AndroidHealthClinic

Only in Afghanistan: door oom verkracht meisje in cel en moet nu met die oom trouwen

In Afghanistan hebben ze de meest achterlijke stammencultuur van de wereld.

Ze gebruiken er o.a. jonge jongetjes (geronseld bij arme gezinnen voor een paar $) als "dansjongen", deze jongetjes worden getraind om te strippen. Na deze stripshows worden ze door de aanwezigen (de wat rijkere Afghanen) groepsverkracht.

Als de jongens een baard krijgen en dus "te oud" lijken worden ze mishandeld en afgemaakt.

Tegenover vrouwen zijn de Afghanen helemaal compleet retarded.

Ik verwacht niets, maar dan ook totaal niets goeds van dat land/die cultuur.

Nee en dat lukt ook zeker niet als je er militairen heen stuurt om zogenaamd democratie in te voeren in dat land.

Dit soort volken moet je met rust laten, je kunt ze niet veranderen, ze moeten het allemaal zelf uitvinden.

Je kunt mensen uit het niets dwingen of vertellen dat het zo moet en vervolgens verwachten dat het dan gebeurd.

No offence Big, vind u een intelligent persoon.
Maar ik vind het altijd beetje naïef van mensen als ze werkelijk denken dat de militairen, en al onze belasting geld naar Afganistan is gegaan om het belang van de mensen daar.

Het enige wat er met onze geld is gebeurd dat er een nieuwe olie pijpleidingen naar de Kaspische zee zijn gebouwd.

En kun je trouwens dat stukje hier plaatsen? (Bijbel)
Ik weet niet waarom jij denkt dat ik daar naïef over denk.??? Ik heb alleen niet een totaal cynisch wantrouwen over om het even wat naar de regeringen toe zoals jij blijkbaar.

Tuurlijk was er eigenbelang mee gemoeid, maar het terugdringen van de het terrorisme en de Taliban is net zo belangrijk voor de rest van de wereld als voor de plaatselijke bevolking in die landen.

http://www.answering-christianity.com/que10.htm

Ik weet niet waarom jij denkt dat ik daar naïef over denk.??? Ik heb alleen niet een totaal cynisch wantrouwen over om het even wat naar de regeringen toe zoals jij blijkbaar.

Tuurlijk was er eigenbelang mee gemoeid, maar het terugdringen van de het terrorisme en de Taliban is net zo belangrijk voor de rest van de wereld als voor de plaatselijke bevolking in die landen.

Je denkt er dus ook anders over en dan slaat mijn reactie als ''naïef denken'' niet meer op jou.

En ja, ik denk inderdaad dat ze meer voor eigen belang daar zitten. Dat de Taliban hun daar niet willen hebben en met de militairen vecht, dan wil dat niet zeggen dat ZIJ tegen de Taliban vechten voor een GOED samenleving in Afganistan.

Kunnen we er niet een kernbommeke op gooien ?

Je denkt er dus ook anders over en dan slaat mijn reactie als ''naïef denken'' niet meer op jou.

En ja, ik denk inderdaad dat ze meer voor eigen belang daar zitten. Dat de Taliban hun daar niet willen hebben en met de militairen vecht, dan wil dat niet zeggen dat ZIJ tegen de Taliban vechten voor een GOED samenleving in Afganistan.

Blijkbaar snap jij de intentie van operation enduring freedom niet. De reden dat er in eerste instantie troepen naar afghanistan zijn gegaan was vanwege het feit dat de Taliban een veilige thuisbasis bood aan Al-qaida en andere extremistische islamitische groeperingen welke een gevaar waren voor de gehele wereld.

uiteraard zijn er uiteindelijk een hoop andere belangen bij komen kijken (zoals je al aangaf) maar in opzet was Afghanistan echt geen oorlog om olie/geld. 14 november 2001 liepen de eerste US troepen in afghani om samen met karzai een verzetsgroep tegen de Talib op te zetten.
Als je naar de import van olie kijkt in de US is duidelijk dat er sinds het begin van de oorlog alleen maar minder olie uit irak/afghanistan is gehaald dan ervoor.

uiteindelijk= War=Business daar heb je zeker gelijk in.

Met alle respect, maar jij bent juist degene die nogal naif overkomt.

Zelfs een blinde kan zien dat een land niet zomaar oorlog gaat voeren puur voor het belang van een ANDER land.
Anders zou nu de halve wereld in Afrika soldaatje spelen.

De belangenverstrengeling gaan zo ver, en de stem tot invasie komen van zoveel verschillende instanties dat niet meer kunt spreken van een belang, 1 doel. Maar voor de massa moet het wel zo lijken, als je daar in gelooft dan ben je pas naif.

Echt sick. Maar geloof mij niet alle Afganen zijn zo. Heb met een Afgaan gewerkt. Echt de meest aardige man die ik ken, hard werkend super aardig.

No offence Big, vind u een intelligent persoon.
Maar ik vind het altijd beetje naïef van mensen als ze werkelijk denken dat de militairen, en al onze belasting geld naar Afganistan is gegaan om het belang van de mensen daar.
Thanks.. Door jou weet ik precies wat ik al die tijd gedaan heb in die zandbak.

prutser

Wat een respectvolle reacties hier, bravo. Dit bericht is trouwens propaganda en only in TeleVaag.

Wat een respectvolle reacties hier, bravo. Dit bericht is trouwens propaganda en only in TeleVaag.

Hoe luidt jouw inhoudelijke reactie t.a.v. het opgesloten verkrachte meisje precies "JackRipper"? Of maak je je alleen druk over de reacties van anderen?

Is het bericht ook gecontroleerd op waarheid?

Is het bericht ook gecontroleerd op waarheid?

Ben je bekend met de positie van vrouwen in Afghanistan "Saaleh"?

Gegeven de situatie in dat land, zou er op z'n minst een kern van waarheid in het bericht kunnen zitten denk je?

geld is terechtgekomen in de zakken van fat-f*cks in de regering...

Terug
Naar boven