Fitness Seller

[ongelooflijk]Stack 3 EPH resultaat van 2 dagen!

Imperium zei:

:roflol:
Ooooeeehh, een doodsbedreiging!! Lijkt me toch genoeg voor een ban!?
Please moderators, dit gastje kraamt toch alleen maar ongelooflijk onverantwoorde BULLSHIT uit!!! 6 stackers per dag. dat is 180 gram Efedrine per dag!!

Straks bezwijkt er nog een 'pas geworden' nieuw lid aan een hartaanval omdat ie naar Imperium geluisterd heeft!!!

• Topic Starter Topic Starter
tis nog altijd MILIGRAM
en doe is niet zo ****ing bijdehand jij.

en ik raad niemand aan zoveel te nemen, ik doe het toch zelf. als je niks nuttigs te melden hebt, ga dan alsjeblieft weg..

Hey Imperium, doe je wel een beetje voorzichtig met je zelf. Je ziet blijkbaar resultaat, maar niet te snel willen he gast. Doe het in stapjes, je bent al een tijdje bezig met cutten volgens mij en het is best lekker gegaan toch? Probeer gewoon vol te houden, zonder die Stackers is het toch ook gelukt. Neem die dingen met mate.

Verder, suc6 met het cutten!

Imperium zei:
tis nog altijd MILIGRAM
en doe is niet zo ****ing bijdehand jij.

en ik raad niemand aan zoveel te nemen, ik doe het toch zelf. als je niks nuttigs te melden hebt, ga dan alsjeblieft weg..

Nee hoor, het is MILLIGRAM!!

Ik weet niet op welke school jij hebt gezeten?? ???

En ik heb zeker wat nuttigs te melden! Namelijk reageren op domme posts! :D

Tractortje zei:
Hey Imperium, doe je wel een beetje voorzichtig met je zelf. Je ziet blijkbaar resultaat, maar niet te snel willen he gast. Doe het in stapjes, je bent al een tijdje bezig met cutten volgens mij en het is best lekker gegaan toch? Probeer gewoon vol te houden, zonder die Stackers is het toch ook gelukt. Neem die dingen met mate.

Verder, suc6 met het cutten!

Thx, en ja daar was ik ook al achtergekomen vanmiddag :P 'k hou me nu gewoon aan de max dosering :)

Laatst bewerkt:
RubenSossa zei:

Nee hoor, het is MILLIGRAM!!

Ik weet niet op welke school jij hebt gezeten?? ???

En ik heb zeker wat nuttigs te melden! Namelijk reageren op domme posts! :D

*Post Report bij Moderator*
man ga uit mn topic

Imperium zei:
had vandaag 6 genomen (had nie geslapen) 2 om 4 uur snachts 2 om 11:00 en 2 om 15:00. doe ik dus nooit meer, ademhalingsproblemen door de caffeineoverdosis en bijna flauwgevallen daar door. moest dus letterlijk met mn benen in de lucht op de grond liggen in de badkamer voor 30 min... gelukkig was ik alleen thuis..

Ben je nou helemaal besodemieterd?!?!?

Wow man kijk idd ff goed uit wat je doet.

Waar ben je mee bezig man, serieus? Snap dat je graag af wilt vallen maar wat je doet is zo verschrikkelijk onverstandig, avondje niet slapen alsof het nix uitmaakt, pillen per 2 naar binnen werken ???

mja heb er van geleerd. heb er vandaag nog 1tje op na het eten. neem zo mn laatste en dat is het voor vandaag. dan morgen sta ik wat vroeger op (10:00 ofzo) dan ken ik er gewoon max 3 nemen.

(ps: gelukkig wist ik wat ik moest doen toen ik geen lucht meer kreeg.. anders zat ik dit niet na te vertellen gok ik..)

Laatst bewerkt:
Test_Addicted zei:
Hoeveel stackers neem je dan wel niet...?

Als ik er meer dan 4 p.d neem word 'k helemaal hyper man....

denk je dat dat veel is??? ik nam voordat me potje op was 5 stuks..kvoelde toen eeeeeindelijk een buzzz..mahj, ik weet het mensen, ik weet het..ik was fout bezig :p

RubenSossa zei:
Ooooeeehh, een doodsbedreiging!! Lijkt me toch genoeg voor een ban!?
Please moderators, dit gastje kraamt toch alleen maar ongelooflijk onverantwoorde BULLSHIT uit!!! 6 stackers per dag. dat is 180 gram Efedrine per dag!!

Straks bezwijkt er nog een 'pas geworden' nieuw lid aan een hartaanval omdat ie naar Imperium geluisterd heeft!!!
:roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol:

toch heb ik het idee dat niet iedereen er hetzelfde op reageert, ik heb laatst een potje aan een vriendin gegeven welke ze dus in 3 weken naar binnen heeft gewerkt zonder er ook maar iets van te merken???

Of dit komt doordat ik het potje al sinds het verbod in huis had en over datum was, of omdat ze er gewoon resistent voor is geworden na een periode van verslaving van de stackers.

Maar als starter met de stackers zou ik maar gewoon rustig aandoen een weekje en het per week gaan opbouwen ipv per uur het resultaat te evalueren en bij te stellen.

Een dagje dehydrateren en een grote wcdump doen = 4/5 kg. minder hier.

=>

BOEIEEEEEUH!!!

:o

Knettergek bezig

Sukkel... je kan beter met coïtus experimenteren. Dit zijn geen grappen. Je zal niet de eerste zijn die het loodje legt door stackers !

Dus wees verantwoord met die zooi ! :mad:

Absolutely zei:
Sukkel... je kan beter met coïtus experimenteren. Dit zijn geen grappen. Je zal niet de eerste zijn die het loodje legt door stackers !

Dus wees verantwoord met die zooi ! :mad:

Inderdaad! :thumbs:

Dit soort onverantwoord gebruik heeft er uiteindelijk toe geleid dat efedra/efedrine verboden is :mad:

Nou precies, dit probeerde ik de kerel ook duidelijk te maken!

Alleen wenstte hij me dood en zou mijn post naar een moderator sturen!! :roflol:

Terug
Naar boven