AndroidHealthClinic

onzuivere huid

Robin10

Dutch Bodybuilder
Waardering
4
Lengte
1m88
Massa
74kg
Vetpercentage
13%
Oké dus,

Al heel mijn leven had ik last van mee-eters op mijn neus. Is naar mate ik ouder ben geworden minder, komt nu alleen dus terug. Heb denk ik echt 30 onzuivere bultjes op mijn huid zitten. Hier heb ik eigenlijk weinig last van gehad, omdat ik in de ochtend een legale huid had zonder onzuiverheden. In de avond komt het jammer genoeg terug.

Supplement die ik in de avond gebruik voor het slapen gaan maakt je huid dunner, minder verstoppingen. Dingen die je huid uitdrogen maakt het op den duur alleen maar slechter. Ben tevreden met dit product, probleem is alleen dat ik op vakantie ben en 's avonds ga stappen..

Eet gezond, geen slechte vetten en drink genoeg water. Tijdje geen Whey op dus dat is het probleem niet.
http://www.makeupalley.com/product/showreview.asp/ItemId=10964/Skin-Perfecting-2-BHA-Lotion-Exfoliant/Paula-s-Choice/Treatments-(Face)

Nog ter verduidelijk; zijn geen puistjes maar gewoon eigenlijk wat pus dat verstopt is.

gebruik van supplementen overdag is geen optie ?

• Topic Starter Topic Starter
een vraag, sorry voor de onduidelijkheid:p Zeker geen advies, wil liefst gewoon altijd een legale huid..

---------- Toegevoegd om 18:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:10 ----------

gebruik van supplementen overdag is geen optie ?

Niet aan te raden, vorige keer verbrande ik daardoor supersnel. Heb het net ff opgedaan, haal het er wel van af.. geen idee of je het eruit kan zweten.

Iemand nog tips?

Droog je huid niet uit, gebruik scrub/cleanser/tonic met salicylic acid.
Ga anders een keertje naar een spa ofzo en laat je gezicht grondig reinigen.

er zijn speciaal hiervoor neusstrips te koop bij de kruidvat, werkt super!
Ik gebruik ze 1x in de maand, omdat mijn porien op mijn neus wat groter zijn en er makkelijk mee-eters op komen.

Je zit in de puberteit, als je eenmaal volwassen bent wordt het wel minder.

Gezicht een aantal maal per dag wassen met lauw water (niet teveel). Verder een creme smeren zodat je huid niet uitdroogt, het liefst zonnebrandcreme bijv. als je naar buiten gaat op doen want UV straling heeft ook een deels negatief effect op je huid.

Hier heb ik dus ook nogsteeds last van. Ik gebruik wel de neusstrips van de kruidvat 1-2x per maand maar daar krijg soms ook grote puisten van op mijn neus.. Echt vervelend en ik weet niet precies wat ik moet doen.???

Het ligt iig niet aan de whey, heb er 3 maanden zonder gedaan. En verder eet ik bijna geen junkfood, hooguit 1x in de 3-4 weken een zak chips of zondigen bij de mcdo.

Altijd je gezicht wassen voor het slapen gaan en vaak je kussensloop verschonen

Hier heb ik dus ook nogsteeds last van. Ik gebruik wel de neusstrips van de kruidvat 1-2x per maand maar daar krijg soms ook grote puisten van op mijn neus.. Echt vervelend en ik weet niet precies wat ik moet doen.???

Het ligt iig niet aan de whey, heb er 3 maanden zonder gedaan. En verder eet ik bijna geen junkfood, hooguit 1x in de 3-4 weken een zak chips of zondigen bij de mcdo.

Iets minder aan met de nutella spread??:D

Oké dus,

Al heel mijn leven had ik last van mee-eters op mijn neus. Is naar mate ik ouder ben geworden minder, komt nu alleen dus terug. Heb denk ik echt 30 onzuivere bultjes op mijn huid zitten. Hier heb ik eigenlijk weinig last van gehad, omdat ik in de ochtend een legale huid had zonder onzuiverheden. In de avond komt het jammer genoeg terug.

Supplement die ik in de avond gebruik voor het slapen gaan maakt je huid dunner, minder verstoppingen. Dingen die je huid uitdrogen maakt het op den duur alleen maar slechter. Ben tevreden met dit product, probleem is alleen dat ik op vakantie ben en 's avonds ga stappen..

Eet gezond, geen slechte vetten en drink genoeg water. Tijdje geen Whey op dus dat is het probleem niet.
http://www.makeupalley.com/product/showreview.asp/ItemId=10964/Skin-Perfecting-2-BHA-Lotion-Exfoliant/Paula-s-Choice/Treatments-(Face)

Nog ter verduidelijk; zijn geen puistjes maar gewoon eigenlijk wat pus dat verstopt is.

Ik denk dat dit wel meespeelt, Op vakantie eet je onregelmatiger en vaak ook minder gezond, of in ieder geval andere producten dan je thuis gebruikt, gebruik je meer drank en slaap je minder en of onregelmatiger.
Allemaal zaken die je die van invloed kunnen zijn op je huid.
Was je gezicht wat vaker gewoon met lau warm water, en smeer met een goede zonnebrandcreme overdag. Was na het stappen je gezicht en gebruik je supplement.
En bedenk dat anderen het waarschijnlijk helemaal niet opvalt. Zelf ben je super kritisch op jezelf. Bij het stappen is het licht vaak toch zo beroerd dat je het niet ziet.

Gewoon naar de doktor gaan en pilletjes halen (tetracyline). heeft geen bijwerkingen en binnen een paar maanden ben je er vanaf. Echt een aanrader !

had het altijd van performance whey vanaf ik een ander merk gebruik is het bijna weg of het moet toeval zijn :P
puisten dan

Als je (te) veel eiwitten eet krijg je ook meer puistjes, had ik gelezen.

Mijn vriend heeft erg last van puistjes op zijn borst, ook van die grote onderhuidse.
Heeft een acid a vit creme van de huisarts maar is soms zo hardnekkig.
Dus ik heb hem een pak van mijn gezichtsreinigingsdoekjes gegeven en zei , elke keer als je zweet, of je huid plakkerig is of je hebt kriebel, maak je borst dan ff schoon met deze doekjes (kruidvat, voor gevoelige huid)
en na 2 dagen is het al een stuk minder. meeeters zijn helemaal weg en de roodheid ook.
Dus goed schoonhouden is belangrijk

Die zonnebrandcremetip is ook een goede!

• Topic Starter Topic Starter
Huid is veel beter sinds ik het met zeewater was:D

Zal die straps voor de neus ook is proberen.. Thx voor de reacties

---------- Toegevoegd om 19:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:22 ----------

Als je (te) veel eiwitten eet krijg je ook meer puistjes, had ik gelezen.

Geloof ik best, huid werd alsmaar slechter toen ik begon met fitness..

Terug
Naar boven