Fitness Seller

Online geld verdienen?

verzin een religie en maak er een site over.
gegarandeerd groot succes.

Begin een website over bodybuilden.

Nee daar zijn er al genoeg van. :D

Kheb met online pokeren bijna een ton verdient =)

Was wel in betere tijden, tegenwoordig stukken minder te verdienen. Zou er zeker niet meer aan beginnen nu.

Verkoop penis verleng zooi op internet, big t word er blijkbaar rijk van :)

Ga wedden op sport.

Ga odds traden op betfair, kun je haast geheel risicoloos aardig wat geld opstrijken.

Ach ja, wat is geld verdienen. Die Hans Kraai jr. strijkt 6000 euro op voor 1 zucht van 1 seconde in een commercial. En die gast is niet de slimste, voetballen kon die ook al niet.

Wat je kan proberen is zo gek mogelijk te doen. Zodat je in de aandacht komt te staan. Dat je tot dorps idioot gezien wordt. Dan zorgen dat je in de media komt. Bijv. in man bijt hond. Of een plaatselijke omroep. Kranten, radio, etc. Daarna gaan tekenen of schilderijen maken en ze verkopen. Je vooral bezig houden met kunst. Wedden dat je rijk wordt. :)

Ken een persoon die op tiental websites staat ingeschreven en alles automatisch gescript heeft om meteen na het dealen zijn kansen te bereken en dan simpelweg alleen te callen of te folden. En hij speelt alleen in rooms waar je big blinds hebt van hooguit 50 cent. Dit heeft hij gewoon dag in dag uit 24/7 lopen. Dan tikken die centen wel behoorlijk aan hoor terwijl hij echt geen fl**ker dus doet. Op maand basis verdient hij zo 4000-5000 dollar netto winst.

Dan doe je dat toch! :cool:

Ken een persoon die op tiental websites staat ingeschreven en alles automatisch gescript heeft om meteen na het dealen zijn kansen te bereken en dan simpelweg alleen te callen of te folden. En hij speelt alleen in rooms waar je big blinds hebt van hooguit 50 cent. Dit heeft hij gewoon dag in dag uit 24/7 lopen. Dan tikken die centen wel behoorlijk aan hoor terwijl hij echt geen fl**ker dus doet. Op maand basis verdient hij zo 4000-5000 dollar netto winst.

Nope.

Leuke openingspost, helaas weinig goede comments. Had ik wel verwacht, anders zou iedereen het doen als het zo makkelijk ging.

Zijn er mensen die geld verdienen met poker? Ik heb het slechts een paar keer gespeeld. Kan je als amateur dan al wat verdienen of kan ik het beter uit mn hoofd zetten tot ik het vaker gespeeld heb in gratis spelletjes?

Natuurlijk kun je geld verdienen met poker. Poker is op de lange duur een vaardigheidsspel, geen kansspel. Dit betekent dus dat als je beter en beter wordt, je uiteindelijk beter dan 9/10 (99/100) spelers bent. Dat is dan het moment om die minderbegaafden van hun centjes te beroven.
Ik heb laatst een goed pokerboek gekocht. Het leek me namelijk wel wat, met poker geld verdienen. Maarja, de studie blijft belangrijker.. Dus fulltime er mee bezig zijn, gaat niet lukken en dan mis je gewoon op de korte termijn de ervaring om er goed geld mee te verdienen. Het is (bijna) alles of niets...

Ik geloof verder dat de eerste groep youtube-miljonairs langzaam steeds groter wordt. Mensen die een succesvolle videoblog op kunnen zetten en blijven onderhouden, kunnen echt goed geld met youtube verdienen.

Ook zijn er voor gamers sites, nja i.i.g. 1 die ik ken, waar je je huidige spel live online streamt. Als je echt goed bent in bepaalde spelletjes trek je zo een constante 1000-2000 followers die je live bekijken.
Per x minuten een reclame die je y $-cent per view oplevert en je gaat al gauw naar redelijk spectaculaire uurlonen. Ik geloof dat er gamers zijn die een paar ton per jaar zo opstrijken.
Maarja, die ene promille is natuurlijk niet zomaar die ene promille... De rest schiet allemaal mis.

---------- Post toegevoegd Fri 4 May 2012 om 00:57 ----------

Ik denk overigens dat de zoektocht naar een bedrijfsvorm niet het grootste probleem is. Je moet iets kiezen wat je leuk vindt, goed kan of toevallig weet dat er een grote markt voor is. Dan is het alleen nog maar de eerste stap durven zetten en er vanaf dat moment 100% voor gaan. Soms lukt het dan, maar vaak ook niet. :P

Als je dat voor jezelf doet is de slagingkans maar klein. Nu blijft het anekdotisch bewijs maar van alle traders die ik heb gekend in real life en via internet (enkele honderden) waren er maar enkele die op lange termijn succesvol waren.

Als je dat voor jezelf doet is de slagingkans maar klein. Nu blijft het anekdotisch bewijs maar van alle traders die ik heb gekend in real life en via internet (enkele honderden) waren er maar enkele die op lange termijn succesvol waren.

Idd, je moet opboksen tegen een grote groep van profs die elke minuut van de dag ermee bezig zijn, constant op de hoogte zijn van alle ontwikkelingen... Als beginner of hobby trader word je gewoon afgemaakt. Kan je beter één onderdeel van de markt kiezen, daar veel over lezen, en daar dan in gaan speculeren / investeren voor wat langere termijn. De market timen is gewoon enorm moeilijk en een full time job, en dan nog zijn er maar weinigen die echt succesvol zijn.

Helaas bestaat alles al, dus een website/forum beginnen over een bepaald onderwerp lukt ook niet :(

aandelen facebook kopen

Ik denk dat dat enorm gaat tegenvallen. Het kan misschien even stijgen, maar het heeft zeker niet het potentieel van een Apple of Google denk ik. Uiteindelijk is FB ook gewoon een trend/hype van deze tijd tot er weer iets nieuws/beters komt. En FB zelf produceert 0,0. Ze leven gewoon van mensen die nu op de site willen komen en op advertenties willen klikken. Je kan het niet vergelijken met bijv. Google die echt een unieke technologie hadden ontwikkelt en daarna in vele andere gebieden hun aanbod zijn gaan uitbreiden.

Ik heb al meerdere ervaren investeerders horen spreken over Facebook, en ze hebben allemaal iets van 'waar is het groeipotentieel?' of 'dit is geen koopje meer'.

Dus laat je niet vangen aan FB.

Terug
Naar boven