AndroidHealthClinic

onhutsende ducumentaire over de zwartzakken van het Vlaams Belang.

Denk 2 keer na voor je op de Vlaamse nazis stemt op 10 juni.
check na 7 minuten, waar onze geliefde dewinter en annemans mooi de nazigroet uitbrengen na bloemen op het graf van gesneuvelde SSers te leggen :rolleyes: .

[googlevideo]-4198910042830580654&q=la+face+cachee+du+vlaams+blok[/googlevideo]

waffen-ss'ers (soldaten)moet je niet gaan vergelijken met de politieke ss(gestapo,sd,...),dat zijn ook maar mensen die gestreden hebben voor het vaderland,dus met bloemen op hun graf brengen is feitelijk niets mis mee

Het vereren van Nazi's lijkt me nou niet echt de meest frisse praktijk, ook Waffen SS-ers hebben zich schuldig gemaakt aan oorlogsmisdaden. Uit de rest van de docu blijkt ook wel uit welke hoek de Winter komt, voor zover dat nog niet bekend was natuurlijk. Dat hij sympathisant is met figuren die de holocaust ontkennen was al vrij lang bekend.

Brussel was ooit een Vlaamse stad..momenteel durft geen enkele Vlaming er nog gaan want je zou eerder gaan denken dat het een Oosters of Afrikaans (roof)gebied is en een hoog risico op criminaliteit, Vlamingen zijn er uitgestorven. En dat zijn feiten. Maar daar wordt niks over gezegd in de documentaire, dat is allemaal normaal.

Daar ging het ook niet over en die eenzijdige visie is ook ver bezijden de waarheid.

Frisse jongen is die de Winter duidelijk niet inderdaad. Maar het gaat vast om een héél klein onbegrepen groepje dat het verpest voor de meerderheid van de brave VB'ers! :D

"ik keur het niet goed, maar het is te begrijpen" :o

Frisse jongen is die de Winter duidelijk niet inderdaad. Maar het gaat vast om een héél klein onbegrepen groepje dat het verpest voor de meerderheid van de brave VB'ers! :D

De Winter is het VB natuurlijk :D Hoe ze het ook wenden of keren, de grondvesten liggen in een beweging die zeer nauwe banden hebben met neo nazi's er in dit geval is er te weinig duidelijk of ze daar ook echt afstand van genomen hebben. (voordat er weer SP-vergelijkingen gaan komen).

Ja die ****ing Sp.a nazis

is trouwens weer typisch voor Walen om zo'n docu te maken...

De Winter is het VB natuurlijk :D Hoe ze het ook wenden of keren, de grondvesten liggen in een beweging die zeer nauwe banden hebben met neo nazi's er in dit geval is er te weinig duidelijk of ze daar ook echt afstand van genomen hebben. (voordat er weer SP-vergelijkingen gaan komen).

Jammer. :D

Tsja, helaas moet ik je gelijk geven. Het zou me ook niets verbazen als er bij de partij van Wilders onder sommige leden Nazi-sympathiën leven. Dat hou je nu eenmaal bij partijen in het rechtse politieke spectrum. Mensen die extreem rechtse gedachten hebben en daar iets mee willen doen in de politiek (in een serieuze partij) zullen zich natuurlijk eerder tot de PvdV richten dan tot GroenLinks. Maar het is inderdaad zo dat een partij die zich daar niet nadrukkelijk van distantieert de schijn tegen heeft. En dat geldt zeker voor een partij als het VB met een leider die zelf geen brandschone CV heeft idd.

Het vereren van Nazi's lijkt me nou niet echt de meest frisse praktijk, ook Waffen SS-ers hebben zich schuldig gemaakt aan oorlogsmisdaden. Uit de rest van de docu blijkt ook wel uit welke hoek de Winter komt, voor zover dat nog niet bekend was natuurlijk. Dat hij sympathisant is met figuren die de holocaust ontkennen was al vrij lang bekend.

geldt ook voor de geallieerden hoor(vooral het Rode leger ),alleen wordt er in de media nauwelijks aandacht aan besteed:rolleyes:

check na 7 minuten, waar onze geliefde dewinter en annemans mooi de nazigroet uitbrengen na bloemen op het graf van gesneuvelde SSers te leggen :rolleyes: .

Eerst en vooral: ik ben het eens dat er figuren zitten in het VB die de partij te extreem maken, dat wil niet zeggen dat de rest van de leden zo is. Over de docu:

Geen van beiden doen een hitlergroet voor zover ik kan zien, dus jammer dat je daarover liegt in je post. Ik denk ook dat de docu leugens bevat en de feiten worden verdraaid. Ik zou eerst wel eens een verdediging willen zien, en een neutrale weergave van wat er echt gebeurd is.

Het Vlaams belang is extreem rechts, maar sympatie voor nazi's is een verzinseltje van het zeer partijdige RTBF dat gesteund is door de PS, aartsvijand van het VB. Banden met VMO waren er vroeger zeker, maar het VMO bestaat al lang niet meer en de harde kern ervan is overleden.

Verder ben ik het wel eens dat een stem op het VB wellicht weinig nut heeft, beter om op een Vlaams gezinde partij te stemmen die 100% schone handen heeft en minder focust op de vreemdelingen (zoals de NVA).

Typisch weer zoiets juist voor de verkiezingen. Mijn dikke stem op VB zenne :D
Ook beetje 'illegale' marketingcampagnes doen. Als zij zo willen spelen, dan kunnen wij dat ook.

Het zou een saaie boel worden zonder die heerlijke half bloedjes, wat een homo's.

Ga jij de huidige Amerikanen ook beschuldigen van slavenhandel, volkerenmoord etc omdat ze deel uitmaken van een volk dat ooit schuldig waren aan die praktijken?

Het nieuwe VB heeft NIETS meer te maken met wat er in de docu getoond wordt. Het is nu puur een extreem rechtse partij die alleen het vrije woord gebruikt om de problemen aan te duiden. Dat de huidige problemen steeds wijzen naar de vreemdelingen zegt meer over de vreemdelingen dan over de persoon die de problemen aanwijst...

Het huidige Vlaams Belang is een eerlijke, open en betrouwbare partij, woorden die ik niet in de mond durf te nemen als ik het heb over SPA, PS of VLD :rolleyes:

Ga jij de huidige Amerikanen ook beschuldigen van slavenhandel, volkerenmoord etc omdat ze deel uitmaken van een volk dat ooit schuldig waren aan die praktijken?

Het nieuwe VB heeft NIETS meer te maken met wat er in de docu getoond wordt. Het is nu puur een extreem rechtse partij die alleen het vrije woord gebruikt om de problemen aan te duiden. Dat de huidige problemen steeds wijzen naar de vreemdelingen zegt meer over de vreemdelingen dan over de persoon die de problemen aanwijst...

Het huidige Vlaams Belang is een eerlijke, open en betrouwbare partij, woorden die ik niet in de mond durf te nemen als ik het heb over SPA, PS of VLD :rolleyes:

Eindelijk. Dat duurde lang.:D :rolleyes:

geldt ook voor de geallieerden hoor(vooral het Rode leger ),alleen wordt er in de media nauwelijks aandacht aan besteed:rolleyes:

De winnaars schrijven de geschiedenis. Beide legers deden hetzelfde, maar verliezers worden nu eenmaal 'oorlogsmisdadigers' genoemd omdat het de winnaars beter doet uitkomen.

Zie ook niet wat de big deal is met het herdenken van SS-ers, als zij dat willen moeten ze dat zelf weten.

omg ik hoop dat je dit niet meent

Brussel was ooit een Vlaamse stad..momenteel durft geen enkele Vlaming er nog gaan want je zou eerder gaan denken dat het een Oosters of Afrikaans (roof)gebied is en een hoog risico op criminaliteit, Vlamingen zijn er uitgestorven. En dat zijn feiten. Maar daar wordt niks over gezegd in de documentaire, dat is allemaal normaal.
Goed punt.

Een partij als VB wordt nu natuurlijk de grond in gedrukt terwijl de partij ook goede kanten kent.

Terug
Naar boven