XXL Nutrition

Puffy nipple (aan 1 kant), wat werkt er nou echt?

• Topic Starter Topic Starter
K*t, nuja momenteel is er niemand buiten ik die dit opmerkt waarschijnlijk. Zal zien of dit met cutten erger word, zoja kan ik operatie overwegen - lijkt me redelijk standaard operatie.

Het is zeker k*t, en bij zijn er wel meer behalve ik die het zien:p Ik ben er zelf voor bij de plastische chirurg geweest, en die zei dat de enige optie was om het weg te halen d.m.v. liposuctie... En dat is behoorlijk prijzig

Het is zeker k*t, en bij zijn er wel meer behalve ik die het zien:p Ik ben er zelf voor bij de plastische chirurg geweest, en die zei dat de enige optie was om het weg te halen d.m.v. liposuctie... En dat is behoorlijk prijzig
als je nou slim was zou je naar je huisarts gaan en elke keer zeiken dat het pijn doet en dan vergoed je verzekering het wel

als je nou slim was zou je naar je huisarts gaan en elke keer zeiken dat het pijn doet en dan vergoed je verzekering het wel

Nee helaas, ben er 2 keer voor bij de huisarts geweest, die heeft me verwijzing naar plastische chirurg gegeven. Zowel de platsisch chirurg als de huisarts verwachtte wel dat het vergoed zou worden. Helaas dacht de verzekeringsmaatschappij er anders over. Ik heb daarna zelf nog gebeld naar de verzekeringsmaatschappij, met dat ik aan hun vergoedingseisen voldoet, etc. maar ze doen er niks mee. Het enige wat ik kon doen is het opnieuw indienen en kijken of het dan wel vergoed wordt, maar dat is natuurlijk zinloos..

Nee helaas, ben er 2 keer voor bij de huisarts geweest, die heeft me verwijzing naar plastische chirurg gegeven. Zowel de platsisch chirurg als de huisarts verwachtte wel dat het vergoed zou worden. Helaas dacht de verzekeringsmaatschappij er anders over. Ik heb daarna zelf nog gebeld naar de verzekeringsmaatschappij, met dat ik aan hun vergoedingseisen voldoet, etc. maar ze doen er niks mee. Het enige wat ik kon doen is het opnieuw indienen en kijken of het dan wel vergoed wordt, maar dat is natuurlijk zinloos..
welke verzekering heb je en hoe gaan ze nee zeggen als je zegt dat je er last van hebt? ???

welke verzekering heb je en hoe gaan ze nee zeggen als je zegt dat je er last van hebt? ???

Ik zit bij anderzorg..

Maar ik wil dus toch experimenteren met verlagen bodyfat (ik weet het op die foto lijkt het heel weinig, maar dit is inmiddels iets meer) hoewel ik nog steeds niet heel veel vet heb. Nu is mijn idee:

- 3x per week op basis van splischema trainen. En elke training half uurtje cardio vooraf. Daarna 2 spiergroepen zwaar pakken.

- En verder aangepast voedingsschema vanaf nu (noten, kwark, groenten en fruit, eiwit, etc. Uiteraard allemaal met zo min mogelijk vet)

Is dit aan te raden, of kan ik beter geen split maar een fullbody schema o.i.d pakken?

Het is zo`n beetje mijn laatste hoop op het verminderen van mijn puffy nipple, dus wil het toch even voor 2 maandjes ongeveer proberen, kijken of het minder wordt.

Nja, ziet er bij mij ook een beetje puffy uit. Maar wss omdat ik zo hoog in vp ben gegaan, kom van 25% en zit nu op 20%, eens kijken hoe het er bij staat als ik nog lager ga in vp. Heb er allesinds goeie hoop in

valt best mee bij jouw!
heb er zelf ook last van maar wel erger en aan beide kanten. schaam me er ook behoorlijk voor.
ik ben in bf de laatste tijd omhoog gegaan en heb wel het idee dat het nu minder opvalt. ook veel me borst getraint dus nu lijkt het minder.

valt best mee bij jouw!
heb er zelf ook last van maar wel erger en aan beide kanten. schaam me er ook behoorlijk voor.
ik ben in bf de laatste tijd omhoog gegaan en heb wel het idee dat het nu minder opvalt. ook veel me borst getraint dus nu lijkt het minder.

Op de foto lijkt het misschien niet zo heel erg, maar voel mezelf er toch behoorlijk mee lopen..., dat shirt hou ik aan op het strand hoor :-/ Grappig dat jij in BF omhoog bent gegaan en dat het daarmee minder lijkt:p Opzich zit ik te denken, zou dit voor mij ook niet kunnen werken? Omdat het toch een een of andere ophoping lijkt te zijn die niet met mijn BF te maken heeft, kan ik misschien door meer BF het wat verdoezelen ofzo..

Maar ik ben momenteel ook bezig mijn testosteron te verhogen (zat daar wat laag in voor mijn gevoel), en eet daarvoor ook weinig vetten (schijnt te helpen), dus ik zal niet heel veel meer stijgen in mijn BF de komende tijd.

ik zou niet weten of het voor jouw werkt. maar bij mij is het inderdaad zoals je zegt wat verdoezeld. ook wel door trainen denk ik dat het minder opvalt. vooral met een t shirt aan zag je het vroeger goed maar doordat me borst toch wat boller is gaan staan valt het denk ik minder op.

Als de dokter dat zegt heb jij gewoon vet. Gyno snijden ze weg en dus niet lipo. Als je echt droog staat valt het meer op.

Als de dokter dat zegt heb jij gewoon vet. Gyno snijden ze weg en dus niet lipo. Als je echt droog staat valt het meer op.

Maar als het gewoon vet is, zou je het moeten kunnen wegtrainen toch? Of kan het zijn dat bepaalde delen gewoon nooit weg zullen gaan, dan kan ik beter inderdaad iets hoger gaan zitten in mijn BF level

Maar als het gewoon vet is, zou je het moeten kunnen wegtrainen toch? Of kan het zijn dat bepaalde delen gewoon nooit weg zullen gaan, dan kan ik beter inderdaad iets hoger gaan zitten in mijn BF level

ik vrees het ergste, of je moet ongezond laag gaan zitten op je bf.... :(

Als het vet is kan je het weg trainen. Maar het kan zijn dat je heel droog moet staan vooraleer het vet op je borst weg gaat. Je kan niet kiezen waar je verbrandt dat is net het probleem. Je kan proberen te cutten en misschien gaat het eerst weg op je borst maar vaak moet je echt laag gaan als je het daar weg wil. En dan moet je nog zo blijven want het komt toch terug op je borst al je bijkomt. En hoger in bf gaan moet helemaal niet! Maar als het de dokter lipo voorstelt is het in jou geval dus inderdaad vet. Terwijl de TS duidelijk gyno heeft.

Ik denk dat hij bedoelt dat als je gyno hebt het net meer opvalt bij een laag bf doordat het vet weg is maar de klieren blijven en je tepel zal dus naar voor steken, een beetje op je borst liggen zeg maar. En dat is natuurlijk niet mooi. Als je wat meer vet hebt valt het minder op.

Ik heb gisteren het e.e.a gemeten, en daaruit kwamen de volgende resultaten:

Vetpercentage: 14.9%
Vocht(percentage?): 60.3
Spier(percentage?): 64.3

Nu heb ik zelf geen idee wat dit betekend, kan hier nog vet vanaf? En is 64.3 spier goed?

Ik las dat er hier mensen richting 8% gingen proberen te gaan, nu ben ik vrij slank, wordt ik met 8% vet niet helemaal een magere panlat?

Btw, wellicht van belang voor hoe hoog ik in m`n vet moet zitten: het is niet echt mijn bedoeling om echt zwaar bodybuiler te worden ofzo (veels te weinig tijd voor), enige wat ik eigenlijk wil is iets steviger worden en beetje goeie shape hebben

Thanks

Laatst bewerkt:
ga naar 12 en als je nog steeds last ervan hebt dan is het gewoon gyno

Hoe heb je 't opgemeten? Ik zou je lager schatten zit zelf op 12% en ik vind mezelf vettiger dan jij

Ik zit ook met licht puffy nippels, nu zit ik momenteel met een bf van 19.6. Als ik lager in bf ga, is het dan mogelijk dat dit vermindert?

Ja,

Lager vetpercentage valt het minder op
en vetweefsel bevat aromatase, dit zet testosteron om naar oestrogeen, boosdoener voor gyno voornamelijk.

dus z.s.m cutten naar procentje of 12-13

Gewoon gyno dit, cutten laat het alleen maar opvallen. Je lichaam zal nooit klierweefsel verbranden voor energie ;)

Zou gewoon zeuren dat het pijn doet bij de verzekering, en anders wissel je

Terug
Naar boven