XXL Nutrition

onhutsende ducumentaire over de zwartzakken van het Vlaams Belang.

Je kan toch makkelijk zeggen dat iemand ergens is om een bepaalde reden, terwijl die persoon daar om heel andere reden is? Ik wil geen advocaat van de 'Duivel' spelen, ik stel me alleen vragen bij de manier waarop mensen hier klakkenloos aannemen wat ze zien, kijken jullie ook op die manier naar tv?

Om wat voor reden ga je naar een betoging toe om ex nazis te eren? Lijkt me dat er weinig andere redenen zijn dan dat je die nazi wil eren. Waarom ga je naar een betoging toe waar iedereen roept: franse ratten rol uw matten? Voor de gezelligheid? Omdat je vrienden het ook doen? Net als die politieagent: "ik ben nooit bij een extreemrechtse groepering geweest." (10x) Totdat tegenbewijs kwam. En toen was ie er "een jaartje wel geweest en had daar wel met mensen gepraat maar meer niet". Hoe geloofwaardig is dat? Niet imo, dat soort groepen komt niet samen voor de gezelligheid, die komen samen voor 1 ding en dat is hun streven uitdragen, zieletjes winnen en leden werven en acties plannen. Het zijn geen woudlopers ofzo.

Het zou ergens nog wel kunnen dat iemand een keer meegaat om te kijken of het wat is voor hem (al geloof ik het niet) maar als herhaaldelijk wordt gesignaleerd, pratend met andere 'regulars' en je dan jaren later opduikt bij het VB dan lijkt mij dat de redenen overduidelijk zijn.

Heeft Dewinter of annemans ooit gereageerd op dat footage ?

Een eerlijke partij mijn reet, het zijn en blijven gewoon wolven in schaapskleren. Degenen die er omheen draaien zijn gewoon hypocriet, de reden dat de meesten op het Vlaams Belang stemmen is gericht op haat tegen allochtonen.

Vanwaar zou al die haat nu toch komen in al die "zonder haat straatjes"? :)

De winnaars schrijven de geschiedenis. Beide legers deden hetzelfde, maar verliezers worden nu eenmaal 'oorlogsmisdadigers' genoemd omdat het de winnaars beter doet uitkomen.

Zie ook niet wat de big deal is met het herdenken van SS-ers, als zij dat willen moeten ze dat zelf weten.

daar zeg je het

Origineel gepost door baka boko
De winnaars schrijven de geschiedenis. Beide legers deden hetzelfde, maar verliezers worden nu eenmaal 'oorlogsmisdadigers' genoemd omdat het de winnaars beter doet uitkomen.

Zie ook niet wat de big deal is met het herdenken van SS-ers, als zij dat willen moeten ze dat zelf weten.

Absurd dat ik hierop moet reageren maar goed, ik geloof dat er 1 leger was die 6 miljoen joden heeft uitgemoord. Weten jullie misschien wie dat waren? (ik vermoed namelijk van niet)

Die dude met die paardestaart in dat filmpje:roflol:
Ik weet nou niet wat ik moet denken van het vlaamse blok, maar als ze het verlangen hebben naar nazisme (sorry als het anders heet) vind ik het maar noobs.

ik vind dat er allang een slotje op een topic gelijk dit moest staan,dit is pure provocatie......

Wat zou het Vlaams Belang willen, alle vreemdelingen in de gaskamers? Komaan wees nu toch is concreter. Nee men wil een rein België en men overdrijft heus niet. Het Vlaams Blok heet allochtonen welkom (in beperkte mate) als zij zich aanpassen aan een West-Europeaan (Nederlands leren en zich gedragen en geen vermommingen zoals burkas). De overpopulatie vreemdelingen, koloniseringen, criminaliteit, onveiligheidsgevoel,...loopt de spuigaten uit. En het Vlaams Belang is de enige partij die deze problematiek erkent.
Waarschijnlijk zijn jullie nog nooit in Amerika geweest, daar kom je zomaar niet binnen hedendaags want daar beschermen ze het volk.
Mijn maat werkt in de gevangenis van Antwerpen, geschat een 85 % van de bevolking daar zijn allochtonen.. En door de soepele wet kunnen sommigen die na verhoor gerust terug opnieuw hun criminele feiten verderzetten. (of bij veroordeling de wet Lejeune, wil het VB ook van de kaart). Opnieuw een agendapunt waar het Vlaams Belang iets wil aan veranderen. Een andere kennis stelt vast dat een 80% van de OCMW'ers opnieuw vreemdelingen zijn.. Verder rijden ze in gans het land vooral met Mercedes BMW VW die ik allemaal niet kan betalen, en status hebben die personen niet. Ik stel alleen maar vast dat dat via illegale wijze aangeworven is. En ik kan zo nog uren doorgaan. En ik ben geen allochtonenhater no way.
Er zitten hier denk ik ook mensen op het forum die ergens in een boerendorpje wonen en totaal geen allochtoon tegenkomen maar dat zou ook veranderen, als het zo doorgaat komt er een integrale landelijke expansie en kunnen jullie ook 'genieten' van hun wanpraktijken en gedrag.
Ik zou julie reactie willen wete, wanneer een indringer in je huis zit je gaat in de klinsch met hem en door zijn grove geweld tracht jij je te verweren. Doordat je een massieve bodybuilder bent:)en vol adrenaline zit vermoord je hem zonder je bedoeling (of mss wel want je wil je kinderen beschermen). Gevolg zoals de huidige wetgeving het zegt; jij wordt vervolgd! Het Vlaams Belang wil die wet ietwat veranderen.
Het Vlaams Belang heeft in grotendeels hun programma de beste ideeën vind ik.

I thought again and again maar ik moet jou teleurstellen. Denk wat je wil van mij maar ik ben geen rascist(=oordeelt op basis van huidskleur en afkomst) wat kan mij het schelen dat er een Indiër, Turk of Marokkaan naast men deur woont, zolang die wat Nederlands praat en zich gedraagt..mij goed.

geen zin om daar nu een verhaal over te gaan typen. Hoezo boeit dat jouw iets dan ???

Menselijke interrese. En kijken of je niet gewoon uit je nek lult. En omdat jij persoonlijk misschien weinig boodschap hebt aan 6 miljoen uitgeroeide mensen maar dat het dat niet onbelangrijk maakt, iets wat je wel suggereert, het is ongeveer een van de belangrijkste dingen die er gebeurd zijn in die periode. Maar goed, geen zin om daar nu een geschiedenisles over te gaan typen.

I thought again and again maar ik moet jou teleurstellen. Denk wat je wil van mij maar ik ben geen rascist(=oordeelt op basis van huidskleur en afkomst) wat kan mij het schelen dat er een Indiër, Turk of Marokkaan naast men deur woont, zolang die wat Nederlands praat en zich gedraagt..mij goed.

Haha dit is typisch racisten gelul. Eerst een beetje over één kam scheren, allochtonen afschilderen met hun ''wanpraktijken'' hun Mercedessen en BMW's( jaloers ofzo?:rolleyes: ) die ze volgens jou op illegale wijze verkregen hebben en daarna zeggen ''ík ben geen racist hoor, ik oordeel niet op basis van huiskleur of afkomst''.:roflol:

Je noemt allochtonen ''hun wanpraktijken en gedrag.''. Komt er toch op neer dat je de allochtonen over één kam scheert.

En je spreekt over een rein Belgie. Erg grappig, wie had het daar in 1933 ook al over? Drie keer raden.

Haha dit is typisch racisten gelul. Eerst een beetje over één kam scheren, allochtonen afschilderen met hun ''wanpraktijken'' hun Mercedessen en BMW's( jaloers ofzo?:rolleyes: ) die ze volgens jou op illegale wijze verkregen hebben en daarna zeggen ''ík ben geen racist hoor, ik oordeel niet op basis van huiskleur of afkomst''.:roflol:

Je noemt allochtonen ''hun wanpraktijken en gedrag.''. Komt er toch op neer dat je de allochtonen over één kam scheert.

En je spreekt over een rein Belgie. Erg grappig, wie had het daar in 1933 ook al over? Drie keer raden.

Zeggen dat buitenlanders zich moeten aanpassen is geen racistisch gelul. :rolleyes:

Ik heb pas de stemtest gedaan en kwam ook overtuigend uit op Vlaams Belang, terwijl er in hun partijpunten echt niet staat: "eerst maken we de Marokkanen af en dan de Joden, .....". :rolleyes:

Ik zal uit principe nooit op VB stemmen, maar het toont wel aan dat er DRINGEND alternatieven voor het VB moeten komen, en dat de traditionele partijen veel meer werk moeten steken in de migranten-aanpassing, en de migrantenstroom gaan beperken.

En nee, hoofddoeken horen hier NIET thuis. :D

Maar begrijp mij ook niet verkeerd: ik heb 2 Marokanen waar ik in de gym heel goed mee kan opschieten. Maar daar gaat het allemaal niet om: het feit is dat het VB een probleem erkent wat andere partijen niet doen uit laffe principes. En zo haalt het VB 20% tjaaah.

Daar heb je mss wel gelijk in, ik lijk ze over één kam te scheren. Tuurlijk zijn er goede en geïntegreerde allochtonen en dat zijn personen die ik niet ontwijk integendeel.
Jaloers? nee hoor ik heb zelf een autootje om fier op te zijn maar die heb ik wel verworven via legale arbeid. Kom eens kijken hier in mijn buurt naar die talloze personen en oordeel zelf maar alvorens je mij van rascistengelul beschuldigt;)
Een familie waar de vader vermoedelijk werkt, moeder is duidelijk huismoeder en de talloze kinderen zitten soms in de gevangenis, kortom het criminele milieu. De ene rijdt met een BMW M3, VW Touraeg en Mercedes. Hoe verklaar jij dat dan? En zo zie je dat hier dikwijls.
Ik bedoel maar dat er een groot deel allochtonen schuldig is aan een onduldzaam gedrag en praktijken, niet allemaal.
Met een rein België bedoel ik niet zoals Hitler(ok dubbelzinnige woordenkeuze van mij) of heb jij liever dat jouw stad meer door gevaarlijke allochtonen dan Vlamingen bewoond is?

Terug
Naar boven