AndroidHealthClinic

Only in Afghanistan: door oom verkracht meisje in cel en moet nu met die oom trouwen

burnside0575

Advanced Bodybuilder
Waardering
120
Lengte
1m80
Massa
85kg
KABUL - Een vrouw in Afghanistan, die door een neef van haar moeder verkracht werd, is in de gevangenis beland...omdat zij zwanger raakte. Dat meldt de Amerikaanse tv-zender CNN.
Gulnaz (21) zweeg lange tijd angstvallig over de verkrachting. Toen bleek dat zij zwanger was en zij niet lange kon zwijgen, werd zij naar de gevangenis gestuurd.
De vrouw, kreeg in eerste instantie een gevangenisstraf van 12 jaar. 'Echtbreuk', luidde de aanklacht. Zij zit inmiddels twee jaar in de gevangenis en daar is zij bevallen van een dochtertje. Deze week werd de straf met drie jaar verminderd. Zij kan alleen vrijkomen als zij met haar verkrachter trouwt. Daardoor zit zij in een tweestrijd: aan de ene kant wil zij niet daar haar dochtertje in de gevangenis opgroeit, maar zij ziet een huwelijk met haar verkrachter ook niet zitten.
Op de zender CNN vertelt zij in een interview dat haar oom het huis binnenkwam toen zij alleen thuis was, de ramen en deuren sloot en haar vervolgens verkrachtte.

http://www.telegraaf.nl/buitenland/10996262/__Verkrachte_vrouw_in_gevangenis__.html?p=22,1

Mind is weer es blown; en dat is de vrijheid waarvoor gvd goede NL gasten dood zijn gegaan.

Sick.. :(

Afghanistan is dus nog niets veranderd. Wat hebben ze daar dan eigenlijk uitgespookt met al die miljarden $ en € belastinggeld?

Nou één voorbeeld is nu niet meteen van toepassing op heel het land, al zou ik er ook niet over kunnen oordelen. Maar het is anyways wel een vrij zieke manier van handelen.

• Topic Starter Topic Starter
Nou één voorbeeld is nu niet meteen van toepassing op heel het land, al zou ik er ook niet over kunnen oordelen. Maar het is anyways wel een vrij zieke manier van handelen.

Weet je wel hoe fokt op het hele rechtssysteem dan wel niet is als dit mogelijk is???? De meest wijze mannen van het land hebben rechtsregels in elkaar gezet waaroven decennia gedaan wordt en verschillende regeringen zich gebogen hebben en vervolgens hebben nog een aantal speciaal opgeleid voor het toepassen van die rechtsregels, wijze mannen zich gebogen over deze zaak. En blijkbaar komt die intelectuele top dan tot dit hoogstandje dat niet de verkrachter maar het meisje de cel in moet .....VOOR 12 JAAR!! wtf!!

Dit is 1 voorbeeld, maar wel HEEEEEL erg veelzeggend. Kun je nagaan hoe onvoorstelbaar DOM de rest van het land wel niet is. Ik heb er niet eens woorden voor.

Tis dus makkelijk om in afghanistan aan een vrouw te komen.
Als ik 30 ben en nog steeds niet getrouwd, plan ik een tripje daar naar toe.

Zegt wel iets over het rechtssysteem. Weet niet of het per provincie anders is zoals in de VS of landelijk. Iig, dit soort shit is echt te achterlijk voor woorden. :eek:

Vuile k*thoer, moet ze zich maar niet laten verkrachten.

Apfelstrudel nog niet gebanned zie ik xD lol ...waarschijnlijk nog zo'n k*t afghaan dat nederlands heeft leren praten xD

Afghanistan is echt de meest belachelijke land van de wereld. Iedereen in de midden oosten haat deze mensen. Sterker nog de meeste afghanen die emigreren liegen over hun oorsprong.

Tja, Zelfs als ze in de keuken staan kan het dus fout gaan..

OT: Te ziek voor woorden dit soort zaken !

Tis dus makkelijk om in afghanistan aan een vrouw te komen.
Als ik 30 ben en nog steeds niet getrouwd, plan ik een tripje daar naar toe.

idd, je verkracht er gewoon 1 en als ze niet naar de gevangenis wil moet ze met je trouwen. zo zie je maarl; het recht zegeviert altijd!

goed systeem

In b4 Skinny.

OT: Tja, bevolking loopt 1000 jaar achter, maar heeft wel (redelijk) moderne techniek tot beschikking. Maar t is zo primitief als de pest natuurlijk. Miss beter isoleren en zelf uit laten zoeken.

Dit is waarschijnlijk de enigste manier hoe ik ooit zou kunnen trouwen :fa:

Je moet ook rekening houden met de andere kant. Er speelt in dat land al een erg lange tijd oorlog. Ze hebben de mogelijkheid niet gekregen om zich te ontwikkelen op wat voor gebied dan ook. Iedereen heeft honger en is niet tevreden met wat die heeft. Nogmaals wij kunnen vanuit onze luie stoel wel makkelijk oordelen, maar als je zelf eens zo lang oorlog meemaakt dan denk je niet meer 'normaal' na omdat je allemaal dit soort dingen om je heen ziet.

Maar wat er is gebeurd kan natuurlijk niet dat begrijpen jullie ook wel.

Oorlog rechtvaardigt verkrachting, zie maar naar Afrika daar is het ook normaal....

Je moet ook rekening houden met de andere kant. Er speelt in dat land al een erg lange tijd oorlog. Ze hebben de mogelijkheid niet gekregen om zich te ontwikkelen op wat voor gebied dan ook. Iedereen heeft honger en is niet tevreden met wat die heeft. Nogmaals wij kunnen vanuit onze luie stoel wel makkelijk oordelen, maar als je zelf eens zo lang oorlog meemaakt dan denk je niet meer 'normaal' na omdat je allemaal dit soort dingen om je heen ziet.

Maar wat er is gebeurd kan natuurlijk niet dat begrijpen jullie ook wel.

Lol, de enige ontwikkeling komt juist door de oorlogen.

Lol, de enige ontwikkeling komt juist door de oorlogen.

In Afghanistan niet, of zou die jarenlange vernietiging van de infrastructuur en intelligentsia in feite een zegen voor het land zijn geweest?

Als in Europa tientallen jaren een regime was gevoerd met zware onderdrukking en daarnaast nog een burgeroorlog was het hier ook snel bergafwaarts gegaan. Op een gegeven moment wint destructie het van inventiviteit.

Terug
Naar boven