- Waardering
- 499
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ontbijt is juist belangrijk bij 'vermageren'. Helpt je stofwisseling op gang te komen zoals al eerder gezegt. Bij je ontbijt vul je ook zo snel mogelijk je glycogeen aan..
Als zwervers noten en kwark eten 's avonds vind het wel goeie opmerking![]()
omdat als je savonds eet als een zwerver je veel te weinig hebt om snachts op te teren... als je in je slaap wilt herstellen zal je lichaam savonds toch wel wat voedingsstoffen binnen moeten krijgen
wordt wel gezegd dat je tijdens de dag je koolhydraten wel moet verminderen,
Maar als je aant bulken bent, krijg je dan savonds niet snel te weining koolhydraten binnen? !?!
Is geen onzin. Is trouwens genoeg lectuur over te vinden.
Als ik me niet vergis handhaven ze de regel ook bij Weider....dus Foreigner moet eerst maar eens uitleggen waarom dit onzin is en dan krijgt hij van mij een tegenbericht. Maar aan zijn post-historie te zien komt er niet veel zinnigs uit...
@ tays: als je om 6uur gewoon warm eet (en dan gewoon flinke maaltijd)
en daarna nog bakje kwark met appel en een blikje tonijn eet, eneen shake voor het slapen neemt.. is dat genoeg aan koolhydraten?
Het avondeten is minimaal zo belangrijk als het ontbijt. Je kan het als "bodybuilder" niet maken om in de avond als een zwerver te eten. Je kan spelen met de samenstelling (macro's) van de verschillende maaltijden, door in de ochtend meer koolhydraten te eten en in de avond minder. Dit heeft echter niet als gevolg dat de avondmaaltijd "minder" is dan het ontbijt.
Het standaard idee van slechts drie maaltijden per dag wordt trouwens ook niet door iedereen aangemoedigd, maar dat terzijde.
Ik ontbijt s morgens nooit, maar sommige mensen zeggen dat je kan vermageren door elke ochtend een ontbijt te nemen.
Kan dit?
En waarom?
Het avondeten is minimaal zo belangrijk als het ontbijt. Je kan het als "bodybuilder" niet maken om in de avond als een zwerver te eten. Je kan spelen met de samenstelling (macro's) van de verschillende maaltijden, door in de ochtend meer koolhydraten te eten en in de avond minder. Dit heeft echter niet als gevolg dat de avondmaaltijd "minder" is dan het ontbijt.
Het standaard idee van slechts drie maaltijden per dag wordt trouwens ook niet door iedereen aangemoedigd, maar dat terzijde.