- Waardering
- 1.374
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je pc verkopen.
---------- Post toegevoegd Thu 3 May 2012 om 17:13 ----------
Je TV verkopen
---------- Post toegevoegd Thu 3 May 2012 om 17:14 ----------
Poeder verkopen.
dan kan je ook nog:
je zaad verkopen
je bloed verkopen
je organen verkopen
je haar verkopen
of je aanmelden voor wetenschappelijke studies die op jou worden gedaan.
Maak een site en praat over wat je interesseert / waar je veel over weet. Je kan beginnen met Wordpress als CMS en Adsense voor ads en enkele affiliates die aansluiten bij jouw topic. In begin kan je waarschijnlijk net je kosten terugverdienen. Als je site groeit kan je je inkomsten vergroten. Er is geen makkelijke weg anders zou iedereen het doen en er rijk mee worden...Beste,
Er zijn verschillende mogelijkheden om geld te verdienen op het internet, zoals bijvoorbeeld: youtube, blogs schrijven etc.
Maar ik ben hier niet helemaal in thuis, en vooral niet in YT + blogs.
Zijn er meer mogelijkheden zoals deze? (beschrijvingen oid?)
graag serieuze posts please, webcam en verhuren en shit heb ik al gedaan, ben daar op uit gekeken.
Karma aanwezig
thanks
Hoeveel krijg je per captcha? Zal niet veel zijn aangezien een spammer(uit m'n hoofd) 3 cent de captcha moet betalen.Ooit een website gevonden waar je geld kreeg om captcha's in te vullen. Diende puur om spambots te helpen en veel geld is het niet. Maar als je niks beters te doen heb een leuke extra inkomst ...
Maak een site en praat over wat je interesseert / waar je veel over weet. Je kan beginnen met Wordpress als CMS en Adsense voor ads en enkele affiliates die aansluiten bij jouw topic. In begin kan je waarschijnlijk net je kosten terugverdienen. Als je site groeit kan je je inkomsten vergroten. Er is geen makkelijke weg anders zou iedereen het doen en er rijk mee worden...
je hebt zo van die sites waar je dagelijks moet klikken en dan voor zoveel cent mensen kunt huren die voor jouw klikken en dan nog meer geld verdienen en na een tijdje krijg je echt goed betaald zo.
had op redelijk korte tijd zo eens 5euro verdiend (maar het wordt steeds meer en je moet amper iets doen) maar toen ik cashout vroeg, heb ik het geld nooit gezien.
het is dus altijd wel zien of het echt is of niet, meestal is het dat niet.
hoop dat andere mensen hier op verder kunnen gaan. ben de namen van de 2 sites vergeten, komen waarschijnlijk wel terug als ik ze zie