XXL Nutrition

[ongelooflijk]Stack 3 EPH resultaat van 2 dagen!

• Topic Starter Topic Starter
roger that :)

zoals ik al zei jullie hoeven me niet te geloven maar de foto's liegen dr niet om. en no ****ing way dat dat allemaal vocht is. ik ken me lichaam wel wat beter dan jullie.. spiermassa is er niet af. heb alles zorgvuldig bij gehouden met een meetlint.

haahhaha een meetlint ?

Dude je moet nog veel leren

Je kan pas vaststellen of je spiermassa hebt verloren door middel van berekeningen, niet door een meetlint.

Ryu, hou maar op. De kerel gelooft je toch niet.

Ach, je kan het m bijna niet kwalijk nemen, hij is pas 16!! :roflol:

Maar luister Imperium, Ryu weet heel wat van cutten en dus vet verliezen.
Neem nou maar aan dat vet verbranden niet zoooo rap gaat!!
Lijkt me ook errug sterk dat je 24300 Kc verbrand hebt!

En we willen je niet afzeiken of je ontmoedigen, maar we baseren onze conclusies gewoon uit ervaring en kennis!!

RubenSossa zei:
Ryu, hou maar op. De kerel gelooft je toch niet.

Ach, je kan het m bijna niet kwalijk nemen, hij is pas 16!! :roflol:

Maar luister Imperium, Ryu weet heel wat van cutten en dus vet verliezen.
Neem nou maar aan dat vet verbranden niet zoooo rap gaat!!
Lijkt me ook errug sterk dat je 24300 Kc verbrand hebt!

En we willen je niet afzeiken of je ontmoedigen, maar we baseren onze conclusies gewoon uit ervaring en kennis!!

haha ach ja als ik wist dan had ik het ook nooit verkocht :D

hoezo niet je doet me dr toch een plezier mee?

Ik merk veranderingen aan mn lichaam. en rap ook. en je kan me verdomme niet wijsmaken dat ik 2.4 kg VOCHT ben kwijt geraakt. mn pensbuik bestaat niet 50% uit vocht hoor...

maar we zullen volgende week wel zien wie dr gelijk heeft.

Laatst bewerkt:
hahah ik geef het op,

je hebt gelijkt rubenss

ik zeg:

"It's Amizing Mike! I lost 10 pounds and 5 inches in two days"

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:p

Die verdomde snotneuzen van tegenwoordig ook!! :grumble:

Luister Imperium, zoals Ryu al voorrekende heeft 1g vet een energetische waarde van 9 kcals. Dit betekent dus dat je theoretisch in het allerextreemste geval nog niet in de buurt komt van de hoeveelheid vet die jij hoop kwijt te zijn.

Stel dat je in die twee dagen niks had gegeten en elke dag 4500 kcals (zou wel erg veel zijn) had verbrand. Dan had je in totaal dus netto 9000 kcals= 1000g vet verbrand. Die kilo vet had je dus alleen maar in het aller extreemste geval kunnen verliezen.

Jij zal eerder hooguit netto zo'n 2000 kcals in die twee dagen hebben verbrand---> 222 gram vet.

Kortom, je bent helaas vooral water kwijtgeraakt, en je maagdarmkanaal is misschien wat leger. Je zal vanzelf wel merken dat we gelijk hebben.

:mier: vet uit het lichaam leverde toch 7 kcal/gr ?

Zelda zei:
Luister Imperium, zoals Ryu al voorrekende heeft 1g vet een energetische waarde van 9 kcals. Dit betekent dus dat je theoretisch in het allerextreemste geval nog niet in de buurt komt van de hoeveelheid vet die jij hoop kwijt te zijn.

Stel dat je in die twee dagen niks had gegeten en elke dag 4500 kcals (zou wel erg veel zijn) had verbrand. Dan had je in totaal dus netto 9000 kcals= 1000g vet verbrand. Die kilo vet had je dus alleen maar in het aller extreemste geval kunnen verliezen.

Jij zal eerder hooguit netto zo'n 2000 kcals in die twee dagen hebben verbrand---> 222 gram vet.

Kortom, je bent helaas vooral water kwijtgeraakt, en je maagdarmkanaal is misschien wat leger. Je zal vanzelf wel merken dat we gelijk hebben.

Hij wil het gewoon niet begrijpen...
je zelf voor de gek houden :rolleyes:

eq_909 zei:
:mier: vet uit het lichaam leverde toch 7 kcal/gr ?

Vet: 9 kcal/g
Alcohol: 7 kcal/g
Eiwit: 4 kcal/g
Koolhydraten: 4 kcal/g

Het zou echter kunnen dat je toch gelijk hebt: de vetreserves in je lichaam bestaan niet voor honderd procent uit vet, maar ook voor een klein deel uit water en eiwitten, misschien komt daardor de gemiddelde energetische waarde per gram uit op 7 kcal/g voor menselijke vetreserves.

Zou gunstig zijn want dat zou betekenen dat een kilo menselijk vet iets makkelijker wegbrandt! :)

Je moet stackers niet gebruiken als hoofd zaak. gewoon als hulp middel. als je je voeding goed aanpast en veel cardio gaat doen heb je die stackers helemaal niet nodig man maarja..

Hoeveel stackers neem je dan wel niet...?

Als ik er meer dan 4 p.d neem word 'k helemaal hyper man....

nasty^PhysIc zei:
Je moet stackers niet gebruiken als hoofd zaak. gewoon als hulp middel. als je je voeding goed aanpast en veel cardio gaat doen heb je die stackers helemaal niet nodig man maarja..

:clap: precies

Zelda zei:
Vet: 9 kcal/g
Alcohol: 7 kcal/g
Eiwit: 4 kcal/g
Koolhydraten: 4 kcal/g

Het zou echter kunnen dat je toch gelijk hebt: de vetreserves in je lichaam bestaan niet voor honderd procent uit vet, maar ook voor een klein deel uit water en eiwitten, misschien komt daardor de gemiddelde energetische waarde per gram uit op 7 kcal/g voor menselijke vetreserves.

Zou gunstig zijn want dat zou betekenen dat een kilo menselijk vet iets makkelijker wegbrandt! :)

Had dat nou niet gezegd!! :(

had vandaag 6 genomen (had nie geslapen) 2 om 4 uur snachts 2 om 11:00 en 2 om 15:00. doe ik dus nooit meer, ademhalingsproblemen door de caffeineoverdosis en bijna flauwgevallen daar door. moest dus letterlijk met mn benen in de lucht op de grond liggen in de badkamer voor 30 min... gelukkig was ik alleen thuis..

voortaan gewoon 3 max voor mij :)

Imperium zei:
had vandaag 6 genomen (had nie geslapen) 2 om 4 uur snachts 2 om 11:00 en 2 om 15:00. doe ik dus nooit meer, ademhalingsproblemen door de caffeineoverdosis en bijna flauwgevallen daar door. moest dus letterlijk met mn benen in de lucht op de grond liggen in de badkamer voor 30 min

Niet bepaald verantwoord heh... :rolleyes:

Imperium zei:
had vandaag 6 genomen (had nie geslapen) 2 om 4 uur snachts 2 om 11:00 en 2 om 15:00. doe ik dus nooit meer, ademhalingsproblemen door de caffeineoverdosis en bijna flauwgevallen daar door. moest dus letterlijk met mn benen in de lucht op de grond liggen in de badkamer voor 30 min... gelukkig was ik alleen thuis..

voortaan gewoon 3 max voor mij :)

Ik meen het serieus, je moet gewoon nog ff doorzetten!! Ik zou de dosis op 10 per dag gooien!! Gaat het net nog ietsjes sneller!! :thumbs:

Terug
Naar boven