Hm , je reactie was nog voor dat ik de post had ge-edit, die get real mag je negeren kwam er wat verkeerd uit.
Je maakt conclusies op basis van deze docu, en eerlijk gezegd zou ik die ook maken moest ik niet beter weten. Helaas is dit slechts 1 kant van het verhaal. Jij zegt nu dat het een nazipartij is (terwijl 1/5 van de Vlamingen er op stemmen, allemaal nazi's en racisten zeker?). Je bent sterk aan het generaliseren, en dat is niet je gewoonte. Niet elke VB stem komt van een allochtonenhater, net zoals niet elke groen-links of SP stem van een anarchistische extremist of werkloze komt.
Als dit een rechtzaak was, dan was je niet goed bezig, je gaat uit van één eenzijdig en onbetrouwbaar filmpje, zonder de verdediging te aanhoren. Zo kan je iedereen en alles zwartmaken. Zeker waar dat VB duistere kantjes heeft, maar heel de partij over dezelfde kam scheren als nazi's? kom zeg, dat doen sommige ook over allochtonen, ik dacht dat we van die denkwijze niets wilde weten.
Ik ben zelf eerder benieuwd naar feiten die worden uitgelegd door een neutraal persoon, als dan nog steeds blijkt dat het zo erg is met de kopstukken dan ben ik de eerste om te zeggen dat het een stel nazi's is, tot die tijd ben ik liever wat voorzichtiger dan dat.