MuscleMeat

Online geld verdienen?

• Topic Starter Topic Starter
nah, dan zou er niemand overblijven na al mijn roid-bans.
maar goede input, thanks brah

Je pc verkopen.

---------- Post toegevoegd Thu 3 May 2012 om 17:13 ----------

Je TV verkopen

---------- Post toegevoegd Thu 3 May 2012 om 17:14 ----------

Poeder verkopen.

Je pc verkopen.

---------- Post toegevoegd Thu 3 May 2012 om 17:13 ----------

Je TV verkopen

---------- Post toegevoegd Thu 3 May 2012 om 17:14 ----------

Poeder verkopen.

dan kan je ook nog:

je zaad verkopen

je bloed verkopen

je organen verkopen

je haar verkopen

je hersenen verkopen (aangezien dit topic krijg je niet erg veel geld voor)

of je aanmelden voor wetenschappelijke studies die op jou worden gedaan.

Vragenlijsten invullen op internet. Zijn meerdere sites voor. Bij bv PanelWizard krijg je dan 10 cent per beantwoordde vraag. Is niet veel maar toch mooi meegenomen. Zie ook onderstaande link:

panelwizard

Beste,

Er zijn verschillende mogelijkheden om geld te verdienen op het internet, zoals bijvoorbeeld: youtube, blogs schrijven etc.
Maar ik ben hier niet helemaal in thuis, en vooral niet in YT + blogs.

Zijn er meer mogelijkheden zoals deze? (beschrijvingen oid?)

graag serieuze posts please, webcam en verhuren en shit heb ik al gedaan, ben daar op uit gekeken.

Karma aanwezig

thanks
Maak een site en praat over wat je interesseert / waar je veel over weet. Je kan beginnen met Wordpress als CMS en Adsense voor ads en enkele affiliates die aansluiten bij jouw topic. In begin kan je waarschijnlijk net je kosten terugverdienen. Als je site groeit kan je je inkomsten vergroten. Er is geen makkelijke weg anders zou iedereen het doen en er rijk mee worden...

Ooit een website gevonden waar je geld kreeg om captcha's in te vullen. Diende puur om spambots te helpen en veel geld is het niet. Maar als je niks beters te doen heb een leuke extra inkomst ...
Hoeveel krijg je per captcha? Zal niet veel zijn aangezien een spammer(uit m'n hoofd) 3 cent de captcha moet betalen.
@ts: content vinden wat mensen interesseert met liefst zo groot mogelijke bestandsgrootte => account openen bij een goede share host => spambot vinden a la xrumer => lijst regelen van sharing forums => xrumer laten draaien => $.

Voor de hetze tegen sharing hosts kon je met gemak honderden, soms over de duizend dollar per maand meepakken terwij je gewoon op je luie reet zit.

Maak een site en praat over wat je interesseert / waar je veel over weet. Je kan beginnen met Wordpress als CMS en Adsense voor ads en enkele affiliates die aansluiten bij jouw topic. In begin kan je waarschijnlijk net je kosten terugverdienen. Als je site groeit kan je je inkomsten vergroten. Er is geen makkelijke weg anders zou iedereen het doen en er rijk mee worden...

Ik ga hier eens naar kijken, thanks bro

Mooikwow boy

Weet je hoeveel je moet schrijven als je zelf gaat schrijven? Als je mensen wilt trekken zul je constant moeten vernieuwen (met artikelen dan). Dat ga je nooit bijbenen. Webshop is een optie.

Eigenlijk heeft mijn bovenstaande verhaaltje totaal geen waarde. Als je alleen over het middel praat zonder over een concrete visie te spreken is je hele opzet niets waard en mondt het uit in niets! Een website, het internet, een winkel en een kraam zijn allemaal middelen. Eerst kijken waar je geld op kan verdienen, dan komen de middelen vanzelf.

Apps maken voor op je foon

waarom wordt mijn post verwijderd?

je hebt zo van die sites waar je dagelijks moet klikken en dan voor zoveel cent mensen kunt huren die voor jouw klikken en dan nog meer geld verdienen en na een tijdje krijg je echt goed betaald zo.

had op redelijk korte tijd zo eens 5euro verdiend (maar het wordt steeds meer en je moet amper iets doen) maar toen ik cashout vroeg, heb ik het geld nooit gezien.
het is dus altijd wel zien of het echt is of niet, meestal is het dat niet.

hoop dat andere mensen hier op verder kunnen gaan. ben de namen van de 2 sites vergeten, komen waarschijnlijk wel terug als ik ze zie

Als je kan scripten een rpg game maken, al die pubers dokken veel voor membership.

je hebt zo van die sites waar je dagelijks moet klikken en dan voor zoveel cent mensen kunt huren die voor jouw klikken en dan nog meer geld verdienen en na een tijdje krijg je echt goed betaald zo.

had op redelijk korte tijd zo eens 5euro verdiend (maar het wordt steeds meer en je moet amper iets doen) maar toen ik cashout vroeg, heb ik het geld nooit gezien.
het is dus altijd wel zien of het echt is of niet, meestal is het dat niet.

hoop dat andere mensen hier op verder kunnen gaan. ben de namen van de 2 sites vergeten, komen waarschijnlijk wel terug als ik ze zie

Cool story bro :thumbup:

:roflol:

Affiliate programs. Iedereen kan het als je je even inleest. Kost circa een maand om alles op te zetten en een investering van ongeveer 150 euro daarna heb je er bijna geen omkijken meer naar en verdiend het systeem geld voor je ;)

Terug
Naar boven