RubenSossa zei:Ik meen het serieus, je moet gewoon nog ff doorzetten!! Ik zou de dosis op 10 per dag gooien!! Gaat het net nog ietsjes sneller!!![]()
Sterf!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
RubenSossa zei:Ik meen het serieus, je moet gewoon nog ff doorzetten!! Ik zou de dosis op 10 per dag gooien!! Gaat het net nog ietsjes sneller!!![]()

Imperium zei:
Imperium zei:tis nog altijd MILIGRAM
en doe is niet zo ****ing bijdehand jij.
en ik raad niemand aan zoveel te nemen, ik doe het toch zelf. als je niks nuttigs te melden hebt, ga dan alsjeblieft weg..

Tractortje zei:Hey Imperium, doe je wel een beetje voorzichtig met je zelf. Je ziet blijkbaar resultaat, maar niet te snel willen he gast. Doe het in stapjes, je bent al een tijdje bezig met cutten volgens mij en het is best lekker gegaan toch? Probeer gewoon vol te houden, zonder die Stackers is het toch ook gelukt. Neem die dingen met mate.
Verder, suc6 met het cutten!
'k hou me nu gewoon aan de max dosering 
RubenSossa zei:![]()
Nee hoor, het is MILLIGRAM!!
Ik weet niet op welke school jij hebt gezeten??![]()
En ik heb zeker wat nuttigs te melden! Namelijk reageren op domme posts!![]()
Imperium zei:had vandaag 6 genomen (had nie geslapen) 2 om 4 uur snachts 2 om 11:00 en 2 om 15:00. doe ik dus nooit meer, ademhalingsproblemen door de caffeineoverdosis en bijna flauwgevallen daar door. moest dus letterlijk met mn benen in de lucht op de grond liggen in de badkamer voor 30 min... gelukkig was ik alleen thuis..
Test_Addicted zei:Hoeveel stackers neem je dan wel niet...?
Als ik er meer dan 4 p.d neem word 'k helemaal hyper man....
ik nam voordat me potje op was 5 stuks..kvoelde toen eeeeeindelijk een buzzz..mahj, ik weet het mensen, ik weet het..ik was fout bezig 
RubenSossa zei:![]()
Ooooeeehh, een doodsbedreiging!! Lijkt me toch genoeg voor een ban!?
Please moderators, dit gastje kraamt toch alleen maar ongelooflijk onverantwoorde BULLSHIT uit!!! 6 stackers per dag. dat is 180 gram Efedrine per dag!!
Straks bezwijkt er nog een 'pas geworden' nieuw lid aan een hartaanval omdat ie naar Imperium geluisterd heeft!!!

Absolutely zei:Sukkel... je kan beter met coïtus experimenteren. Dit zijn geen grappen. Je zal niet de eerste zijn die het loodje legt door stackers !
Dus wees verantwoord met die zooi !![]()