven