Ik ontbijt s morgens nooit, maar sommige mensen zeggen dat je kan vermageren door elke ochtend een ontbijt te nemen.
Kan dit?
En waarom?
Kan dit?
En waarom?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
's morgens eten als een koning; 's middags als een prins en 's avonds als een zwerver.
Een gulden regel.
Waarom dan?? een beetje meer uitleg graag (bron of zo)
slaat ook nergens op!net als dit te schrijven :
klopt, maar ik zie gewoon graag altijd wat uitleg. Dat is voor iedereen beter. (leer je weer wat van)

omdat als je savonds eet als een zwerver je veel te weinig hebt om snachts op te teren... als je in je slaap wilt herstellen zal je lichaam savonds toch wel wat voedingsstoffen binnen moeten krijgen
wordt wel gezegd dat je tijdens de dag je koolhydraten wel moet verminderen,
Maar als je aant bulken bent, krijg je dan savonds niet snel te weining koolhydraten binnen? !?!
ik betwijfel dat "buitenlander" wat zinnigs gaat schrijven, laat staan een bron vermeldenklopt, maar ik zie gewoon graag altijd wat uitleg. Dat is voor iedereen beter. (leer je weer wat van)![]()
omdat als je savonds eet als een zwerver je veel te weinig hebt om snachts op te teren... als je in je slaap wilt herstellen zal je lichaam savonds toch wel wat voedingsstoffen binnen moeten krijgen
wordt wel gezegd dat je tijdens de dag je koolhydraten wel moet verminderen,
Maar als je aant bulken bent, krijg je dan savonds niet snel te weining koolhydraten binnen? !?!
s morgens eten als een koning; 's middags als een prins en 's avonds als een zwerver.
Een gulden regel.
zwerver vervangen door vegetarier die stiekem een mager stuk vis of vlees bij ze maaltijd eet.