MuscleMeat

Online geld verdienen

22) How does the program generate the money to pay such high returns?
Revenue to fund Advertising Package earnings is generated from the following:

1) PC Admin's Advertising Package account
2) Advertising sales
3) PC1 (The Big Success Breakthrough)
4) PC2 (Killer Success Tricks)
5) PC3 (More Killer Success Tricks)
6) Matrix Package account
7) Additional profit centers that are currently being developed

Je kan vanaf $20 uit laten betalen op een online rekening (payza, solidtrustpay, egopay..dit zijn soort paypal rekeningen) en vanaf daar naar je eigen bankrekening!

Je kan gratis uitproberen en krijgt van hun $10 om je eerste adpack te kopen zodat je elke dag geld verdiend! Tot nu toe hebben ze bij mij altijd nog uitbetaald!!

http://www.profitclicking.com/
en wat verdien je dan ongeveer per maand?

en bij euroclix kun je gewoon valse gegevens invullen toch?
of controleren ze het ?

edit:
als je toch lid wilt worden van euroclix doe dan ff via deze link :o http://www.euroclix.nl/

Laatst bewerkt door een moderator:
Enquêtes invullen en beetje op links klikken is een waste of time imho...heb zelf ook bij moneymiljonair etc gezeten.. 200mails per dag klikken...nou was dr na weekje al flauw van...deze sites werken wel maar gaat heel langzaam! Als je veel referrals hebt...ja dan tikt het lekker aan!

Ikzelf ben al tijdje bezig met JustBeenPaid/Profitclicking... verdien CURRENT SALES PROFIT Weekday/Weekend $50.80 / $25.40... dat is $300 dollar in de week...enige wat ik moet doen is elke dag 3 sites 20seconden bekijken en ik compoud mijn winst van elke dag...zit aan het einde van het jaar al rond de $100 per dag!

Oh ja en krijgt nog $10 gratis om mee te beginnen!

En die link is idd een referral link...net zoals die van de OP.

Ja tuurlijk bro, jij verdient 3000 dollar per maand door elke dag 1 minuutje op sites te surfen. :rolleyes:

Ik had op Euroclix na 3 maanden 8 euro ofzo.

22) How does the program generate the money to pay such high returns?
Revenue to fund Advertising Package earnings is generated from the following:

1) PC Admin's Advertising Package account
2) Advertising sales
3) PC1 (The Big Success Breakthrough)
4) PC2 (Killer Success Tricks)
5) PC3 (More Killer Success Tricks)
6) Matrix Package account
7) Additional profit centers that are currently being developed

Je kan vanaf $20 uit laten betalen op een online rekening (payza, solidtrustpay, egopay..dit zijn soort paypal rekeningen) en vanaf daar naar je eigen bankrekening!

Je kan gratis uitproberen en krijgt van hun $10 om je eerste adpack te kopen zodat je elke dag geld verdiend! Tot nu toe hebben ze bij mij altijd nog uitbetaald!!

Heb het opgezocht, het is een piramidespel, ze betalen wel de kleine bedragen uit, en mensen die veel packages kopen zijn de lul. Dus in principe kan je gwn geld verdienen

Referral links verwijderd.

Laatst bewerkt:
Dat is het, ze kunnen het niet cashen. Tot het vastloopt en dan hebben ze niks meer

Ik doe al een paar maandjes profitclicking, gewoon voor de lol. Zat eerst bij Justbeenpaid trouwens, maar dat klantenbestand is overgezet naar profitclicking.

Ik doe het puur voor de lol en ga er vanuit dat ik m'n geld kwijt bent. Das namelijk de enige mindset waarmee je nooit bedrogen uit kunt komen. Heb voor de lol 40 dollar geinvesteerd, dus zegmaar 30 euro. Door telkens te her-investeren heb ik nu 160 dollar erin zitten, en verdien ik een kleine 3 dollar per dag. Als ik nu dus 13 dagen niks doe, heb ik m'n inleg eruit. Maar kga gewoon door tot ik 10 dollar per dag verdien, mits het dan nog bestaat kan ik wel wat winst maken.

Een kennis van me verdient nu 80 dollar per dag, maar heeft er dan ook 1500 dollar ingestoken destijds. Hij heeft dat inmiddels terugverdiend en heeft inmiddels 2000 dollar+ winst gemaakt. Maarja hij had ook het risico op scam en dan was hij 1500 kwijt geweest, en ik maar 40. Je weet het niet van te voren, dat is het gevaarlijke ervan. Als je geluk hebt, ben je binnen. Gewoon meer inkomen dan een fulltimer hebben zonder iets te doen, het kan wel degelijk.

ik doe al een paar maandjes profitclicking, gewoon voor de lol. Zat eerst bij justbeenpaid trouwens, maar dat klantenbestand is overgezet naar profitclicking.

Ik doe het puur voor de lol en ga er vanuit dat ik m'n geld kwijt bent. Das namelijk de enige mindset waarmee je nooit bedrogen uit kunt komen. Heb voor de lol 40 dollar geinvesteerd, dus zegmaar 30 euro. Door telkens te her-investeren heb ik nu 160 dollar erin zitten, en verdien ik een kleine 3 dollar per dag. Als ik nu dus 13 dagen niks doe, heb ik m'n inleg eruit. Maar kga gewoon door tot ik 10 dollar per dag verdien, mits het dan nog bestaat kan ik wel wat winst maken.

Een kennis van me verdient nu 80 dollar per dag, maar heeft er dan ook 1500 dollar ingestoken destijds. Hij heeft dat inmiddels terugverdiend en heeft inmiddels 2000 dollar+ winst gemaakt. Maarja hij had ook het risico op scam en dan was hij 1500 kwijt geweest, en ik maar 40. Je weet het niet van te voren, dat is het gevaarlijke ervan. Als je geluk hebt, ben je binnen. Gewoon meer inkomen dan een fulltimer hebben zonder iets te doen, het kan wel degelijk.

+1

• Topic Starter Topic Starter
Ik doe al een paar maandjes profitclicking, gewoon voor de lol. Zat eerst bij Justbeenpaid trouwens, maar dat klantenbestand is overgezet naar profitclicking.

Laat je uitbetalen voor een klein bedrag, dan weet je of je het geld krijgt of niet.

Kan, mss gebruikt hij een affiliate systeem oid. Zijn tig manieren om geld te verdienen met je site.

Tipje van de sluier:

affiliate marketing:
- Promoot producten die het meest vergoeden (en waar veel vraag naar is)
- Zorg dat je onderdeel wordt van het aankoopproces
- Zorg dat je het snel neer kan zetten zodat je ROI (investment:tijd / opbrensten) hoog blijven.

Een enquete invullen voor een paar euro gaat vervelen. 50 euro of meer per dag is al een leuk begin. (theoretisch is dat maar 1 of 2 verkopen als je vergoedingen per product hoog genoeg zijn).

Anyway : later meer :D
Welke niche zit jij? Zit zelf nu in de vliegtuigtickets en hotel branche. Goede inkomsten.

Nog een tip voor euroclix: vul niet alles naar waarheid in, maar vul in wat ze willen horen.

Vandaag al bij 3 onderzoeken te horen gekregen dat ik niet tot de doelgroep behoor, hierdoor toch al snel 300 clix misgelopen.

Bij het ene onderzoek vroegen ze hoe vaak ik op markplaats.nl keek, eerlijk als ik ben kruis ik aan dat ik maximaal 1 keer in de week op markplaats.nl kijk, en gelijk behoor ik niet meer tot de doelgroep en krijg ik dus geen clix!

Bij het onderzoek wat ik net deed vroegen ze of ik binnenkort van plan was een nieuw mobiel abonnement af te sluiten, aangezien ik net een nieuw abonnement heb ben ik dus niet van plan binnenkort een nieuwe af te sluiten, dus dat kruis ik aan en weer behoor ik niet tot de doelgroep en dus weer geen clix...

Mijn tip is dus: vul in wat ze willen horen, doe net alsof je van plan bent binnenkort allemaal nieuwe spullen in huis te halen, een nieuwe energieleverancier te zoeken, nieuwe abonnementen wil afsluiten, enzovoort.

Whaha wat een epische tip. Dat kan iedere hans worst zich toch wel indenken...

Terug
Naar boven