Fitness Seller

ongewenst honger haha

Falcor

Competitive Bodybuilder
Waardering
129
Lengte
1m86
Hey everybody,,,

Vraagje voor mijn vriendin..
Zij is druk bezig met fitness, cardio en hangen in de sauna..
(zou vooral hangen in de sauna zijn :p)

Alleen haar probleem is dat zij rond een uur of 9 a 10 's avond honger krijgt.
Hoe kan zij dat stoppen? Pillen, Poeder of voedsel??

Ze drinkt en lust btw geen cola en of koffie..

greetz

Wat eet ze dan zoal overdag? :)

Laat ze iets gezond eten (tonijn ofzo) en veel water. Kan ook zijn dat ze zich zodanig uithongert overdag dat ze s'avonds oncontroleerbaar honger krijgt en dat is ook niet de bedoeling.

Speed. Kan ze dat slapen ook ineens overslaan.

geef haar iets warms te eten? :wanker:

Gewoon er doorheen bijten, dan went je lichaam er wel aan dan stopt het vanzelf een keer.

zoals insanityy zei laat ze iets gezond eten met blikje tonijn kun je weinig verkeerd doen :)

In verhouding met alles wat je eet veel eieren/vlees/kip/vis en groente eten, probleem opgelost.

Mijn avondeten was bijvoorbeeld. ~275gr kip lekker gebakken met smoky BBQ kruiden in pam spray, daarna geroerbakt met 150gr thaise groente en een klein beetje van die hete sojasaus van de toko.
En daarna op laag vuur nog even omgeroerd met een scheutje olijflolie.

Met zoiets hou ik het makkelijk 5 uur of zelfs 6 uur vol. (ik eet overigens maar 4x per dag).

Ervoor zorgen dat ze op dat moment geen honger heeft, dat wil zeggen iets eerder (rond 7 uur) een maaltijdje nemen. Verder kan ze water drinken, dat stilt de honger.

Waarom zou je als een uitgehongerde afrikaan gedragen die geen keus heeft ? ze kan heus wel wat eten hoor...
Als ik van mijn bulk naar mijn cut ga moet ik af en toe ook wat honger weg bijten. Soms zelfs tijdens mijn bulk(ik heb echt heel vaak veel honger). Als je gewoon fatsoenlijk eet (wat ik hier niet kan checken) mag je best wat honger lijden. Je maag moet ook krimpen als het gewend is aan veel voedsel.

Kwark met wat zoetstof of whey erdoor.
Evt kun je kaneel toevoegen, schijnt weer gunstige effecten te hebben op je suiker / insuline spiegel.

Hier kun je het wel even op volhouden.....

Ik eet om 19:00 meestal, en om 21:30 heb ik al weer honger (cut atm). Om 22:00 pak ik een bak kwark met wat whey erin, en dan trek ik het goed tot de volgende morgen.

---------- Toegevoegd om 08:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:10 ----------

Aardbeiwhey ftw trouwens.

jep doe ik ook.. honger in de avond?? tijd voor kwark..

Komkommer eten. Praktisch verwaarloosbaar die kcal.

Sorry ik snap het probleem niet. Als ze honger heeft, dan moet ze eten. Probleem opgelost, heeft ze ook geen honger meer. Waarom zou je die honger willen stoppen? Honger betekent dat je lichaam voedingsstoffen nodig heeft. Als je gewoon iets gezonds eet dan wordt je echt niet dik ofzo. Het is natuurlijk wat anders als die 'honger' gewoon lekkere trek is.

Sorry ik snap het probleem niet. Als ze honger heeft, dan moet ze eten. Probleem opgelost, heeft ze ook geen honger meer. Waarom zou je die honger willen stoppen? Honger betekent dat je lichaam voedingsstoffen nodig heeft. Als je gewoon iets gezonds eet dan wordt je echt niet dik ofzo. Het is natuurlijk wat anders als die 'honger' gewoon lekkere trek is.
honger zegt niets over of je voeding nodig hebt, het zegt alleen maar dat je lichaam gewend is om op dat moment voeding te hebben.

idd, waarom zou ze niets mogen eten ?
in tegendeel, het is een bijna een must om vlak voor het slapen iets te eten.

Terug
Naar boven