AndroidHealthClinic

Online geld verdienen

Kan wel maar dan moet je website zo populair worden dat er mensen gaan vragen om te adverteren op je site tegen een vergoeding.

Kan, mss gebruikt hij een affiliate systeem oid. Zijn tig manieren om geld te verdienen met je site.

Ik heb net mijn eerste enquete gedaan, kreeg 100 clix punten, nu heb ik weer niks om te doen.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb net mijn eerste enquete gedaan, kreeg 100 clix punten, nu heb ik weer niks om te doen.

Normaal is er nu een marktonderzoek(druk op panelclix) voor 150clix(2euro) over autos en uitstoot. Duurt 10min.

ga ook regelmatig naar je mail voor clix, moet je gewoon op de mail van euroclix drukken.(krijg je wel niet veel voor)

als ik zoek naar dat soort dingen kom ik altijd uit op zulke sites : http://www.miljonairsmodel.nl/rapport/

en dit kan natuurlijk niet anders dan onzin zijn

Maar 60 euro per maand is ook lekker voor zo weinig werk.

Trouwens wel 1 vraag over dat panelclix, je moet je account naar >90% brengen voor een kans op 70 euro, maar ik heb alles ingevuld en zit maar op 83%

• Topic Starter Topic Starter
als ik zoek naar dat soort dingen kom ik altijd uit op zulke sites : http://www.miljonairsmodel.nl/rapport/

en dit kan natuurlijk niet anders dan onzin zijn

Maar 60 euro per maand is ook lekker voor zo weinig werk.

Trouwens wel 1 vraag over dat panelclix, je moet je account naar >90% brengen voor een kans op 70 euro, maar ik heb alles ingevuld en zit maar op 83%

Elke keer dat je een markonderzoek hebt gedaan krijg je procenten bij. Na je volgende marktonderzoek zal je account op 90% zitten.

En die sites zoals jij vernoemd, die zijn fake. Anders zou iedereen thuis werken:p

Krijg je gewoon op je bank rek. uitbetaald, of anders?

Gewoon al je gegevens netjes invullen? Niet dat je zooi ofzo thuis gestuurd krijgt?

Ben benieuwd of dit iets is zit meestal op school toch voor lul hele dag achter laptop

Krijg je gewoon op je bank rek. uitbetaald, of anders?

Wat ik heb gelezen is dat je een soort van punten opspaard die je via een andere website kan omzetten in geld en dat wordt dan idd op je rekening gestort.

Kan je trouwens ook gewoon een beetje onzin in vullen, dus ipv. alles lezen en klikken gewoon hier en daar wat aanklikken en binnen 5 min klaar zijn?

Missch dat ik me morgen ff aanmeld om te kijken van hoe of wat.

Hmm zat voor de grap rond te kijken, alleen er staat dat je je 12 cijferige bank rek nummer in moet vullen. Dat gaat my niet lukken :p..?

wel opletten dat je niet op de belgen site zit als je uit nl komt. Vond het eerst al raar dat ik geen zak van de opleidings vragen snapte....

En zo te zien heeft het alleen te maken met email, weet iemand toevallig of je 5 email accounts kan maken, 30 min per dag vragenlijsten klikken en 300 euro cashen per maand

wel opletten dat je niet op de belgen site zit als je uit nl komt. Vond het eerst al raar dat ik geen zak van de opleidings vragen snapte....

En zo te zien heeft het alleen te maken met email, weet iemand toevallig of je 5 email accounts kan maken, 30 min per dag vragenlijsten klikken en 300 euro cashen per maand

Op deze manier wordt het idd wel interessant.

Ik heb nu dus 2 accounts, 1 in op de belgen site, en 1 op de nl site. Die hebben ook allemaal de zelfde gegevens, alleen kan daar bank niet invullen omdat je idd geen 12 cijfers hebt. Weet niet hoe rekeningen in belgie zijn.

er is toch ook zo een site dat je geld krijgt als je onzin op forums spamt?

Haha, dat zal zeker!

Dat met die rekeningnummers blijft raar.

edit: Zat idd op BE site. Misschien dat ik dit ook maar ga proberen, 100eu extra betekend supps gesponsord :)!
Zit toch te vaak time te wasten op pc xD

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven