Fitness Seller

ontsteking na injecteren

4x daags 2 paracetamol nemen sowieso en tussendoor wat koelen, misschien dat het dan afneemt.

En dingen verzwijgen voor je huisarts is niet verstandig ivm verkeerde diagnoses en als gevolg onjuiste middelen voorgeschreven krijgen.

Als het niet snel over gaat of minder wordt wel weer langs gaan.

je bent insane man haha
hoeveel littekenweefsel heb je wle niet?

oh en ik maar altijd denken dat een ontsteking veroorzaakt werd door een bacterie.. en dat die bacterie toch echt maar op 1 manier in je been is gekomen en dat is met je spuit of met je vloeistof mee..

ofwel je vloeistof is vervuild ofwel je werkt niet steriel punt.

er is een verschil mensen tussen spierpijn na een inject (wat normaal is)en een pijn door ontsteking of infectie, haal die 2 even niet door elkaar.

Verkeerd injecteren kun je wel zien, krijg je blauwe plekken van en infiltraten (harde plekken), kan ook wel beetje rood zijn. Maar een ontsteking zie je wel gelijk, opgezwollen, rood en warm.

15ml in 1x is wel erg veel, is bijna een flugelflesje. Volgens mij pweek ofzo

wat zeiken jullie of 4ml in je been, daar heb ik echt geen probleem mee en ik ben een dwerg. bacteriele infectie is gewoon niet properkes geweest

als je 5 ml niet in je been krijgt zul je waarschijnlijk eerst nog aantal jaren moeten trainen voordat je aan aas begint, eerst een beetje massa erop krijgen:D

5ml kan ook in de schouder.Is niet echt een probleem en mocht je winstrol injecteren.Pak dan de achterkant schouder is een kleine spier mocht er dan een bult (ei)onstaan zit die meteen goed.Lijkt het net of je schouders super zijn

15ml in 1x? Dus geen herplaatsing? 15ml is crazy

7.5 langzaam injecteren, na 7.5 beetje terugtrekken, weer aspireren en weer doorgaan...
hebook wel eens 15ml in 1x gezet, ook geen probleem. beetje stijf daarna.
je moet wel met equi vetinair, 50mg/ml primo en tren ace op 75mg per ml.

---------- Post toegevoegd Sat 18 Aug 2012 om 10:33 ----------

als je 5 ml niet in je been krijgt zul je waarschijnlijk eerst nog aantal jaren moeten trainen voordat je aan aas begint, eerst een beetje massa erop krijgen:D

hoppa!

---------- Post toegevoegd Sat 18 Aug 2012 om 10:34 ----------

oh en ik maar altijd denken dat een ontsteking veroorzaakt werd door een bacterie.. en dat die bacterie toch echt maar op 1 manier in je been is gekomen en dat is met je spuit of met je vloeistof mee..

ofwel je vloeistof is vervuild ofwel je werkt niet steriel punt.

er is een verschil mensen tussen spierpijn na een inject (wat normaal is)en een pijn door ontsteking of infectie, haal die 2 even niet door elkaar.

heb je fout man.
punt

Als je echt een geïnfecteerde naald gebruikt kan je wel infecties krijgen, maar dan spreken we om een infectie, die niet te behandelen is met ibuprofen (wat vaak word voorgeschreven door tandartsen na het verwijderen van een cyste in de mondholte), als pijnstilling en als ontstekkingsremmer.

Niet voor een poepnaald infectie middenin spierweefsel, vermengd met in olie opgelostte anabolen steroiden... dat moet echt heel anders worden aangepakt.

Terug
Naar boven