Fitness Seller

[ongelooflijk]Stack 3 EPH resultaat van 2 dagen!

6 stuks kan makkelijk man. Mijn maat heeft er geen problemen mee hoor. die knalt 6 x stack2. nergens last van. alleen kan wel merken dat hij eind van de dag niet te pruimen is :o

nasty^PhysIc zei:
6 stuks kan makkelijk man. Mijn maat heeft er geen problemen mee hoor. die knalt 6 x stack2. nergens last van. alleen kan wel merken dat hij eind van de dag niet te pruimen is :o
we hebben het hier wel over een jongen van 16 hè. Als je nu al zoo afhankelijk van stackers bent om te cutten denk ik dat je niet goed op weg bent, maar dat is imo.

hehe 16 jaar nog maar. Jonge gewoon door bulken, dat baby vet knalt er vanzelf wel af :p

boogie zei:
we hebben het hier wel over een jongen van 16 hè. Als je nu al zoo afhankelijk van stackers bent om te cutten denk ik dat je niet goed op weg bent, maar dat is imo.

Jij bent zeker geen rasechte endo?

ehm tja, ben zelf niet thuis in wereld van dergelijke middelen. Heb zelf een paar keer wat ephedra gebruikt (smartshop gerei) merkte dr niks van, pas toen ik een stuk of vier van die krengen achterover gooide, begon mn hart wat sneller te kloppen....
Kameraden van me stonden te stuiteren na één zo'n ding :cool:

Verder: ik heb wel afgeleerd mensen proberen te zeggen wat wel en niet goed voor ze is.... (yupz menzen, kan nu wel beetje balen van mijn post over AAS e.d.)

Maar, dit gaat nergens over :D
wtf? waarom ben je in godsnaam aant cutten? 78 kg bij 1,84. Trainen en vreten mot je! Ik ga er daarbij wel vanuit dat je wil bodybuilden en niet een Breezah borst en biceps mannetje wil worden
Je bent wel bezig geweest met je schema, maar ik heb hier en daar mn vraagtekens. Maar ik ben nog te noob om me daar over uit te laten, behalve: is het in de cut niet beter om zoveel mogelijk complexe KH te nemen? Dus ipv brood, rijst of pasta te nemen? Verder, is een bak kwark een maaltijd?

Als je per se verder wilt cutten: succes dr mee, maar wees zuinig op je lichaam!

kerl, koop een boek over anatomie en fysiologie.... lees het en ween.
Die foto's verklappen hooguit hoe lang je al traint..... kan onmogelijk korter zijn dan ikke, maar....

ach whatever.... je bent blijkbaar niet iemand die leert van mensen die het klappen van de zweep kennen (bedoel ik dus niet mezelf mee...). Sommigen die op jou post hebben gereageerd hebben meer kennis over BB in een van hun haarspieren dan jij in je kop..... listen and understand! Goddammit.

Zo.. ik heb er ook maar voor het eerst eentje genomen (heb ze al een tijdje, maar niet aan toegekomen). Uurtje geleden genomen maar ik merk geen klote.. en ik heb honger als de neten, dus het word tijd om te eten :D

Heb gehoord dat je met 6 pillen in de badkamer komt... als je daar niet heen wil .. beter niet doen dan ;)

Helaas ik heb er echt helemaal niks van gemerkt. Volgende keer neem ik er gewoon 3 tegelijk! :o

ik weet niet maar ik lees toch echt op de site waar ik mijn voedingssuplementen bestel dit:

Deze voedingssupplementen zijn niet geschikt voor personen beneden de 18 jaar. Raadpleeg eerst een deskundige bij gelijktijdig gebruik van andere middelen en stimulerende middelen als caffeïne. Niet te gebruiken bij hart- en vaataandoeningen, hoge bloeddruk, diabetes, glaucoom, schildklier-, nier- of prostaatproblemen. Niet te gebruiken tijdens zwangerschap of borstvoeding.

en volgens mij als je 16 bent is je stofwisseling een stuk hoger. Dus heb je dit lijkt mij niet nodig. Ook lijkt het me niet gezond om als je 16 bent een heel laag vet percentage te hebben ??? . Als ik jou was zou ik gewoon goed eten en pas gaan cutten als je een flinke spierlaag hebt.

maar he dit zijn ook maar mijn 2 eurocentjes :D

Laatst bewerkt:
Hm, pillen. Mabey hard gaan trainen. Fietsen, rennen, gezond eten veel water drinken. Dan verlies je al genoeg. Zal niet te snel naar dat spul grijpen. Maar is natuurlijk je eigen keuze. Vraag me af of dat blijvend is. Want als jij je eet patroon niet aanpast dan zit het er zo weer bij. En altijd stackers gebruiken lijkt mij ook niet gezond. Iedergeval respect dat je wat aan je lichaam wilt doen. Doe het wel op een goede mannier.

1. Water 2.5L p/d.
2. Fietsen, zwemmen, fitness en hardrennen. Minimaal 3x per week.
3. Gezond eten. Hou je vetten laag.
4. Enz vul maar aan.

Terug
Naar boven