Dag,
Ik ben afgelopen woensdag weer begonnen met het oppakken van mijn ''fitnessleven''.
Aan het begin van de week whey, creatine besteld.
Woensdagavond mijn eerste shakie gepakt, na het fitness.
Van te voren ook creatine gepakt, erna ook en op een ander moment van de dag ook.
Probeer tijdens de oplaadfase ongeveer 15 gr per dag te nemen.
Vandaag de dag, ik weet niet hoe het komt want heb er eerdere keren nooit zoveel last van gehad,
nog steeds heel erge spierpijn. Kan amper mijn jas aantrekken.
Naar mijn inzien ben ik niet al te hoog begonnen, en gestopt toen ik het gevoel had dat mijn spieren moe werden, en lichte steken kreeg.
Was van plan vandaag weer te gaan maar dat stel ik even uit tot volgende week.
Iemand ideeen hoe ik aan deze erge spierpijn kom, en tips om het herstelproces te bevorderen, of tips in het algemeen?
Dankuuuu
Ik ben afgelopen woensdag weer begonnen met het oppakken van mijn ''fitnessleven''.
Aan het begin van de week whey, creatine besteld.
Woensdagavond mijn eerste shakie gepakt, na het fitness.
Van te voren ook creatine gepakt, erna ook en op een ander moment van de dag ook.
Probeer tijdens de oplaadfase ongeveer 15 gr per dag te nemen.
Vandaag de dag, ik weet niet hoe het komt want heb er eerdere keren nooit zoveel last van gehad,
nog steeds heel erge spierpijn. Kan amper mijn jas aantrekken.
Naar mijn inzien ben ik niet al te hoog begonnen, en gestopt toen ik het gevoel had dat mijn spieren moe werden, en lichte steken kreeg.
Was van plan vandaag weer te gaan maar dat stel ik even uit tot volgende week.
Iemand ideeen hoe ik aan deze erge spierpijn kom, en tips om het herstelproces te bevorderen, of tips in het algemeen?
Dankuuuu

.