- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 56kg
Hoe heb je 't opgemeten? Ik zou je lager schatten zit zelf op 12% en ik vind mezelf vettiger dan jij
M`n ouders hebben zo`n proffesionele weegschaal met alles erop en eraan, klopt redelijk geloof ik, als ik zou kijk naar de percentages die er bij m`n broertje e.d. uitkomt. Maar ik moet zeggen dat ik nu wel een stukje vettiger ben dan op de foto`s hoor, die foto`s zijn niet heel recent. Denk zelf dat het wel kan kloppen.
Gewoon gyno dit, cutten laat het alleen maar opvallen. Je lichaam zal nooit klierweefsel verbranden voor energie![]()
Zou gewoon zeuren dat het pijn doet bij de verzekering, en anders wissel je
Ik ben ook bang dat het niet weg te trainen is
Omdat het ook maar aan 1 kant zit, en mijn vetpercentage ook niet heel hoog is (zeker niet een jaar terug, toen het voor mijn idee net zo was). Maar kan het niet gyno zijn met vet ofzo, want ik voel wat dieper onder m`n tepel ook echt een soort schijf zitten, maar m`n nipple zelf staat gewoon bol en lijkt alleen vet of water ofzo in te zitten..Ik heb overigens genoeg gezeurd bij de verzekering, die mensen zijn niet voor rede vatbaar
Maar ik ga volgende week nog een keer naar het ziekenhuis bellen en vragen of de plastische chirurg de aanvraag opnieuw wilt indienen met nadere toelichting. Thanks voor jullie reacties iig!