MuscleMeat

Online geld verdienen

• Topic Starter Topic Starter
Haha, dat zal zeker!

Dat met die rekeningnummers blijft raar.

edit: Zat idd op BE site. Misschien dat ik dit ook maar ga proberen, 100eu extra betekend supps gesponsord :)!
Zit toch te vaak time te wasten op pc xD

12cijferige is inderdaad voor de belgische rekening.

Maar wat erwin zegt klopt niet, euroclix stort het geld direct op je rekening.

---------- Post toegevoegd Wed 17 Oct 2012 om 22:03 ----------

Ik heb nu dus 2 accounts, 1 in op de belgen site, en 1 op de nl site. Die hebben ook allemaal de zelfde gegevens, alleen kan daar bank niet invullen omdat je idd geen 12 cijfers hebt. Weet niet hoe rekeningen in belgie zijn.

Waarom maak je geen 2 account op de nederlandse site?:p Dan gebruik je de rekening nummer van je moeder of zo.

En nog iets, als je op saldo overzicht klikt komen er 2 kleine zinnetjes onderaan, daar moet je op : claim clix drukken. Dan kan je zien hoeveel clix je nog moet krijgen. Voor sommige enquetes en zo moet je ongeveer een maand wachten. Moest dat niet zo zijn , dan kan je een reportje sturen en geven ze je de clix die je niet hebt gekregen.
Ik zou eerst alles goed lezen, dan snap je het wel.

Laatst bewerkt:
Is het een terugkerend patroon die euroclix, dus met vaste knoppen en dezelfde teksten?
Anders draai ik wel een keer een scriptje in elkaar met http://sikuli.org/ en dan in een VM(of VM's) laten draaien 24/7

zoiets was ook waar ik aan dacht, maar je hebt niet een onbeperkt aantal enquettes

En de belgische account had ik perongeluk gemaakt, kwam er later pas achter

gewoon al jouw eigen gevevens wijzigen zodat jij openstaat voor een tal van onderzoeken.

Tipje van de sluier:

affiliate marketing:
- Promoot producten die het meest vergoeden (en waar veel vraag naar is)
- Zorg dat je onderdeel wordt van het aankoopproces
- Zorg dat je het snel neer kan zetten zodat je ROI (investment:tijd / opbrensten) hoog blijven.

Een enquete invullen voor een paar euro gaat vervelen. 50 euro of meer per dag is al een leuk begin. (theoretisch is dat maar 1 of 2 verkopen als je vergoedingen per product hoog genoeg zijn).

Anyway : later meer :D

affilliate marketing werkt ook ja, maar 2000 per maand? Ik krijg er zelf 30-80 per maand voor meestal

Laatst bewerkt:
Affiliate marketing kan werken. Mijn bedrijf houdt zich uitsluitend bezig met deze vorm van marketing (en daarnaast een klein beetje adsense). Affiliate marketing is echter wel meer dan ff snel geld verdienen. Je bent namelijk van enorm veel factoren afhankelijk (is bij veel verdienmodellen zo) waar je in sommige gevallen echt 0,0 invloed op kan uitoefenen.

Tipje van de sluier:

affiliate marketing:
- Promoot producten die het meest vergoeden (en waar veel vraag naar is)
- Zorg dat je onderdeel wordt van het aankoopproces
- Zorg dat je het snel neer kan zetten zodat je ROI (investment:tijd / opbrensten) hoog blijven.

Een enquete invullen voor een paar euro gaat vervelen. 50 euro of meer per dag is al een leuk begin. (theoretisch is dat maar 1 of 2 verkopen als je vergoedingen per product hoog genoeg zijn).

Anyway : later meer :D
maak anders een handleiding ofzo:o
wil ook wel 300 euro + permaand verdienen om zo,n manier

Is het erg lastig om zoiets op te starten? En kost het veel tijd? Lijkt me wel iets leuks voor ernaast.

Naar mijn mening niet echt, maar ik verdien er dan ook niet zo veel mee. Iig lang niet zo veel als fuzzybear

Enquêtes invullen en beetje op links klikken is een waste of time imho...heb zelf ook bij moneymiljonair etc gezeten.. 200mails per dag klikken...nou was dr na weekje al flauw van...deze sites werken wel maar gaat heel langzaam! Als je veel referrals hebt...ja dan tikt het lekker aan!

Ikzelf ben al tijdje bezig met JustBeenPaid/Profitclicking... verdien CURRENT SALES PROFIT Weekday/Weekend $50.80 / $25.40... dat is $300 dollar in de week...enige wat ik moet doen is elke dag 3 sites 20seconden bekijken en ik compoud mijn winst van elke dag...zit aan het einde van het jaar al rond de $100 per dag!

http://www.profitclicking.com/

Oh ja en krijgt nog $10 gratis om mee te beginnen!

En die link is idd een referral link...net zoals die van de OP.

Laatst bewerkt door een moderator:
het kan aan mij liggen, maar ik snap geen **** van die site

Enquêtes invullen en beetje op links klikken is een waste of time imho...heb zelf ook bij moneymiljonair etc gezeten.. 200mails per dag klikken...nou was dr na weekje al flauw van...deze sites werken wel maar gaat heel langzaam! Als je veel referrals hebt...ja dan tikt het lekker aan!

Ikzelf ben al tijdje bezig met JustBeenPaid/Profitclicking... verdien CURRENT SALES PROFIT Weekday/Weekend $50.80 / $25.40... dat is $300 dollar in de week...enige wat ik moet doen is elke dag 3 sites 20seconden bekijken en ik compoud mijn winst van elke dag...zit aan het einde van het jaar al rond de $100 per dag!

Heeft het zin om hier een scriptje en of vm's voor in te zetten?

Ik weet niet... Als het te mooi is om waar te zijn ga ik altijd de kleine lettertjes lezen.

Opstarten heeft me 2 maanden gekost. Gewoon doorzetten dan komt het wel

Heb net ff affiliate tutorials gelezen. Opzich wel interessant en het hoeft ook geen reuze inkomsten te genereren, maar iets zou al leuk zijn!:p

Nog tip/tricks of belangrijke sites om door te lezen?

dw vraag is, hoe verdient die site geld? als jij 100 per dag verdient straks hoe kunnen ze dat aan jou verdienen? vanaf wanneer krijg je uitbetaald? als het zo mooi is had iedereen geld zat gehad. ze geven echt geen geld weg.
euroclix is reclame verkopen tegen weinig, daarmee snap ik dat ze wat verdienen. die site die jij uitlegt moet je nog maar even uitleggen.

dw vraag is, hoe verdient die site geld? als jij 100 per dag verdient straks hoe kunnen ze dat aan jou verdienen? vanaf wanneer krijg je uitbetaald? als het zo mooi is had iedereen geld zat gehad. ze geven echt geen geld weg.
euroclix is reclame verkopen tegen weinig, daarmee snap ik dat ze wat verdienen. die site die jij uitlegt moet je nog maar even uitleggen.

22) How does the program generate the money to pay such high returns?
Revenue to fund Advertising Package earnings is generated from the following:

1) PC Admin's Advertising Package account
2) Advertising sales
3) PC1 (The Big Success Breakthrough)
4) PC2 (Killer Success Tricks)
5) PC3 (More Killer Success Tricks)
6) Matrix Package account
7) Additional profit centers that are currently being developed

Je kan vanaf $20 uit laten betalen op een online rekening (payza, solidtrustpay, egopay..dit zijn soort paypal rekeningen) en vanaf daar naar je eigen bankrekening!

Je kan gratis uitproberen en krijgt van hun $10 om je eerste adpack te kopen zodat je elke dag geld verdiend! Tot nu toe hebben ze bij mij altijd nog uitbetaald!!

Terug
Naar boven